Fórum pridal Montgomery, 9. 3. 2019 14:24 do kategórie Život. Pozri ďalšie diskusie tohto používateľa >

Čo si myslíte o ľuďoch, ktorí zarábajú menej než 2000 eur mesačne.

0
Montgomery

29 ročný muž

• 10% ľudí
    Sú to úbožiaci
  • 10% ľudí
    Takí ľudia na Slovensku ešte existujú???
  • 10% ľudí
    Mali by sa zabiť
  • 20% ľudí
    Kreténi, mali študovať IT
  • 0% ľudí
    Ľutujem ich
  • 20% ľudí
    Nech napíšu číslo účtu, niečo im pošlem
  • 30% ľudí
    Musia mať ťažký život
Odozva

Názory k téme

1. 1
    Nicmanenapada

28 ročný muž

Moji ľudia! (rofl)
  2. 2
    Mielikki

hrá sa, že má 1 rok
    Crazy rat lady

ľuďom hlasujúcim za predposlednú možnosť rada pošlem číslo účtu :D
  3. 3
    Hoperpohroma

tvári sa, že má -68 roky
    tulam sa

je mi luto napriklad chemikov, ktori maju tazku skolu a hrozne uplatnenie. je mi luto vela ludi, ktori studuju a snazia sa a ich odbor je na tom platovo tak, ze sotva maju na prenajom izby a jedlo.

som v IT a myslim si, ze o tychto problemoch by sa malo hovorit a nie ich len schovavat pod koberec a vysmievat sa kazdemu, kto nie je programator. moj muz ma z FCHPT dva tituly a vyslo mu, ze bude prenho lepsie, ked pojde od nuly v novom odbore, ako zostavat v tom jeho, ktory 9 rokov studoval. a je to smutne, ze ludia su tlaceni do takejto pozicie a vznikla taka nerovnost vo vedomostiach vs. plate.

ale zaroven je to aj preto, ze vysky vypluvaju absolventov ako na beziacom pase, maju zlu uroven, titul straca hodnotu a casto staci proste do tej skoly chodit, aby clovek dostal titul. nepodari sa ti stu v bratislave? v pohode, chod do trnavy, nitry, dostanes rovnaky ing titul, ako by si bol dostal aj tam. hodnota titulu na slovensku je, na cele s kpt. plgtr. andrejom dankom, velmi smutna.
  4. 4
    Billyjoe

25 ročný muž
    Irithyll of the Boreal Valley

však to je polovica Slovenska
  5. 5
    Optimuslapis

21 ročný chalan
    Tvrdošín

hlupa otazka , kedze 90 percent a mozno aj viac ma taketo mzdy v tejto uzasnej krajine