Všetky kategórie

• Facebook

Mám problém že som na FB raz zablokovala kamarátku proste som ju jak keby nahlásila a nemožem pozriet čo LIKELA,KOMENTOVALA,anii si ju pridat medzi kamarátky ako mám urobiť tak aby som zase mohla s nou zdielat prispevky a pridat si ju medzi priatelov a ta

• akú hodinu na základnej škole si mal/a alebo máš najradšej?
    • - telesná
    • - matika
    • - slovenčina
    • - geografia
    • - dejepis/zemepis/vlastiveda
    • - príodoveda/biologia
    • - hudobná
    • - výtvarná
    • - jazyky (angličtina,nemčina,ruština...)
    • - iné (napíš do komentára)
  • Z Windows 8 na Linux :)

Takže, čo sa týka počítačov a sveta elektroniky som úplný laik. :D Mám ako OS Windows 8 ale je strašne nepraktický a nevyhovuje mi. Chcela by som ho preinštalovať na Linux, konkrétne na Linux Ubuntu. Najlepšie by to bolo cez USB, viem, že treba súbory zál

• USA

Nepozate nejaky podobny program, ako je https://www.ckm.sk/sk/produkty/pracovne-programy/work-and-travel-usa/work-and-travel-usa.html akurat pre stredoskolakov, ktori by tam chceli pracovat. diky

• odchod do anglicka

Ahojte, chcela by som sa poinformovat o par veciach, ktore sa tykaju prace,pripadne prace spojenej so studium v Anglicku. Momentalne vsak stale studujem na strednej skole, mam 18 a som v stvrtom rocniku. Z vaznych osobnych dovodov potrebujem opustit Slov

• vitraze

ahojte ludia, neviem ci ste o tejto sutazi uz poculi, ale chcela by som vas poprosit, aby ste zahlasovali. jedna sa o nadaciu VUB, ktora vitaznemu objektu preplati plnu rekonstrukciu vitrazi.urcite je medzi vami aj vela vychodniarov, prip. ludi, ktori sa

• trhy myky pri zaspavani

Ked zaspavam, tak si zacnem trhat nohou/nohami, svalom, rukou (nie naraz), ale take trhy mam jak epileptik, proste psycho... Ono to netrva dlho a nwm ci to je tym, ze mam vela energie alebo tak... Ma niekto nieco podobne? Cim to je?

• Zmena vo vodičských na moto