@vymysli : tak si odpusti nabudúce nejaké poznámky na moju adresu,husi sme spolu nepásli.Keď sa chceš vyjadriť k ankete,prosím ale bez podobných poznámok.Ďakujem.
beriem to ako prežitok keď sa chcela "zachovávať urodzená krv". čo už teraz dúfam neplatí. celkovo si myslím, že s človekom musí byť niečo v neporiadku, ak ho sexuálne priťahuje pokrvný príbuzný
Ak má brat so sestrou sex tak je to incest prekrýženie súrodeneckej krvi. Súrodencou spája krv. Narodili sa jednej matke a splodil ich jeden otec. Tak preto nemôžu nemôže mať brat so sestrou deti, boli by znetvorené. Sestra sa môže milovať iba len s cudzím mužom a brat zase s cudzou ženou. Medzi sestrou a bratom je pokrvné puto a citia k sebe lásku ale bratskú lásku.
@argentina mne sa zdá že sa rodia mentálne postihnuté a nie znetvorené a aj to nie je pravidlom. V genetike nie som odborník ale o znetvorení som nikde nečítal. Všimni si cigánov,samí degeši ale krypel ani jeden.
nesuhlasim s tym aby mali medzi sebou deti. to, ze maju sex je vec druha, problem nastava, ak chcu aby sexualny vztah presiel do vyssej roviny, vid prva veta. pride mi sice cudne, ze brat a sestra ktori spolu vyrastali by pocitovali takuto tuzbu, ale po vzdialenejsje rodien by som to aj ako tak dokazala pochopit. mozno. okrem filmu som sa s tym nikde nestretla, takze povedat naisto neviem
kazdy ma pravo na sexualne sebaurcenie. pri vzdialenej rodine je mi to jedno, pri blizkej by mali mat aspon tolko chochmesu, aby pouzili kondom. ale mna sa to netyka, my sme vsetci v rodine skaredi
Nemyslím, že by som to niekedy chcela vyskúšať (aj keď sexu s mojím bratrancom z druhého kolena by som sa nebránila ), ale nikdy sa mi to nezdalo zvrhlé alebo úchylné.
nevadí mi to, ak ide o vzdialenú rodinu: bratranec a sesternica z 2. kolena a pod. Také akože brat so sestrou, to je jasné že nechutné a nepochopitelné