Žijeme vo veľmi zvláštnej dobe, v ktorej sa javy, stojace mimo normu, začínajú presadzovať ako norma pre celú spoločnosť. Na základe toho sa však potom, relatívne normálna spoločnosť, stáva sama postupne nenormálnou.


Buďme konkrétni a ukážme si dva príklady. Na Slovensku prebehla nedávno intenzívna kampaň za to, aby všetci budúci prváci museli povinne absolvovať rok v predškolskom zariadení. Zdôvodňovalo sa to tým, že to veľmi pomôže deťom zo znevýhodneného prostredia, najmä deťom z rómskej komunity, ktoré získajú základné sociálne a hygienické návyky. A v nemalej miere i základy slovenského jazyka.

Ide o ukážkový príklad terorizovania väčšiny menšinou, ktoré sa stretlo s odporom mnohých rodičov. Sú totiž toho názoru, že rodič má právo rozhodovať o živote svojho dieťaťa, a pokiaľ sa oň zodpovedne stará a chce si ho v predškolskom veku ponechať doma, štát mu nemá právo niečo povinne nariaďovať.

Celá kauza je ukážkovým príkladom toho, ako v dnešnej zvláštnej dobe doplácajú čestní, poctiví a zodpovední na nezodpovedných a neporiadnych, ktorých nezodpovednosť sa stáva rozhodujúcim kritériom pre vznik zákona, dopadajúceho v rovnakej miere na všetkých bez rozdielu.

A pozrime sa na ďalší príklad, ktorý ešte radikálnejším spôsobom zasahuje do normálneho života väčšiny, práve na základe z normy vybočujúceho správania sa menšiny. Ide o homosexualitu a gender ideológiu.

Všetci vieme, že v normálnej, heterosexuálnej spoločnosti existujú a vždy existovali určité skupiny, ktoré vnímajú vlastnú sexualitu trochu inak. Ide o ľudí, ktorí sa necítia doma či už vo svojom mužskom, alebo ženskom tele. Vnútorne sa teda cítia byť iní, než to z hľadiska zovňajšku vyzerá. Podla toho sa mnohokrát správajú a jednajú, čo vo väčšinovej spoločnosti zákonite vzbudzuje minimálne rozpaky.

Samozrejme, že nie je správne, aby títo ľudia boli väčšinovou spoločnosťou nejako perzekvovaní, ale nie je správny ani opačný extrém, keď je v dnešnej dobe týmito menšinami perzekvovaná celá spoločnosť.

Ako? Trebárs práve v tej najcitlivejšej oblasti, a síce, pri výchove a formovaní detí. Deje sa tak na školách, kde pri výchove ku gender tolerancii sú normálne deti často nútené vžívať sa do myslenia homosexuálnych jedincov, alebo sú dokonca informované o spôsobe homosexuálneho pohlavného styku v súvislosti s ochranou, ktorú je treba pri ňom používať.

Takéto niečo je tým najhorším terorom mimo normy stojacej menšiny na normálnu väčšinu. Dieťa totiž častokrát nemá o týchto veciach ani len tušenia a úplne prirodzene si žije svoj život v rámci všeobecnej normy. A do jeho nevinnosti je surovo zasahované tým, že sa nie len že predčasne zoznamuje s niečím „iným“, ale že je dokonca násilne nútené vžívať sa do tohto „iného“.

Keby boli deti iba veľmi citlivo informované o týchto skutočnostiach, bolo by to v poriadku. Ale ako už bolo spomenuté, prax je taká, že sú v rámci výuky ku gender tolerancii nútené hrať trebárs v motivačných scénkach stretnutie a nadväzovanie vzťahu homosexuálnej dvojice. Alebo sú „znalými“ a „múdrymi“ informovaní o tom, že pohlavie, s ktorým sa narodili, nie je vôbec niečím záväzným. Že je v tomto smere možné si voľne vyberať zo širokej ponuky, podľa svojich osobných predstav. Lebo človek má byť slobodný a nesmie byť ničím obmedzovaný.

Takýmto spôsobom však deti začínajú pochybovať o svojej vlastnej sexuálnej orientácii a to zdravé, normálne a úplne prirodzené je v nich spochybňované, atakované a terorizované niečím, čo vo vzťahu k väčšinovej populácii stojí mimo normu.

Je takéto niečo normálne? Je to zdravé? Nie je to vari iba chorobné upadanie do extrémov v tom zmysle, že kým v minulosti boli homosexuálne a inak zmýšľajúce menšiny terorizované väčšinou, dnes je scestnými názormi týchto menšín terorizovaná väčšina? Nie je nenormálne, že to, čo stojí mimo normu, sa pretláča ako norma pre tých, ktorých by nič takého nikdy nenapadlo?

Akým spôsobom však správne riešiť tieto problémy?

Existuje len jediný správny spôsob ich riešenia, opierajúci sa o pochopenie duchovných súvislostí a zákonitostí.

Čo to konkrétne znamená z hľadiska našich dvoch spomenutých príkladov?

V prípade snahy o uzákonenie povinnej školskej dochádzky paušálne pre všetky deti to znamená, že rodičia, ktorí sa príkladne starajú svoje deti stoja duchovne a osobnostne oveľa vyššie, ako rodičia, ktorí sa o ne zodpovedne nestarajú. Ak však chce niekto vytvoriť zákon, platný pre všetkých, a príčinou jeho vzniku je chovanie nezodpovedných, musí sa jeho uplatňovanie aj na tých zodpovedných stretnúť s oprávneným odporom.

Jednoduché riešenie problému spočíva v tom, že k zodpovednejšej výchove detí nezodpovedných rodičov môže štát pristupovať aj nátlakovo. Zodpovedným rodičom však má byť vo vzťahu predškolským zariadeniam ponechané právo ich osobného, slobodného rozhodnutia.

No a aké je správne duchovné riešenie problému homosexuality?

V prvom rade si každý, kto sa v mužskom tele cíti ako žena a v ženskom tele ako muž musí uvedomiť, že to nie je prirodzené, a že teda je v prvom rade nejaká chyba v ňom samotnom. A túto chybu je treba hľadať a pracovať na jej odstránení tak, aby sa všetko skôr, alebo neskôr mohlo dostať opäť do normálu.

Jedine v tomto spočíva konštruktívny prístup k veci. A každý, kto chce takýmto konštruktívnym spôsobom svoj problém riešiť, môže sa v tomto smere ponoriť do skúmania duchovných súvislostí a zákonitostí, ktoré mu ukážu cestu. Lebo kto naozaj vážne hľadá, celkom zaručene aj nájde.

Je však veľkým nešťastím pre každého jedinca, nachádzajúceho sa vo vnútornom rozpore medzi svojim cítením a vlastným fyzickým telom, ak uverí tomu, že takýto stav je úplne prirodzený. Že takáto inakosť je jednoducho normálnou, a preto treba bojovať, aby bola aj spoločnosťou vnímaná ako normálna.

Celá tragédia spočíva v tom, že namiesto toho, aby sa dotyčný sústredil na vlastný, osobný boj so svojou odchýlkou, sústreďuje sa na vonkajší boj za to, aby jeho inakosť bola spoločnosťou akceptovaná ako normálna. Aby to bolo spoločnosťou brané ako niečo prirodzené, hoci to takým nie je, ani nikdy nebude, pretože prirodzené môže byť len to, čo nie je vo vnútornom rozpore so sebou samým.

Ak ale spoločnosť na normalizáciu niečoho, čo stojí mimo normu pristúpi tak, ako sa to deje v súčasnosti, klame samu seba. A zároveň duchovne škodí všetkým „inak“ orientovaným ľuďom. Škodí im tým, že im berie motiváciu a dôvod duchovne pracovať na sebe a na opätovnom nastolení stavu prirodzenej vnútornej harmónie so sebou samým.

A presne tento istý princíp platí i pri súčasnej kauze ospravedlňovania a obhajovania pedofílie v denníku Sme. Nie väčšinová spoločnosť má mať pochopenie a prispôsobovať sa, ale naopak, jedinci postihnutí pedofíliou musia pochopiť, že sú odchýlkou od normy, a musia vnútorne začať na sebe pracovať takým spôsobom, aby sa oni sami opäť dostali do normálu. Človek sa totiž nemá podvoľovať svojim chybám a slabostiam, alebo sa nebodaj snažiť o ich celospoločenskú akceptáciu, ale má so svojimi chybami a slabosťami bojovať, aby nad nimi mohol nakoniec zvíťaziť. To je jediný správny postoj.

Na našej planéte jestvuje množstvo problémov, ktoré čakajú na svoje riešenie. Ľudia ich však riešia po svojom, čiže tak, ako oni sami považujú za najlepšie. A tak sa často mnohé problémy, riešené takýmto čisto ľudským spôsobom, stávajú nakoniec ešte väčšími problémami, vytvárajúcimi ešte väčšie pnutie podobne, ako napríklad pri snahe o paušálne uzákonenie povinnej predškolskej dochádzky, pri celoplošnom presadzovaní sexuálnej „inakosti“ ako normy, alebo pri ospravedlňovaní pedofílie.

Z tohto dôvodu by si preto mali ľudia už konečne uvedomiť, že všetky naše problémy možno optimálne riešiť a vyriešiť jedine v zohľadnení duchovných súvislostí a zákonitostí, jestvujúcich v našom univerze, ktorým podlieha celé naše bytie.

Všetkým, vnútorne otvoreným jedincom, ktorí chcú v tomto smere vykročiť správnou cestou, môže ako neoceniteľná opora v poznávaní duchovných zákonitostí poslúžiť výnimočné dielo s názvom „Vo Svetle Pravdy“.

» kusvetlu.blog.cz/... v spolupráci s M.Š.

 Blog
Komentuj
 fotka
emzaaak  22. 7. 2019 19:42
S tou prvou časťou moc nesúhlasím. Ako rozpoznáš ktoré dieťa je dobre vychovávané a ktoré nie? Samozrejme keď je dieťa neumyté a nevie, že ráno si má ísť umyť zuby, opláchnuť tvár a nevie používať toaletný papier tak to je vážny problém. Ale ak si odmyslíme cigánov tak v škôlkach nejde len o to naučiť sa hygiene a slovenčine. Ide o to aby sa dieťa naučilo správať v spoločnosti. Aby počúvalo autority (učiteľky, vychovávateľky), aby sa naučilo hrať sa s deťmi a podeliť sa o hračky. Alebo aby vedelo, že keď niekomu ublíži tak sa mu má ospravedlniť. A je tu strašne veľa takýchto príkladov. Dieťa môže byť z bohatej rodiny, mať mamu a tatu, chodiť umyté a pozdraviť starších. Ale potom bude v škole vyrušovať, biť deti a s nikým sa nebude vedieť rozprávať a podeliť.

S druhou časťou súhlasím. Nechápem kedy nastal ten zlom, že sme začali ustupovať genderistom. Chápem, že niekto je homosexuál, že jednoducho ho fyzicky opačné pohlavie nepriťahuje, tak budiš. Nech si doma spí s kým chce. To ma netrápi. Ale keď sa konajú pochody a chvália sa, že sú chorí tak to je logika pri ktorej mi rozum zastavuje. Nech si spia s kým chcú, ja im v tom brániť nebudem. Ale pre mňa to je choroba. A adopciu detí im výsostne zakazujem, dieťa potrebuje mamu a otca. To je jednoducho nemenná konštanta výchovy. ( a "argument" typu: Lepšie dať dieťa homosexuálovi ako ho nechať v decáku je blbosť.) Sú tisícky normálnych párov, nie len na Slovensku ale aj vo svete, ktoré deti nemôžu mať aj keby chceli. A homosexuálne páry budú ešte nebodaj uprednostnené!? Lebo majú na to právo.

A ešte k samotnej gender otázke. Pohlavia sú dve. Sú biologicky dané. Neexistuje žiadne pohlavie X. Ak si myslíte, že hej, tak ja sa potom identifikujem ako Lietajúca bojová ponorka Tirpitz nemeckej Kriegsmarine.
 fotka
jakzig  22. 7. 2019 21:59
Toto bol trochu iný článok, než som spočiatku čakal. Zanechal vo mne zvláštny pocit. S niečím súhlasím s niečím nie. Myslím si, že predškolský ročník nie je až také zlo, aby sa to nedalo akceptovať. Napokon aj ZŠ je povinná - a tiež by sa dalo argumentovať, že to je zásah do rodičovstva. O tom neskôr.

No, osobne si myslím, že je správne informovať deti o pohlavnom styku a bezpečnosti pri ňom, samozrejme v rozumnom veku - keď ľudia sami seba spoznávajú. Nemyslím si, že je správne nabádať ich, aby hrali niečo, s čím nie sú stotožnení v tejto spojitosti. Môže to spôsobiť traumatické následky - lenže kedy sa čo, robilo so zdravou mierou, že áno?

A dobre beriem LGBT, ale tam by som končil. Gender Studies je len kktina, ktorú sú niekto vymyslel. Sú dve pohlavia. A basta. A dobre uznám tak, že Trans-muž/žena, ale tým končím. Už také tie veci, ako non-binary, Appache Helicopter a podobné sprostosti, sú fakt cez čiaru - a myslím, že na túto tému nie je vhodné hovoriť na ZŠ, možno na Občianskej náuke na SŠ/Gym dať náznak do vedomosti tohoto. Ale inak nie.

Normálne je preceňovaný a hlavne veľmi relatívny pojem. Resp. premenný. Mobily kedysi neboli normálne, dnes sú. Wi-fi, kedysi nebola normálna vec pre ľudí, dnes úplne bežná. Hovorí sa tomu progres, ale niekedy si myslím, že sa to s ním zbytočne preháňa.
 fotka
majmarad  23. 7. 2019 14:50
Ja súhlasím s celým
 fotka
antifunebracka  23. 7. 2019 16:49



@jakzig Boha, chlape, ako môžeš povedať, že sú len 2 pohlavia? XDDDDDDD To jak henten čurino, nad tebou, čo tvrdí, že decko potrebuje mamu a otca Veď sa trochu vzdelaj v tomto, to je ako tvrdiť, že existuje len biela rasa, bo som v živote inú u nás na dedine nevidel
 fotka
jakzig  23. 7. 2019 18:26
@antifunebracka sú dve pohlavia, čo sa týka ľudí. Uznám alebo ešte pochopím trans ľudí. Inak ee.

Pri iných druhoch viem že existuje nieoc ako hermafrodit. Ale tak môžem to povedať s pokojom Angličana. Jednoducho, gender studies už je prestrelené, čo sa môže stať. To je zas extrémiuzmus, ktorý chce aby sme ho tolerovali. všetkého treba so zdravou mierou.
 fotka
antifunebracka  24. 7. 2019 16:06
@jakzig Veď ale hermafroditi sú aj u ľudí - to máš ako trans ľudia, len oni sa tak narodili. A ďalej máš ľudí, čo sa vyvinú bez druhotných pohlavných znakov Takže hneď máš biologicky dokázané minimálne 4 pohlavia
 fotka
amikadze  24. 7. 2019 16:13
@antifunebracka chyba v systeme este neznamena nove pohlavie
 fotka
drazoal  25. 7. 2019 16:00
Predstavujes si to vsetko prilis jednoducho.
10 
 fotka
antifunebracka  25. 7. 2019 16:13
@amikadze A čo to teda je?
@lenkaska1 A T a I čo označujú?
11 
 fotka
yoss  27. 7. 2019 09:01
Este si zabuudol, ze Madari dostanu tabule rovnako velke s oznacenim obci... Co sa tyka predskolskej dochadzky je to dobra vec pre stat naucit zaklady osadnikov a pre ostatne deti to nebude absolutne problem, lebo skolky uz dnes davno nie su len o hrani sa. Co sa tyka LGBTI ludi, tak hovorit o tom, co je zdrave a normalne vedia hlavne hetero ludia z usporiadanych rodin. Ak sa niekto narodi s tym, ze sa mu paci rovnake pohlavie, to jednoducho nezmenis. Tym, ako sa im majoritna spolocnost posmieva, ze nie su akceptovani, potom vznikaju rozne pochody ako reakcia, lebo nemozu slobodne zit. Okrem toho vsetci homosexuali pochadzaju z hetero rodin, ktore sa davaju za priklad.
Napíš svoj komentár