Cavte, Najde sa tu niekto kto by vedel poradit aky odbor si vybrat na tuto fakultu vaham medzi Poz a Tms, skratka by som chcel poprosit aby my niekto blizsie priblízil tieto 2 odbory...a este by som sa chcel spitat aka je sanca ze dostanem intrak ked som
Ahoj, študujem na Žilinskej univerzite, na stavebnej fakulte... Skorej by som ti odporučil pozemné, ako technológiu a manažment, lebo technológia sú len také omáčky... ale pozemko je zase ťažšie... čo sa týka intráku, dosť o tom pochybujem, kamoš ho tam nedostal a je ďaleko 230 km
TMS je v podstate kapanek lahsie PSA, inak nic extra rozdiel tam neni, beru to iste co my, ale PSA je o dost perspektivnejsie, aj ked tam treba vela vela makat na zadaniach (rysovacka a poctovky)...
a PSA, tam proste beres po kusoch celu bodovu a na zaver zacnes projektovat, popri tom pocitame strasne vela statickych vypoctova takych veci...ak chce viac info, napis TS
intrak sa dava myslim nad 120, ale myslim, ze priblizne v druhom az tretom vyberovom by sa ti ujst mohol (aj kamoska z nitry dostala, dokonca dve), potom zalezi dost aj od prospechu ked tam studujes dlhsie...
ja som na psa, prvý ročník v pohodičke, teraz nemám 2 skúšky, lebo som lenivá je to hlavne časovo náročné... na tms hlavne ušetríš jeden rok, lebo psa je na bc až 4 roky.... a keby som vedela, že pružnosť bude taká sviňa, tak si dám radšej to tms ale inak som vcelku rada, že som psa
a nemyslím si, že by bolo tms nejak podstatne ľahšie, to záleží od celkového tvojho prístupu... niekto napr nemá ani teraz skúšky z prvého ročníka
Intrák v BA ma STU dostáva KAŽDÝ prvák,teda pokial nie je z BA a blízkeho okolia. máš ho na zimný a letný semester, v druhom ročníku je to nejako podla prospechu takže to už sa na intrák nespoliehaj. Ešte k tomu majú cez leto prerábať intráky MLADOSŤ, všetky A bloky alebo tak nejako takže to tam budú iné bitky o izby.........