Fórum pridal Hagelslag, 1. 7. 2017 01:15 do kategórie Politika. Pozri ďalšie diskusie tohto používateľa >

Máš rád svoju povahu?

0
Hagelslag

23 ročný chalan

Odozva

Názory k téme

1. 1
    Kristian1112

24 ročný chalan

Nemám ale zároveň vždy chceme čo nemáme, takže neviem či by som bol spokojnejší kebyže mám svoju vytúženú :D
  2. 2
    Notme

23 ročný chalan

nie, ale ja sa tak celkovo nemam rad, nie iba povahu.
  3. 3
    Antifunebracka

28 ročný muž
    go(o)d & (d)evil birdzu

Keďže nemám psychickú poruchu ako goodkokot (ktorý vraj z frustrácie najnovšie vypisuje tunajším náhodným babám a vulgárne im nadáva), tak hej, mám sa celkom rád :)
  4. 4
    Patrixo

30 ročný muž
    Militantný slniečkar

@antifunebracka nie som síce odborník na ľudskú dušu, ale ak máš potrebu na otázku týkajúcej sa tvojej povahy zatiahnuť do toho niekoho iného a rozprávať, že má psychickú poruchu, tak to pôsobí tak, že nemáš o nič menší problém ako menovaná osoba. Pekný deň (letim)
  5. 6
    Willbebetter

tvári sa, že má 3 roky

Nie, rada by som bola, keby som vedela brat veci menej vazne...
  6. 7
    Mackenzie

23 ročné dievča
    vo vzduchoprázdne

Moja povaha mi toho už toľko do****, že ja sa za ňu neznášam :(
  7. 8
    Montgomery

27 ročný muž

Smutne, ze tu jeden dotycny clovek oznacil svoju drbnutu a prijebanu povahu, ze ju ma rad.
  8. 9
    Primitiv

24 ročný chalan
    občas sám neviem, v ktorom svete sa práve nachádzam.

@montgomery Len jeden? :D
  9. 10
    Nespiacakraska

27 ročná žena
    Doma

Ja"poruchu"mám a nevidím to ako dôvod sa neznášať.
    Nenarazam na @3 to je úplne, ale úplne niečo iné.
  10. 11
    Montgomery

27 ročný muž

@primitiv Obavam sa ze nie, ale nechcem si uz pohnevat dalsich ludi aby si ma nebodaj neblokli.
  11. 12
    Lawey

24 ročné dievča
    embracement of supernova

Keďže na svojej povahe neustále pracujem tak som spoko :) Skorej by som vymenila som mozog za nejaký troska viac neurotypicky :)
  12. 13
    Mobscene_69

24 ročné dievča