Fórum pridal Christiano_301, 11. 2. 2019 13:35 do kategórie Ďalšie mestá. Pozri ďalšie diskusie tohto používateľa >

Cez fimu alebo cez agentúru

0
Christiano_301

21 ročný chalan

Cez čo sa oplatí ísť pracovať na TPP.Jedny hovoria že cez firmu sa neoplatí, potom další že cez agentúru sa tiež neoplatí.Počul som jeden prípad,že jeden zamestnanec chcel odísť,dal výpoveď a nechceli ho pustiť len po1-3 mesiacov.Ako toto celé funguje?
Odozva

Názory k téme

1. 1
    Chlorofyl

10 ročný chlapec
    Erec Jisrael

lepsie mas ist priamo do firmy interne. mas tam ich benefity. ak ides cez personalku tak niekedy nemas nijake benefity, niekedy len minimalne. a mozu s tebou manipulovat jak s kusom hovna. chod priamo do firmy a ser na personalku
  2. 2
    Christiano_301

21 ročný chalan

Som študent ešte, a že keď sa do 1. Júla nebudem mat robotu budem musieť ísť cez úrad pracovať. Ako to je cez úrad? Počul som všeličo. Aký máte na to názor? Cez čo sa oplatí ísť pracovať? Keď cez firmu prečo? Prečo nie cez agentúru? Rodičia mi hovoria aby som išiel pracovať cez firmu, lebo cez agentúru chodím na brigády ak majú niečo a nie stále chodím. Že nebudem to robiť ako teraz že nechodím na brigády že cez agentúru nech nejdem pracovať na TPP ale že cez firmu. Aký mate nato názor vy?
  3. 3
    Christiano_301

21 ročný chalan

@chlorofyl toto iste som počul len práve opak, že budú somnou robiť čo chcú keď pôjdem cez firmu. Každopádne ďakujem za odpoved. :)
  4. 4
    Salora

hrá sa, že má 2 roky
    Oostende - Kappelmeister Birdzu