TRIGGER WARNING!

********************************************************************

Prosím, nečítaj dalej, ak si obeťou sexuálneho násilia alebo máš slabšiu povahu. Článok obsahuje detailné "obrazy" sexuálneho násilia. Článok je mojim osobným príbehom, s ktorým sa nemusí každá obeť stotožňovať. 

********************************************************************

Sex. 

Všetci to poznáme, vieme čo to je, na čo to slúži. Užívame si to, pretože je to jedna zo základných potrieb človeka. Občas to robíme s človekom, ktorého nemilujeme, no najlepší je s človekom, ktorého milujeme a považujeme ho/ju za svojho partnera. 

No čo ak sex, už nie je sexom? Čo ak je to niečo, s čím vám niekto ubližuje? Zneužívanie, znásilnenie... ťažká téma, o ktorej skoro nikto hovoriť nechce. Týka sa to každého z nás... žien, mužov aj detí. 

Pred tým než začnem s osobnou spovedou, povedzme si, čo znásilnenie vlastne je: Znásilnenie je trestný čin proti ľudskej dôstojnosti. Spočíva v donútení ženy (aj muža) k súloži násilím, pod hrozbou násilia alebo s využitím jej/jeho bezbrannosti. Znásilnenie býva spojené so sexuálnou traumou obete.

V mojom živote som sa stretla s formou sexuálneho násilia 3x.

Ked som mala asi 7-8 rokov, ešte som slová zneužívanie, obchytkávanie alebo znásilnenie, nepoznala. V podstate, ako mi to rodičia hovorili, je to ked bocian prinesie bábätko. To bolo jediné čo som poznala pod pojmom sex. Neskôr, ked som sa už blížila k puberte, bolo mi jasné, že môj vzťah s bratrancom nebol zrovna.... normálny. Nútil ma na orálny sex, a obchytkával mi genitálie, moje neexistujúce prsia, bozkával ma... všade. Bol odo mňa dosť starší a vedel dobre čo robil. Panenstvo mi nezobral, našťastie.

Je šialené, že niekedy deti už v takom (a možno aj v mladšom) veku sa stretnú s niečím ako zneužívanie. Trvalo to dlhšie, ale potom sme sa už nestretávali a kedže som nevedela, čo so mnou robil nikomu som to ani nepovedala. Povedal, že je to naša hra.... hra, ktorá traumatizuje celý život.

Ked som bola staršia, rozhodla som sa ísť na strednú školu v nemenovanej dedine. Kedže to bolo daleko od môjho bydliska, bývala som na internáte. Hned v prvom ročníku som zažila neskutočný strach... bola som sama na izbe, spolubývajúca bola bohvie kde... vošiel za mnou starší chalan do izby... povedzme si, že sa volal Michal... Michal mal o mne domnienku že som lesba. Zo strachu zo mňa vyšlo, že som bisexuálka. To ho nažhavilo ešte viac. Bol zjavne opitý. Chytal ma, chcel pobozkať ale nedarilo sa mu to. Zhodil ma na postel a začal sa rozopínať... v tom mi v hlave prebehlo to, čo som zažila s bratrancom. Kopla som ho silno medzi nohy... zvíjal sa na zemi v bolestiach a mala som v sebe toľkú silu aby som ho vyhodila z izby a zamkla za sebou dvere. Plakala som.... bála som sa. Triasla som sa na zemi, zronená. Rozmýšľala som, čo by bolo, keby si nezachovám duchaprítomnosť. Už by som nebola panna. 

Viem, že pre niekoho je to blbosť ale ja som si chcela zachovať svoje panenstvo človeku, ktorého budem milovať. To sa aj tak stalo, za čo som vdačná sama sebe. 

Po chodbách internátu som chodila ako bez duše. Snažila som sa, aby si ma nevšímal. Ked sa na mňa pozrel, ako by som zomierala každým jeho pohľadom. A tak to išlo 3 roky, kým nezmaturoval. Nikdy ku mne už síce neprišiel, zrejme si to ani nepamätal, ale bola som nesmierne šťastná, že odmaturoval. 

Ked som mala 17 rokov, spoznala som jednu úžasnú slečnu. Mali sme krásny vzťah, hoc medzi nami bol nejaký ten vekový rozdiel. Ona už pracovala a ja som ešte dokončievala školu. S ňou som mala môj prvý sex, taký naozajstný. Mali sme sa dobre, spolu sme boli 2 roky. Krásne 2 roky, ale vekový rozdiel sa dal spoznať. Ona chcela dieťa, ja nie. Tento postoj k deťom mám doteraz. Ale aj keby som chcela dieťa, bola som na to moc mladá. Rozišli sme sa.  

Rozhodla som sa ísť von s kamarátkou a s partiou zapiť môj žiaľ. Bolo skvelo, tancovali sme, hrali billiard, stolný futbal. Fajčili sme a pili sme. Bolo nadránom, čas ísť domov. Jeden z kamarátov mojej kamarátky sa ponúkol, že pôjde so mnou aby som bola v bezpečí. Páčil sa mi, takže nemala som s tým problém. Rozprávali sme sa sme v parku a potom sme si zavolali taxík. Dohodli sme sa, že každý pôjde svojou cestou no s jedným taxíkom. Podakovala som sa mu za večer a príjemnú debatu v parku a vystúpila z taxíka. Otvárala som dvere na byte, na prízemí, ked zrazu ma chytil za ústa zo zadu. Sotil ma do bytu.... nebudem písať všetky detaily... ale už to nebol len pokus... nebolo to len obchytkávanie a nechcený orálny sex... znásilnil ma. Vo vlastnom byte. Mama bola preč. A kým ona bola preč, mňa niekto znásilňoval v našom byte. Trvalo to hodiny... teda aspoň mne sa to tak zdalo. Akoby sa čas zastavil a tie údery po tele boli večné. Akoby on vo mne bol večne. Už sa som nedokázala brániť. On bol silný, ja slabá. Jeho údery ma na pár sekúnd niekedy umlčali... Urobil sa do mňa... cítila som, ako sa do mňa urobil a počúvala jeho vzdychy. Pozeral sa na mňa ako na trofej, ako na špinavú kurvu. Otočil ma na brucho a urobil sa do mňa zas. Nezvládala som už ani plakať. Len som prosila aby prestal... Prefackal ma a donútil na orál. Hodil ma na zem, kopol ma do brucha a odišiel. 

Toľko bolesti som nikdy nezažila. Krvácala som. Moja posledná myšlienka bola, že sa chcem zabiť... Zaspala som tam, v krvi na podlahe. Ráno, ked som sa prebudila, rozmýšľala som, či ísť na políciu. Ale bola som taká slabá, že som sa ledva postavila. Krv bola všade. Zavolala som teda na linku dôvery... povedala som im, čo sa stalo a oni sa ma pýtali, či som bola opitá alebo či som mala vyzývavé oblečenie. Neviem, či rifle a jednoduché čierne tričko je vyzývavé ale povedala som im to... Prišlo mi to nechutné. Požiadala som o pomoc a oni chceli obviňovať mňa... bála som, sa, čo by bolo keby že idem na políciu. 

Po pár hodinách som sa rozhodla, že sa osprchujem. Viem, že to bola chyba ale nedokázala som na sebe cítiť špinu, krv, jeho dotyky... Sprcha mi ako tak pomohla, ale nie veľa. Podlahu som prečistila... nechcela som, aby si mama niečo všimla. Bála som sa, hanbila som sa... Obviňovala som sa za niečo, za čo som sa obviňovať nemala. Dnes to už viem. Jediné čo som dokázala urobiť je obliecť sa a ísť do lekárne kúpiť si tabletku "po" a dúfať, že nebudem tehotná.

Dlho som sa bála o tom hovoriť. Neskôr som išla aj na políciu ale... bolo to zbytočné. Nepoznala som jeho priezvisko, umyla som zo seba všetky dôkazy... Cítila som sa ako v nejakom zlom filme. V zlom sne, kde ti nik nepomôže. 

Dnes sa snažím o tom hovoriť... priateľ to pochopil a pomáha mi a dosť. Snažím sa aby ostatné ženy a aj muži sa nehanbili otvorene rozprávať o tom, čo zažili. Pretože to lieči. Dať to zo seba von, je niekedy naozaj najlepší liek. A hlavne aby neurobili takú chybu ako ja a nešli na políciu hned, ako sa to stalo. 

Dakujem každému, kto o tom dokázal hovoriť. 

Dakujem, že nie ste ticho. 

Jednoducho,

Dakujem.









 Skutočný príbeh
Komentuj
 fotka
karlotiskot  26. 9. 2018 04:51
Ďakujeme aj my, že si sa podelila. Je to smutné, ale ľudia ani nevedia koľko ich známych, alebo priatelov bolo vlasne zneužitých alebo znásilnených. Je mi lúto, že sme stále v spoločnosti, kde sa na linke dovery pýtajú, či malo dievča vyzývavé oblečenie. Hanbým sa za svoje vyjebané pohlavie, za to, že som človek, keď čítam čoho sme schopný voči iným, bezbranejším...
 fotka
lovelydemon  26. 9. 2018 05:13
@karlotiskot Ahoj, dakujem za tvoj komentár a podporu. Ale určite sa nemusíš hanbiť za to, že si muž. Pretože to nie je o pohlaví, znásilniť vie aj žena... Nehanbi sa za seba.
Ale inak, úplne s tebou súhlasím... ja som tiež nevedela, že kamarátka bola znásilnená,.. povedala mi to vtedy, ked už bola úplne na dne a chcela začať s drogami. Osobne si myslím, že ľudia by si mali navzájom pomáhať aj v tých najhorších situáciach, ako aj ten môj, aj ten jej a aj stovky mužov a žien.
Uprimne poviem, že ked som dopísala, nevedela som, či to zverejniť. Stálo to kus mojej odvahy, ale ked aspoň jeden človek sa nad tým zamyslí, je to výhra. Dakujem, že si sa nad tým zamyslel. Prajem ti krásny deň.
 fotka
mielikki  26. 9. 2018 08:29
Idioti na tej linke. Akože, čítala som to celé, bolo mi z toho celého strašne smutno, ale hento ma dostalo asi najviac. Lebo ľudia sú často idioti a žiaľ si na nich natrafila niekoľkokrát, ale keď sa ešte aj obrátiš na miesto, ktoré sa tvári, že by si malo pomôcť, a oni sa zachovajú spôsobom, o ktorom som si myslela (alebo dúfala), že je to len mýtus, že sa ľudia tak zachovajú, tak ma to neskutočne nahnevalo.
(Ak by niekoho zabili, tiež by sa pýtali, či si o to nekoledoval? Takéto veci sú zlé a nemali by ťa právo viniť ani ak by si tam bola v minimalistickom krajkovanom negližé, lebo proste nie).

Strašne dúfam, že už bude všetko dobre a už sa ti nikdy nič zlé nestane. Strašne by som bola rada, ak by som zistila, že toto nie je skutočné a takéto veci sa proste nedejú. Len som nanešťastie počula o viacerých prípadoch na tento spôsob a strašne ma to desí.
Dúfam, že už je lepšie. Emočne a tak.
(A fakt už neviem, čo som chcela povedať a ako to povedať, len som chcela zanechať nejaký komentár, aby si videla, že takéto veci nezostali nepovšimnuté )
 fotka
bebekex  26. 9. 2018 11:05
prajem ti,aby sa ti uz ziaden taky clovek nedostal do cesty
 fotka
obsession  26. 9. 2018 12:58
Necitala som to celé ,len som letmo prebehla očami .. nemám na to žalúdok
Ja som ti len chcela vyjadrit podporu .. lebo pokladám násilie plodene na ženách za ohyzdnost
(Násilie všeobecne)
...
(Moja sestra bola fyzicky napadnutá spolužiačkami .. dostala ako od nejakého chlapa .. ) -prečo o tom píšem?
Zo začiatku o tom nechcela taktiež nikomu povedať , lebo sa bála, rodičia sa jej pýtali čo sa stalo a ona sa nezmohla na nič len na plač .Az potom vysvetlila o čo išlo ..

..
Viem,je to iný prípad,iný druh násilia
Ale pointa je ta istá . Bezcharakternosť človeka by nemala ostať bez potrestania
Hlavne nebáť sa , nebáť sa o tom rozprávať aj keď sa človek vtedy cíti , skľúčený a pospineny .. dodáva tým silu a odvahu druhým obetiam násilia

Držím palce
 fotka
antifunebracka  26. 9. 2018 16:57
Celé sa mi to zdá byť príliš neuveriteľné... chalan, s ktorým sa bavíš niekoľko hodín a nijako sa neprejavuje na teba zrazu skočí a 2 x ťa znásilní a zmení sa na surovca? Bol to kamoš tvojej kamky, ale nevedela si si zistiť priezvisko?
@mielikki Ono je to smutné, ale je to prax. Kopec "znásilnených" žien v skutočnosti v opitosti provokovalo a flirtovalo a malo sex dobrovoľne, len po vy3ezvení to už zrazu preklasifikovali na znásilnenie. Je to smutné, bo tým potom ťahajú dole aj reálne prípady, ale tak deje sa to, preto tie pripečené otázky.
 fotka
mielikki  26. 9. 2018 17:09
@antifunebracka je opitosť a opitosť, ak je niekto spitý tak, že o sebe nevie, nedokáže ani dať relevantný súhlas a teda sa to tak veľmi jednoznačne klasifikovať dá.
Ak niekto nedokáže dať plnohodnotný súhlas, či je to kvôli vysokej hladine alkoholu, preto, že spí alebo preto, že je pod nátlakom (lebo sú aj prípady, kedy proste niekto dobiedza tak dlho, že obeť súhlasí a ide "dobrovoľne", len aby už mala pokoj), tak to proste súhlas nie je.

Plus prípadov, kedy to naozaj niekto nahlásil, lebo si to "rozmyslel" je zúfalo málo a preto je smutné, ak to niekto uvádza ako prípad. Nemyslím si totiž, že niekto so súdnosťou by si len tak z pasie šiel na výsluch spojený s isto dosť nepríjemnými a osobnými otázkami
 fotka
antifunebracka  26. 9. 2018 17:14
@mielikki Veď... ja viem. Teda s tým 1. odsekom súhlasím, až na to, keď niekto súhlasí, len aby mal "pokoj". To je ten človek potom akurát tak blbý a rozhodne to právoplatný súhlas je. Moc sa mi ale nezdá, čo vravíš ďalej, že "prípadov, kedy to naozaj niekto nahlásil, lebo si to "rozmyslel" je zúfalo málo" - prečo myslíš? Resp. sú na to nejaké štatistiky?
 fotka
mielikki  26. 9. 2018 17:19
@antifunebracka nie, nie je to právoplatný súhlas. Pretože do toho spadajú všemožné manipulačné taktiky a podobe a uznávam, že sa to ťažko dokazuje, ale proste malo by byť každému súdnemu človeku jasné, že nie je nie a následné "no... Ok" nie je nadšený súhlas.

Štatistiky isto nejaké nájdem
10 
 fotka
karlotiskot  26. 9. 2018 17:23
@antifunebracka Fakt musíš mudrovať pri niečom takomto? Uvedom sa už prosím.
11 
 fotka
mielikki  26. 9. 2018 17:32
@antifunebracka » www.nsvrc.org/sites/default/f... okolo 5% nahlásených prípadov. A podľa rovnakého článku, okolo 63% prípadov je nenahlásených, takže si vypočítaj, aký je to malý zlomok falošných obvinení vs skutočných prípadov
Do toho daj trebárs tento článnok » qz.com/980766/the-trut... o tom, ako falošné obvinenia len zriedka majú závažnejšie následky pre obvineného a že asi polovica falošných obvinení pochádza nie od "obete" ale blízkeho okolia, trebárs rodičov.
Pre toto celé je naratív ohľadom strachu z falošných obvinení len dôvodom, prečo sú skutočné obete odrádzané nahlásiť to - boja sa, že im to nik neuverí (samozrejme, prispieva k tomu mnoho iných dôvodov, ale toto je rozhodne jeden z tých závažných)
12 
 fotka
marcello1111  26. 9. 2018 22:19
neverím ti, je to od konca až po začiatok vymyslené, zrejme si sado- masochistka a užívaš si v písaní svoje zvrátene predstavy...
13 
 fotka
karlotiskot  26. 9. 2018 22:33
@admin prosim ban uz konecne na tuto kreaturu s komentarom @12
Dakujem.
14 
 fotka
karlotiskot  26. 9. 2018 22:35
@lovelydemon Nuž a v komentároch @6 @8 @12 možeš vidieť názorne prečo sa hanbím za to, že som muž...
15 
 fotka
lovelydemon  26. 9. 2018 23:29
@marcello1111 Mily Marcello, to ze tebe sa to tebe zda byť vymyslené, nie je môj problém. Žiaľ deje sa to v reálnom svete a nie len mne. Ale takéto veci hovor potom svojej dcére ak sa jej náhodou niečo stane. A presne aj ty si jeden z dôvodov prečo ženy a aj muži sa boja uverejniť svoje príbehy, lebo ich proste odsúdia.
16 
 fotka
karlotiskot  26. 9. 2018 23:33
@lovelydemon Prosim ta nekrm ho ono je to len troll, čo si už roky vymýšla osobnosť, ktorou by zaujal, tentokrát sa rozhodol, že záujem o seba postaví na takejto veci... Ako už zašiel všelikde, ale čo predviedol tu je dosť grc.
17 
 fotka
lovelydemon  26. 9. 2018 23:34
@antifunebracka a ako sa da vyprovokovať aby ťa niekto znásilnil? Aj keby ma niekto chodiť nahý po ulici, nemá ziadne právo sa ta iný človek bez tvojho súhlasu dotknúť.
A áno, nevedela som jeho priezvisko a kamošku som sa bála do toho vtiahnuť.
A keby to bolo z mojej strany dobrovoľné, tak tieto riadky ani nenapíšem. Nebola som na mol, aby som si nič nepamätala.
Ale každý má svoj názor a rešpektujem tvoj. Len neubližuj ženám ktoré niečo podobné prezili, lebo niekedy to môže stáť aj život obete.
18 
 fotka
lovelydemon  26. 9. 2018 23:37
@karlotiskot zvykla som si na podobné reči... Ale väčšinou ignorujem, lebo viem že to nikomu nepomôže.
19 
 fotka
antifunebracka  27. 9. 2018 02:16
Dopredu sa ospravedlňujem, ak ti krivdím, ale po prečítaní si aj tvojho predošlého blogu som dospel k presvedčeniu, že si totálny patologický klamár. Stávajú sa ti neskutočne tragické príbehy ako na bežiacom páse - spája ich len to, že sú riadne nelogické a nepravdepodobné. Pripomínaš mi trochu ľudí, čo na Hlavnej žobrú 10 €, bo ich matka má rakovinu všetkého, tatka im zrazilo lietadlo a oni sú hluchonemí. Dá sa vyprovokovať, aby ťa niekto znásilnil rovnako, ako sa dá vyprovokovať, aby ťa niekto udrel. Po ulici hlavne nemáš čo chodiť nahá a keď už hej, nečuduj sa keď máš z toho problémy. Keď necháš kufrík plný peňazí v strede cigánskeho geta a potom plačeš, že ti ho niekto ujebal, taxa tiež môžeš oháňať teóriou, že nik nemá právo siahnuť na tvoj majetok, ale to je všetko. Vyšetrovať to nebude nik a aj poisťovňa ťa oserie a ešte aj budeš za idiota.
"A áno, nevedela som jeho priezvisko a kamošku som sa bála do toho vtiahnuť. " Looool na tomto ti to celé zlyhalo a hej, furt to znie blbo. Ako bys do toho vtiahla kamošku, keby sa spýtaš na jeho priezvisko, prosím ťa?
Ja rozhodne neubližujem ženám, ktoré niečo také prežili. To ty týmito attention whore bludmi.
@karlotiskot CHýba ti základné kritické myslenie, preto sa nedivím, že nechápeš ľudí spochybňujúcich bazálne nelogickosti vymyslených bájok. CHoď radšej plakať, že si muž, pretože nejaký troll si vymýšľa, že ho niekto údajne znásilnil ahaha. Možno keď sa mu nasúkaš do zadočku ešte trošičku viac, nechá si pichnúť aj teba.
@mielikki Ale áno, je to právoplatný súhlas. To, že má niekto slabú vôľu a len tak ľahko sa nechá dotlačiť do toho že "tak dooobre teda, tak ma pretiahni" svedčí len o tom, že si neváži sám seba a keď to potom chce ohlásiť ako znásilnenie... nie, skutočne to nespĺňa žiaden znak znásilnenia. Dám ti paralelný príklad. Predstav si, že odo mňa chceš 50 €, ja odmietam, ale po dlhom ukecávaní ti poviem "jaj no tak fajn, tu máš a daj už pokoj". Na 2. deň tento príbeh rozpoviem na polícii s tým, že si ma vlastne v podstate o tie prachy okradla. Čo myslíš, že mi na to poliši povedia? Každopádne vďaka za tie štatistiky. Trochu som však googlil aj ja a %il falošných obvinení sa podľa rôznych výskumov pohybuje v rozmedzí 1,5-90 % (!!!), čo teda už zrazu stavia celú problematiku do trochu iného svetla » en.wikipedia.org/wiki/False_accu... Súhlasím, že veľa žien sa, žiaľ, bojí nahlásiť znásilnenie, na 2. strane však po týchto prieskumoch celkom aj chápem ľudí, ktorí k takým obvineniam pristupujú spočiatku s odstupom a radšej si najprv hneď overia okolnosti. Každé obvinenie treba poriadne preveriť, na 2. strane ti každý poliš potvrdí, že ZáKLADNýM vyšetrovacím postupom pri akomkoľvek zločine je, že vždy oznamovateľ je považovaný za prvotného podozrivého.
20 
 fotka
antifunebracka  27. 9. 2018 02:20
btw ten predosly blog si zmazala, abo som si ta s niekym velmi kruto pomylil? musim sa pozriet v robote do historie, bo viem, ze som ho cital aj komentoval predvcerom
21 
 fotka
karlotiskot  27. 9. 2018 02:29
@antifunebracka Ide o jednoduchu logiku Karol. Ak je to fake a nenapises jej nic, nic sa nedeje. Je to proste clovek co potrebuje pozornost, rovnako ako ju potrebujeme my a ked tak postav sa s tym co si spravil ty pre pozornost voci tomu co teoreticky spravila pre pozornost ona. Ak to nie je fake a pises jej taketo veci tak si tu proste onanujes ego na znasilnenom cloveku. Je mi jedno ci som svoj sucit s obetami nasilia vyjadril pod skutocnu, alebo neskutocnu udalost, ten sucit je skutocny, ze sa mu vysmieva covek, ktory vlastne nicomu z toho k comu sa vyjadruje nerozumie ma nejak netrapi. Ak ti stoji za to sa obuvat do pravdepodobnej obete znasilnenia uzi si to. Ja osobne si ale myslim ze polemiky o obetiach a neobetiach znasilnenia sa daju riesit aj na vhodnejsom mieste.
22 
 fotka
antifunebracka  27. 9. 2018 03:00
@karlotiskot Ja si zas myslím, že môžem písať kdekoľvek čokoľvek Najmä na mieste, kde niekto podľa mňa klame. Ja som pre pozornosť nikdy také veci nerobil. A nerozumieš skôr ty, keďže tu hráš na city, zatiaľ čo ja dávam fakty (a teda tomu očividne rozumiem, abo sa o to aspoň zaujímam). Ak ma má mať pre to ktokoľvek za kkta, som s tým úplne v poho, ja len diskutujem na diskusnom fóre.
23 
 fotka
karlotiskot  27. 9. 2018 03:04
@antifunebracka Písať si samozrejme možeš, kde chceš, čo chceš, ja len tvrdím, že na takéto polemiky sú vhodnejšie miesta. Napríklad kľudne možeš porovnávať majetkovú ujmu s nasílným trestným činom...
Fakt si nepoužil zatiaľ ani jeden, stále sa len domnievaš. Tvoj zaujem ti len kvitujem, ale ak pokladas toto co vypisujes za zaujem tak si zas nieco pleties v hlave.
24 
 fotka
antifunebracka  27. 9. 2018 03:07
@karlotiskot Tu sa to práve rozoberá, tak to píšem tu, najmä keď sa môj príspevok týka aj blogu ako takého Keď nevidíš fakty, taxi ešte raz prečítaj stať pre Mielikki a moje pátranie po štatistikách fejkovania rape claimov.
25 
 fotka
lovelydemon  27. 9. 2018 07:44
@antifunebracka
Čo už no, tu je vidieť že človek ako vie byť krutý aj bez toho aby sme sa niekedy stretli. Nepísala som tento blog pre vašu ľútosť, pozornosť alebo aby ste sa ti hádali a niekoho obviňovali. Písala som to pre seba a pre ľudí aby sa nad sebou zamysleli. A zamysleli aj nad ľuďmi ako ja a ostatní ľudia.
A ono, práve pre tie klamlivé rape obvinenia sa reálne obete boja ozvať a a to celé nahlásiť.
Viem, že si myslíš ze klamem, čo je okej aj na také reči som si zvykla počas môjho rozprávania na terapii. Ale ešte raz hovorím, to čo tu píšeš môže niekomu ublížiť.
26 
 fotka
lovelydemon  27. 9. 2018 07:49
@karlotiskot ďakujem za podporu, je fajn že existujú ľudia čo sa neboja postavit za iných ľudí.
Ale ako vidíš, dotyčný ma svoj nazor a treba to rešpektovať niekedy nemá zmysel poúčať ľudí hlavne keď oni sami sa nechcú učiť.
27 
 fotka
mielikki  27. 9. 2018 08:21
@antifunebracka
1. Čítala som si link a je krásne, ako si si na svoj argument vybral štúdiu, ktorá je priamo v článku označená za nepresnú. Ďalšia s vysokými číslami bola zas z asi sedemdesiatych rokov, kedy spoločenská situácia bola iná a aj zákony a napríklad v mnohých krajinách sa znásilnenie v manželstve nerátalo, takže ak to nejaká nahlásila, tak hups, narástlo číslo "falošných obvinení", pretože ak by si si ozaj čítal zdroje, tak vieš, že pod to číslo sa dakedy ráta aj to, kedy sa udalosť stala, ale podľa aktuálnych zákonov sa to nedá klasifikovať ako zločin
2. Fakt nemám na teba iných slov, ako znôžku nevysloviteľných vulgarizmov. Empatia nula bodov. Ak by si aj dievčina vymýšľala, čo na tom, nikomu neubližuje tým a len vytvára povedomie o problematike a to nikdy nie je zlá vec. Ak sa jej to skutočne stalo, bravó, si ďalší z idiotov, vďaka ktorým obete o takýchto veciach mlčia. Dúfam, že si so sebou teraz spokojný.

@karlotiskot neviem, podľa mňa toto nie je záujem, ale vcelku kvalitná snaha o rýpanie bez akejkoľvek snahy po porozumení. Lebo keď som si gúglila argumenty, vo väčšine zdrojov boli čísla, aké som uviedla ja a on just nájde jediný, kde je to inak a aj tam to je v slabom kontexte uvedené tak, aby to oponovalo tomu, čo som vravela ja
@lovely.demon prepáč za spam a prepáč za tagnutie vo vlastnom článku. Len som chcela trocha niekoho poučiť, ale očividne to nemá zmysel.
29 
 fotka
karlotiskot  27. 9. 2018 08:36
@antifunebracka Karol to nie su fakty keď niekde niečo napíšeš. Aspoň daj link na tých 90 percent. Aj minule si mi tu tvrdil aké máš zdroje ohladom Olgy Hepnarovej a nakoniec som dodatocne zistil že zatial čo ja som pracoval s desiatkami dokumentov a zozbieranych odbornych sprav, tak ty si pracoval s informacii z 20 minutovej relacie o hrdelnych zlocinoch...
A tu sa o tom nebavilo, tu si o tom zacal ty, pod clankom o znasilneni... Tu vlastne ak je pravda že je dotyčný troll ako tvrdíš, tak práve ty si tá vlna, ktorá na jeho trollovanie najviac zabrala.

@Lovely.demon prepac uz som skoncil.
30 
 fotka
lovelydemon  27. 9. 2018 09:18
@mielikki @karlotiskot
Ďakujem vám za to, vôbec mi to nevadí. Len ma bolí ze aj nad takým niečím sa ľudia dokážu rozhádzať. Ale ako som písala vyššie, on má svoj názor a keď sa nechce učiť tak je zbytočne mu vysvetľovať veci lebo nikdy neporozumie ďakujem obom za podporu
31 
 fotka
plavam_zivotom  27. 9. 2018 10:27
Toto čo som si tu prečítala ma len utvrdilo v tom, čo si myslím už dávno. Birdz je plný kokotkov a jebnutých ľudí, nemala som sem nikdy prísť, nikdy to tu spoznať a je mi tu z tohto kvalitne na grc.

Pre autorku článku: ako ďalšia obeť znásilnenia ti poviem iba toľko. Ľudia sú svine. Mňa dokonca spochybňovali lekári na psychiatrií. Súcit, pomoc a ochrana je v dnešnej dobe skurvená vzácnosť. Drž sa. Zvládla si to a si silná. Obklopuj sa iba dobrými ľuďmi a z Birdzu čím skôr preč. Tu je to plné bezcitných sociopatov.
32 
 fotka
lovelydemon  27. 9. 2018 10:55
@plavam_zivotom
V tomto máš velku pravdu. Tiež som bola na psychiatrii... Bolo to narovnako ale našla som si ľudí, ktorí ma podporovali a nenechali ma padnúť zas na úplné dno.
Je mi to ľúto, že si si tým tiež prešla ale si tu a to je hlavné. Si silná a som rada že si napísala komentár. Ďakujem ti za to.
Ľudia sú rôzni, nikdy im nevyhovies a nie vždy ti veria alebo pomôžu. Ale existuje pár jedincov, ktorí keď ti prídu do tvojho života, urobia ho krajším a veselšim. Verím, že aj teba obklopujú takí ľudia
33 
 fotka
marcello1111  27. 9. 2018 11:28
dievča moje, si výborná herečka, tvoje vyžívanie sa v sex. násilnostiach ťa zrejme veľmi uspokojuje...
zle na všetkom je to, že tvoje úchylnosti zozbieranie z nejakej čiernej kroniky svojim spôsobom podávaš ďalej a čo je najhoršie aj deťom, ktoré sú registrované na tomto portály...
a nakoniec si tip človeka, ktorý sa nechá rád ľutovať, teší sa, že sa nájdu ľudia, ktorí tvoju falošnú hru spapajú aj s navijákom...


mám kamoša na kriminálke - psychológa, dám mu prečítať tvoje blogy a nie je problém zistiť aj tvoju identitu, ktorú si však nechám pre seba...
škodiť ti nebudem.
34 
 fotka
marcello1111  27. 9. 2018 11:34
@karlotiskot
človek, ty musíš mať veľmi nudný život, tvoje vystupovanie na birdze k niektorým užívateľom je jemne povedané dehonustujúce a ponižujúce...
mal by si zvážiť svoje zotrvanie na tomto portály...
35 
 fotka
mayben  27. 9. 2018 11:39
Slzy sa mi tlačia do očí, je mi ľúto, čo sa ti stalo
Nečítala som ešte komenty, tak neviem či sa teraz nespýtam niečo, čo tu už bolo, ale..píšeš, že to bol kamarát tvojej kamarátky..mohla si si cez ňu zistiť jeho meno, nie? Aj keď bez ostatných dôkazov neviem či by to pomohlo
36 
 fotka
mobscene_69  27. 9. 2018 11:53
Absolútne nechápem, ako si niekto reálne môže myslieť, že si jedna žena vymyslí príbeh o znásilnení, len aby dostala pozornosť (podotýkam že pozornosť NA BIRDZI!).. Milióny žien majú na svete problémy so sexuálnym obťažovaním a so znásilnením, ale práve kvôli takýmto názorom ako: Si dobra herečka, ide ti len o pozornosť a ľútosť, koho ojebavaš, nikoho to nezaujíma atď, nevyhladávajú pomoc.. A o tom názore, že si za to môžu samy, keď provokovali mini sukňou sa ani neidem vyjadrovať, lebo to je už absolútny kokotizmus.. Internet v dnešnej dobe už skôr ubližuje, ako pomáha, mrzí ma, že si sa tu s tým musela stretnúť.. Už len to, ako tu najväčší svätuškár birdzu píše tie otrasné veci, tiež vypovedá veľa o tomto portály.. Drž sa!
37 
 fotka
lovelydemon  27. 9. 2018 12:01
@marcello1111 poviem ti to takto, kľudne mu to ukáž. Ak ti teda naozaj záleží na tom a rad sa rypas do neznámych ľudí. Zrejme musíš mat nudný život že riešiš osobu, ktorú nepoznáš.
Ja som si zvykla na to, že ľudia kvôli tomuto do mňa rypaju, hovoria ze klamem pretože však žena si jedine znásilnenie musí vymyslieť. Otvor si oči, pretože sa to deje všade a nie len mne. Možno sa to stalo tvojej susede, lekarke atď. Naozaj nikdy nevieš, kto si s čím prešiel.
38 
 fotka
lovelydemon  27. 9. 2018 12:07
@mayben Ahoj, za prvé vedela som že bez dôkazov mi je jeho meno na nič a za druhé, nechcela som do toho vtiahnuť kamarátku... Bála s sa že mi neuverí, že odsúdi... Presne ako Marcello, ktory si myslí ze so vymýšľam.
@mobscene_69 ďakujem za povzbudzujúce slová, tiež som toho názoru, že pre také reči ľudia nejdú na políciu. Boja sa odsúdenia, hlavne nepríjemných otázok, ktoré sú smerované väčšinou na obeť ako na aktéra.
40 
 fotka
kakofonicka  27. 9. 2018 15:44
no akoze takto

v prvom rade - je mi luto, ze si si tymto presla a aj to, ze tu musis teraz citat tieto komentare. dost brutalne ma soklo aj ta reakcia na linke dovery, je to na grc a hanbu.

za druhe - nechapem, co je take neuveritelne na tom, ze chalan bol cely vecer v pohode a potom ju znasilnil. su ludia, ktori su v pohode tyzdne, mesiace, roky a potom niekoho znasilnia a znasilnenie niekym, koho zena pozna (kamarat, znamy, kolega, sused, rodinny prislusnik, dokonca priatel) je ovela castejsie ako neznamym clovekom. vsak akoze ludia vacsinou nemaju napisane na cele, ze halo, chcem ta znasilnit. aj moju velmi dobru kamaratku znasilnil jej vtedy uz ex, lebo “ci chces, ci nie, este mi naposledy das”.

po tretie - je uplne jedno, ci je toto vymysleny pribeh alebo nie. lebo toto sa deje. a absolutne sa necudujem, ze si to nevesela na nos kamaratke, lebo mne ked po niekolkonasobnom vyraznom odmietnuti strcil kamarat mojej kamaratky jazyk do ust a ja som sa odtiahla a usla na wc, tak mi este kamoska vynadala, ci som sprosta a co si neuzijem, ked mozem. samozrejme, ze to nie je to iste ako znasilnenie, no prijemny pocit to nebol a bohvie, akoby to dopadlo, keby som vypila trosku viac a nebola pri zmysloch.

po stvrte - to uz vazne niekto ide toto davat svojmu “kamaratovi na kriminalke”? ako neviem,
pride mi to trosku chore. ved ked si myslite, ze je to vymyslene, tak tomu potom venujete trosku vela pozornosti, nie?

ach. fakt je mi luto, ze si toto musela zazit. a som rada, ze o tom hovoris, je to potrebne a bodaj by cim viac ludi naslo odvahu.

drzim ti palce v zivote a posielam objatie.
41 
 fotka
sasi2680  27. 9. 2018 16:22
@kakofonicka bodaj by to dal precitat tomu psychologovi.. po precitani komentarov by mozno ten kamos "marcella" konecne vysetril. aj ked neverim ze dakeho takeho kamosa vobec ma..
42 
 fotka
karlotiskot  27. 9. 2018 16:25
@kakofonicka On žiadneho kamaráta na kriminálke nemá, je to troll a @admin by už mohol zakročiť voči nemu, od včera bol nahlásený už niekoľkými ľuďmi.
43 
 fotka
marcello1111  27. 9. 2018 16:32
@karlotiskot
troll?
ja mám dosť svojich foto na birdze, ty ani jednu!
zrejme by nebolo od veci sa aj na teba pozrieť čo si za človeka...
44 
 fotka
antifunebracka  27. 9. 2018 16:34
Pozri, ver tomu, že nikto na tomto portáli nedbá na obete znásilnení viac ako ja. Práve preto ti neverím, pretože tvoj príbeh je deravejší než ementál. Nemôžem ti to síce dokázať, ale keď som tu doteraz niečo spochybňoval, vždy vyšlo najavo, že som mal pravdu a potom sa mi ľudia masovo ospravedlňovali, a tak je to furt dokola. Prekábatila si možno pár miestnych simplingtonov, ale mňa nie. Ono je to aj tým, že predošlý, podobne nepravdepodobný blog, si radšej zmazala. Ľudia krútia hlavami, prečo by sis dačo také vymýšľala a ja sa pýtam, prečo bych sa do teba len tak navážal? Opakujem: kamku by si nijak neohrozila, keby sa spýtaš na meno jej kamoša. To, ako na teba zrazu skočil, hoci ste sa lúčili v taxíku. Ako ťa znásilnil v byte, pričom nevedel, že v ňom budeš sama. Ako si vlastná mama ani pár hodín po dvojnásobnom brutálnom znásilnení na tebe absolútne nič nevšimla, pričom zvyčajne sú obete celé dni v totálnom šoku + by si mala na tele kopec stôp po násilí. Toto všetko sú drobnosti, ktoré si tí "starostliví" čitatelia, čo sa "zaujímajú", nevšimli.
Ale ešte raz, maximálnu sústrasť a podporu posielam úPLNE každému, čo si znásilnením a neoprávneným spochybňovaním prešiel.
@karlotiskot Kks priamo v tom texte máš ten link. A pri OH sme sa napokon zhodli, že používame rovnaké zdroje, nvm, akú reláciu tu teraz splietaš. A furt si stojím za tým, čo som ti o nej v tvojom článku vravel.
@mielikki Ja som si nevybral žiadnu štúdiu. Dal som sem link na komplet článok a z neho som vybral obe konce spektra. A v poho ti uznám, že máš pravdu, že tie vysoké čísla sú spochybňované, ja rozhodne nikde netvrdím, že každá žena si znásilnenie vymýšľa, preboha. Len som ti osvetľoval, ako funguje vyšetrovanie. Keď si z toho nechceš nič zobrať, OK. a nehysterči, ja sa s tebou bavím civilne. Áno, znásilnenie je príšerná vec a áno, rozhodne by ku každému nahláseniu mali zodpovedné orgány pristupovať maximálne citlivo. Áno, som možno kkt čo možno rieši pičoviny, ale musíš aj ty objektívne uznať, že v tomto danom konkrétnom prípade pomerne veľa vecí nesedí. Áno, osveta je aj taxuper. Rovnako ako kritické myslenie. Spokojná?
45 
 fotka
marcello1111  27. 9. 2018 16:35
@lovelydemon
ja som nie včerajší a dobre viem čo sa deje vo svete...
a ako som napísal, zistím si čo si zač, nie je to zakázané...
a ako som napísal, nepoužijem to verejne, nechám si to pre seba.
46 
 fotka
karlotiskot  27. 9. 2018 16:38
@marcello1111 Neplač, nezaujíma ma tvoja túžba po pozornosti a detinské vyhrážky. Tie si nechaj pre tých čo nevedia ako to chodí na kriminálke.
@admin po @43 opakujem výzvu.
47 
 fotka
karlotiskot  27. 9. 2018 16:47
@antifunebracka nepoužívali sme ja som len dedukoval že používaš ten istý, ale bolo mi divné, že tvoje závery boli niekde úplne inde a v tych zdrojoch sa nikde nespomínalo, že by povedala "urobila by som to znova". Naozaj nevieš akú? Čudné, že toto jej tvrdenie som našiel práve iba v tejto relácii v sprostedkovanej výpovedi.

Ahá, už vidím tú štúdiu. Sry som nečakal wiki ako zdroj štúdie. A myslíš tú Jedinú nad 50 percent s tým, že je v nej najmenšie množstvo anticipantov (18) a je z roku 81? Karol toto myslíš vážne? Prečítaj si tú štúdiu, je na nete. Jedna z obetí je označená, za neznásilnitelnú kvoli jej váhe... Nechceš aspoň na 5 sekúnd zapnúť kritické myslenie? Alebo by si si prišiel až ako primoc velký kokot?
48 
 fotka
montgomery  27. 9. 2018 17:10
@Marcello1111 Že ťa ešte stále baví trollovať, Laco.
49 
 fotka
antifunebracka  27. 9. 2018 17:22
@karlotiskot Sry už fakt netuším, o čo tam šlo. Ja som len tvrdil, že si film nezaslúžila, to je všetko. A zas si spomalený jak totálny retard, lebo som sa k tomu zvyšku vyjadroval už v @44 . To furt chodíš s krížikom 3 hodky po funuse?
50 
 fotka
karlotiskot  27. 9. 2018 17:28
@antifunebracka Sry nečítam celé tvoje komenty. Snažím sa sústrediť na to čo preberáme a tiež pár krát za deň potrebujem jesť a čítanie o tom ako dedukuješ niečo z absencie informácií a útočíš na pravdepodobnú obeť znásilnenia so slovami ako ty si najvačší zástanca obetí znásilnenia aj keď si vlastne zrovnoprávnil vo svojom vyjadrení výskum v ktorom bolo zjavne velká časť obetí šikananovaná štatnými orgánmi. Nič menej si prosím aspoň neser do pusy, keď najprv zrovnoprávniš takýto výskum s plnohodnotnými prieskumami a potom hovoríš, že si len poukazoval na rozpetie vo výskumoch. To človek potom ani nevie čo myslíš vážne a čo čím robíš, lebo dodatočne sa dozvie, že ty nakoniec ani nič netvrdíš, z toho čo si tvrdil, ale len si poukazoval na to, že také tvrdenia existujú.
51 
 fotka
mielikki  27. 9. 2018 17:52
Ohó, zas tu máme obviňovanie z hystérie!
(to je všetko, čo k tomu idem povedať, prenechám debatu tým, čo na to majú ešte nervy)

*Mielik out*
52 
 fotka
kakofonicka  27. 9. 2018 18:23
@antifunebracka mama mojej kamky do dnesneho dna nevie, ze jej dcera bola znasilnena a to mala aj dost zavazne zdravotne problemy potom, jednoducho si nieco vymyslela, lebo to bol pre nu taky zazitok, ze sa to s mamkou bala riesit. a to nie je jej mamina typ rodica, ktory serie na svoje dieta, ona sa velmi zivo zaujima aj o mna a to som len kamaratka jej dcery.
takisto chalan mozno vedel, ze bude sama doma, mozno v priebehu vecera o tom bola rec, napr. sa jej mohol spytat, ci nepotrebuje ist uz domov, ci ju niekto doma necaka a pod. neopisovala predsa cely vecer do detailov, uz vobec nie ich predosle rozhovory pocas vecera.
53 
 fotka
lovelydemon  27. 9. 2018 19:06
@marcello1111 musíš mať naozaj nudný život keď ideš zisťovať moju identitu. Nech sa páči, pátraj, skúmaj so psychológom čo som zač. Ale rob to až potom čo si sa pozrel do zrkadla a povedal si, že ty si bez viny.
@anitfunebracka nepísala som všetky detaily, a mama si nevšimla nič lebo bola prec dlhšie ako len par hodín.
Viac ale písať nebudem, lebo to nemá význam a ja určite nemusím nikomu nič dokazovať.
Pekný večer každému.
54 
 fotka
loveillumination  27. 9. 2018 19:16
>Pozri, ver tomu, že nikto na tomto portáli nedbá na obete znásilnení viac ako ja.
>Po ulici hlavne nemáš čo chodiť nahá a keď už hej, nečuduj sa keď máš z toho problémy. Keď necháš kufrík plný peňazí v strede cigánskeho geta a potom plačeš, že ti ho niekto ujebal, taxa tiež môžeš oháňať teóriou, že nik nemá právo siahnuť na tvoj majetok, ale to je všetko.

Ako moze dospely clovek takto argumentovat, byt tak skalopevne presvedceny o svojich “faktoch” a verit tomu, ze tu inteligentne diskutuje? Uplne uprimne sa mi chce vracat. “Necuduj sa ked mas z toho problemy” - ako si vobec moze niekto kto nie je uplne neempaticky dement mysliet, ze je v akejkolvek situacii pri rozhovore s obetou znasilnenia vhodne alebo dokonca prinosne vyslovit tieto slova? A pisat prikokotenym sposobom s cislami jak keby sa tu rozoberala nejaka nepodstatna blbost. A potom vypustit z huby, ze tu nikto nedba o obete znasilnenia viac ako on. Hnus.
55 
 fotka
wistingher  27. 9. 2018 20:38
Ja som názoru, že takýto text/priznanie by sa nemalo jednoznačne podceňovať, a na internete som už stretol ľudí, aj v okolí som mal ľudí, ktorí internet používajú akurát tak pre zábavu a svoj voľný čas využívajú na vysmievanie, ubližovanie a zabávanie sa na iných.

Prišiel som do kontaktu na internete s človekom, ktorý chorobne klamal, pod falošným profilom.
Prišiel som do kontaktu na internete s človekom, ktorý TU NA BIRDZI!!! , prehlásil, ako jej zomrela sestra na zápal pľúc(myslím), vytvoril aj kreslený náhrobok, s jej údajmi, menom a pridal tú fotku sem. Ja osobne som po tej osobe pátral, pretože mi to prišlo hrozne ľúto. A nie, nie som žiadny policajt, ale stačili bežné schopnosti vyhľadávania. Dopátral som sa na základe informácii tu poskytnutých ku konkrétnej dievčine, ktorá tu pochovala svoju "sestru" a zistil som, že je to celé podvod, a že žiadnu ďalšiu príbuznú tá osoba nemá. --- Toto tiež považujem za neskutočne odporné počínanie, klamať vo veciach ako je napríklad aj táto, či smrť nie len blízkeho. Takí ľudia by si to takisto mali odniesť. To je totálne zvrátené a ten človek bude vo svojom živote iba škodiť svojmu okoliu a možno nie len okoliu!!!

Musím uznať, že blog je to skutočne chytľavý, a po tom čo som najprv dostal "pod ruku" status s komentármi ako majú antifunebraka zabanovať a aj toho naboženskeho fanatika retarda, tak som si myslel, že fakt niečo spravili. Pretože sú to obaja imbecili totálni. Ale vidím, že antifunebrak má skutočne dobré argumenty, čo však neznamená, že sme teraz v kriminálke Miami. No je iba tvoja blbosť,resp. tvoja voľba, že si si vybrala cestu toho, že to nikomu nepovieš a budeš trpieť celý život.
Každopádne alkohol a každé iné návykové a omamné látky sú zlo. Bez nich by týchto prípadov bolo niekoľkonásobne menej. Ale ľudia si nedajú povedať.
Rád by som sa zapojil, a začal tým dvom nakladať tiež ako si zaslúžia, ale až tak veľmi si to nezaslúžia, kým by sa nezistilo, že ten príbeh, nie je falošný. Inak to nemá zmysel. Po tomto zistení, sa dá okamžite odsúdiť jednu, či druhú stranu. Jedno je však isté, každá strana si zaslúži odsúdenie.

Internet skutočne nie je miesto, kde si máš napísať čo sa ti zachce, len preto, že môžeš. Tak inteligentní ľudia ako sú tu, ale tak j----o sa správajú a j.....ú na dôsledky, alebo ani netušia, že nie všetci sú tak "mám v p..." ako oni a každý je iný a každý vníma svet inak a svojimi sprostými kecami bez rozmyslov ostatným skutočne ubližujete. Nemajú povrchové rany, majú rany na duši. A to je v mnohých prípadoch horšie ako fyzická ujma.

-----
Môj osobný príspevok k tvojmu príbehu:
1. Kamarát tvojej kamarátky, dobre povedzme že sa to stalo. Isto si ho stretávala a mala zlé spomienky a psychické prejavy keď si ho videla a vedela o ňom. Kamarátka ho určite poznala, ak ho aj náhodou nemala rovno na facebooku v priateľoch, či inde. Priezvisko by bolo úplne ľahké zistiť v tomto prípade. Aj to riešiť. A aj dostať kamaráta kamarátky do Basy.

Osobne, ak by som sa mal prikloniť k tomu, či je to iba "príbeh" alebo je to pravda, išiel by som tak na 70% príbeh a 30% pravda.
Čo ma k tomu vedie: - Spomínané nechanie si pre seba takého činu
- Spomínané "nechcela som do toho zaťahovať kamarátku"
- To, že si prežila psychicky s tým vedomím, a tým, že ho máš nablízku a som si istý, že s takým človekom si sa stretla aj naďalej. To by bol "frajer" keby hneď zdúchol z krajiny
- Ale hlavne typický štýl písania príbehov, ktorých som čítal dostatok na to, aby som spoznal, ako sa píšu príbehy, aj takéhoto druhu a ako píšu ľudia svoje reálne priznania. - Mohla si to po rokoch napísať ako príbeh, to áno, ale nemôžeš čakať, že ti toto niekto bude veriť v takejto forme. ... Toto nie je niečo, o čom by sa mali písať príbehy. Toto, ľudia čítať nechcú. Toto pomôže iba zvráteným ľuďom, ktorí iba uvidia cestu ako to urobiť raz tiež.

Ďakujem, snáď sa ti darí, dobre. Evidentne áno, ak o svojej pravde píšeš litánie. Ak to pravda nie je, prajem ti nech na to doplatíš.
56 
 fotka
lovelydemon  27. 9. 2018 23:21
@wistingher
Ahoj, ďakujem za tvoju reakciu. Osobne si myslím, že si reagoval oproti ostatným veľmi dobre. Zamyslel si sa a to je dobré.
Ale určite si nebudem vymýšľať takéto veci len aby som sa ja zabávala. Čo je v znásilnení zábava? Myslím si, že nic.
Chápem, že väčšina z vás si myslí že je to fake, kľudne nech sa páči. Ale nezverejnila som všetky detaily. Mne tým neublizite, že mi poviete že to je fake.
Skôr ma hneva ze ľudia väčšinou hádžu vinu na obeť ako na toho, kto to urobil. Ale nie, v tomto prípade si nevymýšľam a viem ako si to myslel a verím ti, sú takí ľudia čo píšu aby zaujali.
Ja som písala od srdca, pravdivo a úprimne. Cítila som, že to musím zverejniť... Neviem, asi pre to aby mne to bolo ľahšie. Lebo anonymne je to ľahšie. Ale kto sa chce so mnou skontaktovať, napíšte mi súkromnú správu. Rada sa porozprávam aj osobne
Pekný večer prajem
57 
 fotka
marcello1111  28. 9. 2018 10:06
@lovelydemon
takéto vymyslené idiotiny tu nepíš a budeš mať kľud, ak si psychicky narušená a máš problémy, potom odstráň zo svojho života diabla, máš ho aj vo svojom názve...ten ťa ubíja, ničí tvoju dušu, duševne a núti ťa konať zle veci, nikdy, ale nikdy nebudeš v poriadku...
zmeň svoj život a všetko bude ináč...
najúčinejšou zbraňou, kde nepomáhaju proti zlu už ani lieky je modlitba a prijatie Ježiša Krista do svojho života, ten porazil diabla na kríži za nás všetkých, pros ho o pomoc a nebudeš prvá komu pomôže, ináč sa do smrti nezbavíš zlého a bude to horšie a horšie...
58 
 fotka
lovelydemon  28. 9. 2018 11:31
@marcello1111
Neviem kto je tu psychicky narušený....
Ďakujem pekne za tvoje " rady " ale ja nepotrebujem Boha aby som sa mala lepšie. Možno by som tvojim bludom uverila keby reálne aj pomohol ked vidím toľko nešťastia vo svete ale je to len vymyslený pán aby sa ľudia vedeli ako utešovať.
Ďakujem, som ateista.
Raz som počula jeden citát, ktorú si pamätám do dnešného dňa:
"Keď sa prihovaras k Bohovi, si veriaci. Ak sa ale prihovára on tebe, si blázon."
Pekný deň prajem.
59 
 fotka
marcello1111  28. 9. 2018 12:43
@lovelydemon
Ježiš Kristus povedal: Kde nie je vôľa, nie je cesta, pravda a život!"
ty si si zvolila diabla, je to tvoja vôľa!
a tu rešpektujem nie len ja, ale hlavne Boh, tvoj život, tvoja smrť tvoje zatratenie, odsúdila si sa sama...
teraz sa už nečudujem čo si zač....
60 
 fotka
lovelydemon  28. 9. 2018 14:48
@marcello1111
Nezvolila som si diabla, to že som neveriaca znamená že neverím ani v diabla. To je to, čo ty nikdy nepochopíš, keďže si zaslepeny vierou a nevidíš realitu pred sebou.
Sme rôzni ludia, ty a ja. Ale to je v pohode keďže každy sme nejaký. Ty máš svoj názor a aj ja ale ja ti ten tvoj názor neberiem a rešpektujem. Ďakujem ti za názor
61 
 fotka
marcello1111  28. 9. 2018 15:43
@lovelydemon
no koment....
62 
 fotka
lenkaska1  28. 9. 2018 18:01
Ahoj, najprv jedna rada na začiatok - nehádaj sa s marcelom, nemá to zmysel. Je to blbec.
Obdivujem ťa, že si to dala zo seba von... Ja som to nemohla celé čítať ani Takéto veci sú hrozné.. Ja ani neviem či by som dokázala vôbec mať niekedy normálny sex ....

Podľa mňa si mala ísť na políciu aj keď neskôr...
Čo je s tvojím bratrancom? Mala by si to nahlásiť, prípadne varovať ľudí v okolí, aby neurobil to isté niekomu inému. To že to urobil tebe už nevrátiš, ale môžeš aspoň zachrániť pred traumou ďalšie malé dievčatká Lebo je dosť možné že si nebola jediná. Na tvojom mieste to nenechám len tak
63 
 fotka
wistingher  28. 9. 2018 21:09
@lenkaska1 každý by mu to na jej mieste dal "zožrať" ... takže neviem...
64 
 fotka
antifunebracka  28. 9. 2018 21:58
Hej, opakujem, keď som ti fakt krivdil, znovu raz sa extrémne ospravedlňujem a je mi to nekonečne ľúto.
@kakofonicka @karlotiskot Máte pravdu.

Ale za tým, že ľudia bez ohľadu na pohlavie by nemali behať nahí po uliciach a keď hej, tak potom očakávať problémy, si stojím, aj keď z toho dospelé ženy hrajúce sa na manga postavičky grcajú.
65 
 fotka
karlotiskot  28. 9. 2018 22:24
@antifunebracka Mne sa nemas zaco ospravedlnovat a navyše nechápem aky ma zmysel ist stylom "sry, ale aj tak tvrdim.... " a este cestou si kopnut do niekoho volnocasovych aktivit ktorymi nikomu neskodi...
66 
 fotka
karlotiskot  28. 9. 2018 22:26
@antifunebracka teda nie ospravedlnovat ale ze mi nemusis davat za pravdu. Sry nesustredim sa velmi...
67 
 fotka
antifunebracka  29. 9. 2018 11:33
@karlotiskot Pretože za tú vetu si neospravedlňujem, bo si za ňou stojím a nedokázala mi ju vyvrátiť ani hentá oná, čo si 1. kopla do mňa. Vieš, mňa tiež kedysi 1 blázonka krivo obviňovala po známych, že som ju chcel znásilniť, preto ma to asi tak moc berie.
68 
 fotka
lovelydemon  29. 9. 2018 19:22
@lenkaska1
Ahoj,
normálny sex mám v pohode aj vdaka priateľovi, ktorý o tom vie a snaží sa, aby som sa mala pri tom čo najlepšie.
Co sa týka môjho bratranca, ani neviem kde sa nachádza. Posledná info bola, že je v nemocnici, vraj pil a veľa. Ja len verím, že som bola jediná.
No áno, bola som sprostá, že som nešla na políciu hned. Budem si to vyčítať celý život.
69 
 fotka
lovelydemon  29. 9. 2018 19:23
@antifunebracka
Ahoj, je mi ľúto, že ťa nejaká žena chcela obviniť zo znásilnenia. Je to hrozné, že sú ženy niečoho takého schopné. Neuvedomujú si, že s tým môžu zničiť niekoho život. Osobne to odsudzujem, pretože aj to je jeden z dôvodov prečo reálnym obetiam málokto uverí.
Naozaj, je mi to ľúto a dúfam, že sa ti nič také už nestane.
Pekný večer ti prajem.
70 
 fotka
loveillumination  30. 9. 2018 12:51
@antifunebracka a taka moznost ta nenapadla, ze nemam najmensi zaujem s tebou diskutovat a len som chcela vyjadrit znechutenie nad tvojimi vygrckami tu? ty manga postavicka
71 
 fotka
antifunebracka  1. 10. 2018 03:32
@loveillumination Nemáš záujem diskutovať, pretože vieš, že bys to nedokázala vyvrátiť
72 
 fotka
loveillumination  1. 10. 2018 07:04
@antifunebracka nie, len to povazujem za stratu casu s tebou o comkolvek diskutovat a vlastne hej si pre mna az prilis silny a inteligentny oponent, ver radsej tomu lol
73 
 fotka
antifunebracka  1. 10. 2018 16:52
@loveillumination Jj ešte 10 x mi zopakuj, ako to so mnou nemá zmysel, to som aj ja dakedy používal, keď mi došli argumenty, teraz si radšej chybu priznám, vyzerám menej ako idiot, čo nedokáže vyvrátiť 1 vetu xixi.
74 
 fotka
loveillumination  1. 10. 2018 18:03
@antifunebracka preco si o tom tak neoblomne presvedceny, ze to jednoducho neexistuje aby si niekomu proste nestal za diskusiu? nic si z debatovania s tebou nevezmem, nemusis v tom hladat nic viac, nepotrebujem si vymyslat, ze mi nestojis za vaznu diskusiu lebo mas tak brutalne premyslene 500 iq argumenty (odkial sa vobec bere tolko sebavedomia netusim?). si len random 30nik zavisly na birdzi co si tu nasral do huby a ked som na to poukazala, rychlo ma medzi riadkami akoze urazil nejakou kokotinou o mojom vyzore lebo sa proste na viac nezmozes len byt k ludom kokot a potom sa tvarit, ze si svaty. nemas ani tolko sebareflexie aby si pochopil, ze niekto nema energiu natahovat sa o tak vaznej teme S TEBOU. a pozri sa pls do zrkadla predtym ako zacnes nakladat inym jak vyzeraju ty majster krasy, ak sa dobre pamatam este ked som mala nejak 16-17 si mi tu uz daval, ze mam velky nos jak neviemco na uplne odveci diskusiu. co este k tomu dodat, traged nic viac
75 
 fotka
antifunebracka  2. 10. 2018 17:01
@loveillumination Lol jaký rage Ja som ti nikdy doteraz nenadával, si pre mňa úplne nepodstatný hmyz. Nechceš diskutovať, ale budeš tu spisovať svoje polstranové litánie, ktoré nikoho nezaujímajú, lebo si hovno. Iní so mnou diskutovali a pravdu som im uznal, nie som jebko, čo si nedokáže pripustiť chybu, na rozdiel od teba. To, že tu visíš od 15 rokov nonstop je akurát taxmutné, ale zas čo čakať od dedinčanky. Len nehádž na mňa svoje noliferstvo, je dosť smiešne povedať človeku, čo je tu týždenne toľko, čo ty denne, že je tu závislý. Viem, že sa diskusie bojíš, pretože proste nedokážeš vyvrátiť vetu "Nik bez ohľadu na pohlavie nemá čo behať po ulici nahý," bo je to proste fakt a ty si z toho v piči a nvš, ako sa z toho vykrútiť, tak to chceš uhrať na "nestojíš mi za debatu lebo moje argumenty sú tak moc vymakané, že ti ich ani nenapíšem a radšej ti budem dookola vypisovať, ako veľmi ma nezaujímaš hahaha!" Si smiešna. Ty hovno nosaté zaseknuté v puberte.
76 
 fotka
loveillumination  3. 10. 2018 11:02
77 
 fotka
antifunebracka  3. 10. 2018 16:56
@loveillumination hihi koľko srandy
78 
 fotka
tomtoylc  3. 12. 2018 08:36
@antifunebracka sice reagujem trošku neskoro ale to nie je podstatne
... podľa mňa si to v tomto pripade dosť prehnal ... prečo ? je uplne jedno či si to autor vymyslel alebo nie pretože ty nemaš jediny dôkaz o tom, že klame alebo si vymyšlal
... vlastne aj keby si ho mal, nemyslíš že by bolo vhodnejšie byť radšej ticho ? ja tiež nevidim jediny dôvod prečo by si autor vymyšlal ale niensom si isty tak ho nijak nepodozrievam ani názorovo neútočim
... a tak stalo sa

ja ta nesudim, pretože nesúdim ľudí na základe nazorov, ktorými sa prezentujú na internete, najskôr treba človeka spoznať osobne, dlhodobo aby si si na člobek spravil nazor a mal právo súdiť ,niekoho
79 
 fotka
antifunebracka  3. 12. 2018 18:08
@tomtoylc Veď hej... už som sa viac x aj ospravedlnil
Napíš svoj komentár