Fórum pridal Kofola2000, 10. 10. 2018 21:15 do kategórie Život. Pozri ďalšie diskusie tohto používateľa >

Účty v bankách- aké poplatky platíte?

0
Kofola2000

24 ročný chalan

Chcem sa spýtať akú banku odporučate na bezny učet. Kde je najmenší poplatok za vedenie učtu, prípadne za výber alebo výber v inom ankomate a podobne.
Odozva

Názory k téme

1. 1
    Salora

hrá sa, že má 2 roky
    Oostende - Kappelmeister Birdzu

neplatím žiadne poplatky (:
  2. 2
    Kofola2000

24 ročný chalan

@salora šak sa pytam aku banku maš ak neplatiš boze
  3. 3
    Subarnica

22 ročné dievča

mám start konto od VUB, ale keďže už nie som študent, platím 2€ za vedenie +0,22€ za trvalý príkaz.. to je všetko
  4. 4
    Hoperpohroma

tvári sa, že má -69 roky
    tulam sa

mam mbank a fio a myslim ze neplatim nic
  5. 6
    Hellium

27 ročná žena
    garáž v San Piegu už nie

6 eur od augusta a chystám sa to zrušiť ty kks šak ro je zdieranie a nechcem žiadny ich ďalší produkt
  6. 7
    Salora

hrá sa, že má 2 roky
    Oostende - Kappelmeister Birdzu

@kofola2000 to bude asi tým, že namám žiadnu banku (hehe)
  7. 8
    Agord

tvári sa, že má -1 roky
    Za fotoaparátom

@hoperpohroma tuším mBank si berie nejaké 1€ za kartu. Ak ju používaš menej než bolo stanovené pri zriadení účtu. O iných poplatkoch som si nie istý.
  8. 9
    H8u

25 ročná žena
    Štefanov

Cesku mbank a neplatim nic, a mam zadarmo aj zlatu kartu s ktorou mam vybery zadara zo vsetkych bankomatov na svete, zadara cestovne poistenie, vstupy do letiskovych sakonikov a milion inych vyhod <3 musim teda zaplatit mesacne kartou nad 10 tisic czk aby som tu zlatu mala zadara, ale mavam v priemere pomaly 20k preto mi ju aj ponukli, takze no problem ak niekto nepouziva cash :D
  9. 10
    Lenkaska1

23 ročné dievča
    Bratislava

mBank - vedenie uctu zadarmo, platby kartou zadarmo (ak nou mesacne zaplatis aspon 70€), vybery v akomkolvek bankomate nad 70€ zadarmo
  10. 11
    Hoperpohroma

tvári sa, že má -69 roky
    tulam sa