Fórum pridal Turgachev, 17. 9. 2020 15:40 do kategórie Vysoké školy. Pozri ďalšie diskusie tohto používateľa >

Boli ste už v situácii, keď ste počas VŠ nemali kde bývať?

0
Turgachev

22 ročný chalan

Len tak rozmýšľam, či nie som sám. :D V Prešove Slováci internáty nedostávajú, len Ukrajinci (je im jedno, že to mám vyše 120 km :D ) a podnájom hľadám už dobré dva mesiace - neúspešne. Bol už niekto v podobnej situácii?
Odozva

Názory k téme

1. 1
    Feelagain

23 ročné dievča
    based in Brno

wtf, poznam vela ludi, ktori studuju v Presove a nikdy s internatom problem nemali
  2. 2
    Azizi

tvári sa, že má 3 roky
    Ankh-Morpork & Bratislava & Praha

Bývala som asi týždeň na hostely keď som prišla študovať do Prahy. Až potom sa mi podarilo zohnať kolej...
  3. 3
    Patha

25 ročná žena
    birdz

ee
  4. 4
    Dee99

27 ročný muž
    RK

Iba v takej ze som síce mal kde bývať ale nebol som na VŠ
  5. 5
    Kakofonicka

29 ročná žena

jop, intrak som sice nedostala, ale do 3 mesiacov som si poriesila ubytovnu a medzitym som byvala u tety (sice som musela dochadzat kazdy den, ale lepsie ako spat pod mostom)
  6. 6
    Kerrang

28 ročný muž

Bol, bol som prvým rokom v tom meste bezdomovcom skoro a nevedel som, čo si počnúť (hehe) ...musel som chodiť domov chvíľu, hoci to dalo časovo zabrať
  7. 8
    Annyejnji

22 ročné dievča

nastastie nie :D
    ale poznam ludi co tak boli ( a boli zo ludia z vychodneho slovenska v prahe :D) a prespavali po ubytovniach a kazdy den zhanali.. .niektori,čo mali rodinu, šli k rodine :D a niektori načierno spali u nas, čo sme intraky mali (ale boli aj taki, co nikoho nepoznali.. a to boli ubytovne/hotely lacnejšie) a rozpisovali intrakom a prosikali :D
  8. 9
    Waagbistritz69

27 ročný muž
    גאָלעס

iba v takej, že som nemal na zaplatenie intráku.. ale začal som chodiť viac pešo a načierno, vybavil som si brigádku a zohnal som
  9. 10
    Alex458

23 ročné dievča