Fórum pridal Christiano_301, 7. 9. 2019 17:06 do kategórie Záhady, mýty. Pozri ďalšie diskusie tohto používateľa >

Ako mám mat sebavedomie keď toto mi hovoria blízky ľudia: “nebudeš mat nikoho, nemáš kamarátov, ja mám, ty nemáš nikoho ani niko

0
Christiano_301

21 ročný chalan

Nikto ma nepovzbudzuje,že bude dobre, stále len to zle.Doteraz to bol problém keď som bol študent že nechodím na brigády pred 2 rokmi to hovorili.Riešil som jednou cigankou v 15tych rokoch zakázali mi.Žiadna sa im nepáčila.Teraz sa už ťažko nájde normálna
Odozva

Názory k téme

1. 1
    Riddler

26 ročný muž
    Turiec

A ved tu ťa povzbudzujú ľudia, pekne sa s tebou bavila Azizi, potom H8U a neviem kto všetko, ale ty proste máš svoju LP-platňu, ktorú si budeš púšťať dookola :D
  2. 2
    Firestorm

29 ročný muž
    Bratislava

@riddler Uvedomuješ si, že je to len troll, ktorý si z teba a všetkých ostatných robí len prdel, všakže?
  3. 3
    Aventine

11 ročné dievča
    V ✝emnu spanilém

@riddler ale ty tiež nemáš moc čo hovoriť, podľa mňa by si si našiel frajeriek na každý prst 10, keby si sa tak nezatracoval.. síce, že to hovorím práve ja :'D
  4. 4
    Riddler

26 ročný muž
    Turiec

@firestorm Myslím, že skutočný Chris (osoba spravujúca tento účet) je skutočne zúfalý, psychicky nevyrovnaný človek, ktorého život je tak nudný a prázdny, že si musel založiť niekoľko účtov tu na Birdzi a takýmto spôsobom sa, ani neviem či zabávať, odreagovávať, alebo je to nejaká forma masturbácie. Každopádne, i ked si možno niektoré veci vymýšľa, myslím, že skutočný Chris je rovnako poľutovaniahodná a smutná figúrka ako tento birdzový Chris.
  5. 5
    Christiano_301

21 ročný chalan

Toto mi hovoria stále: “ty nemáš nikoho, nemáš kamarátov, ani nebudeš mat, ja mám kamarátov, žiadna ta nebude chcieť”.

2 dievčatá čo som povedal rodičom čo som s tými dievčatami riešil vztah rodičom som to povedal. Nepáčilo sa im ani jedna. Bohužiaľ musel som im klamat vo všetkom a potom stratili moju dôveru.