Fórum pridal Nicitel, 13. 9. 2019 20:06 do kategórie Programovanie. Pozri ďalšie diskusie tohto používateľa >

C

0
Nicitel

21 ročný chalan

Zdravím,

možno sa tu medzi vami nájde pár skúsených programátorov.

Prosím Vás, máte nejakú stránku, alebo nejakú literatúru, z ktorej sa dá od základov naučiť programovanie v jazyku C ? Moc by mi to pomohlo, ďakujem.
Odozva

Názory k téme

1. 2
    Patrixo

32 ročný muž
    Militantný slniečkar

@gramofon takze najprv vzniklo C, potom vsetci cakali 20 rokov, kym vyvinu javascript, naucili sa javascript a potom presli na C? :D ci ako? :D
  2. 3
    Gramofón

16 ročný chalan

@patrixo Nie nie :D My bad :D Aspoň vidno ako sa miešam do niečoho, do čoho ma nič nie je a potom to tak aj vyzerá. Pre zakladateľa - Nič som nepovedal okej? :D
  3. 4
    Nicitel

21 ročný chalan

Ani som si to nestihol pozrieť :D ja som úplný začiatočník do programovania, len mám také tušenie, že som začal úplne zle už len programom v ktorom programujem. Stiahol som si Visual Studio a nejako mi nejdú compilovať veci ktoré napíšem, teda nefunguje mi ani hello world z nejakého dôvodu, aj keď mi to včera išlo .... :D
  4. 5
    Moonshine

24 ročný chalan

Čo tak Youtube :)
  5. 6
    Patrixo

32 ročný muž
    Militantný slniečkar

no a k teme.. podla mna je najlepsia cesta kuknut si nejake kurzy na udemy.com (najdu sa tam velmi kvalitne kurzy podla mna), pozret si rating a nejaky kupit.. potom nejake clanky na nete citat k tomu ako doplnkova literatura ku kurzom, ked sa niekde zaseknes hladat riesenia na webe.. asi taky je najlepsi zaciatok.. knihy a ucebnice moc asi neodporucam, lahko sa moze stat, ze kniha bude plna teorie podanej velmi abstraktnym sposobom, ze ked prejdes knihu, ani nebudes vediet ako to pouzit v praxi... to je len moj nazor..
  6. 8
    Nicitel

21 ročný chalan

@moonshine na youtube som väčšinou našiel 4 hodinové videá, ktoré už počítajú s tým že máš nejaké základy.

@Patrixo diky, určite si to pozriem.
  7. 9
    Dwarvax