Fórum pridal Kathy151, 6. 1. 2018 17:23 do kategórie Počítače. Pozri ďalšie diskusie tohto používateľa >

Notebook

0
Kathy151

23 ročné dievča

Ahojte, potrebovala by som pomoc , pri výbere notebooku. Som študentka a veľa cestujem. Vedeli by ste mi poradiť značku notebooku, ktorý by bol ľahký a mal by dlhú výdrž batérie?
Za všetky rady ďakujem :)
Odozva

Názory k téme

1. 1
    Efyks

10 ročný chlapec

https://notebooky.heureka.sk/f:2120:34;2240:35205/

všetky tieto by mali vydržať viac ako 13 hodín a vážiť menej ako 1,86 kg
  2. 2
    Nikkaaa

hrá sa, že má 1 rok
    vsade

@1 za tu cenu ber mac rovno :D
  3. 3
    Xxar3s

35 ročný ujo
    Bratislava

@nikkaaa za taku cenu poriadny mac nekupi len macbook air a to je sracka
  4. 4
    Nikkaaa

hrá sa, že má 1 rok
    vsade

@xxar3s dalsi odbornik

lol

ludia ako ty by nemali druhym radit pri vybere notebookov
  5. 5
    Kosmiklove

31 ročný muž
    andromeda

@nikkaaa ani apple fans by nemali radit
  6. 6
    Xxar3s

35 ročný ujo
    Bratislava

@nikkaaa neprovokuj mafiu
  7. 7
    Nikkaaa

hrá sa, že má 1 rok
    vsade

@kosmiklove sice mac pouzivam ale presla som si viacerymi pocitacmi

milion ludi (aj ITckarov aj vseobecne hocikto) uz povedal, ze ako ultrabook je mac air najlepsi vo svojej cenovej kategorii, ked si to porovnas s windowsom, podotykam ultrabookom s podobnou cenou, lebo to bude šunt

nehovorim, ze tie windowsacke drahe tazke vykonne herne kompy su horsie ako MAC , ale nik ma nepresvedci, ze nejaky ultrabook s podobnou cenou s windowsom je lepsi ako mac

uz asi rok aj nieco pouzivam apple, ani jedno zlyhanie (pokial neratam Excel ten je tam napicu).... ked som mala windows za podobnu cenu tak siel asi tak 500% pomalsie, sekal a neviem co

nuz kazdy ma svoj nazor na tuto tematiku :D
  8. 8
    Efyks

10 ročný chlapec

@nikkaaa @xxar3s Vy kde vidíte akú cenu? žiadnu neuviedla
  9. 9
    Kosmiklove

31 ročný muž
    andromeda