Konecne som mohol vymenit napalenu kopiu Richieho druheho soloveho albumu Undiscovered Soul za original CD . Aky je podla mna tento album ? Docitate sa v tejto recenzii .

Zacnem piesnami . Album otvara piesen MADE IN AMERICA . Je to velmi pohodova piesen, taka kludna a pokojna - proste nadhera. No a v takomto style sa nesie takmer cely album . Druha skladba - HARD TIMES COME EASY sa hudobne nesie vo velmi podobnom style ako piesen prva . Treti song je FALLEN FROM THE GRACELAND a to je prva pomalicka vec na tomto uzasnom albume . Celu skladbu Richie spieva velmi precitene a jemne. IF GOD WAS A WOMAN - to je stvrty song na albume a musim povedat ze je to jedna z najlepsich skladieb na albume . Je to pohodova pesnicka kde Richie spieva o tom ake by to bolo ke by bol Boh zenou s dlhymi blond vlasmi . Ozaj skvely kusok . Piata skladba nesie nazov ALL THAT REALLY MATTERS a je to najlepsia piesen na tomto albume . Richie ju venoval svojej teraz uz ex-manzelke Heather a svojej jedinej dcerke Ave . YOU ARE NOT ALONE - rychlejsia vec kde ma Richie nejako umelo upraveny hlas . Nasleduje dalsia pomalsia pesnicka - IN IT FOR LOVE . Dalsia piesen ma nazov CHAINED , po ktorej nasleduje nadherna pomalicka HARLEM RAIN . Na jej zaciatku mozte pocut nadherne akustcicke intro k skladbe a neskor sa k tomu prida aj Richieho uzasny hlas. Dalej nasleduje sedem minutova rychla piesen WHO I AM , ktora je velmi bohata na gitarove sola a Richieho spevacky vykon je v nej uplne uzasny . Je to podla mna druhou najlepsou skladbou na albume. Jedenasty song ma nazov DOWNSIDE OF LOVE . Celkom pekna piesen , kde je dost casto pocut aj elektricky organ, ktory piesen pekne skrasluje. Poslednou skladbou je titulna UNDISCOVERED SOUL - treti najlepsi song na albume . Jeho dlzka je podobne ako Who I am nieco okolo 7 minut . Instrumentalne je nadherne spracovana a Richie v nej spieva uzasne (ale vlastne on stale spieva uzasne) .

Obal albumu je celkom pekny a jednoduchy. V inych castiach krabicky (zadny obal , obrazok pod cedeckom ) je znazorneny akysi mysteriozny trojuholnik . Po otvoreni krabicky vam urcite oci udru na disk . Potlac CD je totiz uplne perfektna. Cele CD je cervene a na nom su znazornene akesi vlnovky tyrkisovej farby a tocia sa podla toho , ako sa na CD pozriete. Booklet obsahuje vsetko co ma obsahovat - fotky a texty .

Celkovo je tento album uplne perfektny , podla mna ovela lepsi nez Richieho prvy Stranger in This Town . Undiscovered Soul nesmie chybat v zbierke ziadneho Bon Jovi fanusika alebo fanusika Richieho Samboru .

MOJE HODNOTENIE : 10/10

richardulman  11. 3. 2009 21:04
jaaaj katastrofa... najskôr je tu tento blog dvakrát a keď napíšem komentár do toho prvého, tak mi tu vypíše, že blog bol zmazaný... joooj hrozné s vami nikdy neviete čo robíte