Annyejnji
25-ročné dievča
najnedávnejšie lognutie
29. 5.mája 2024 19:45
3313 dní na BIRDZi
regnutá od 2. decembra 2015
USA nosili svoje rakety na ukrajinu, vyzeralo to, ze si tam budovali zakladnu, rusom sa to nepacilo, napadli ju a teraz kazdy picuje na rusov, akoby boli skaza sveta, nehovoriac, ze bezni rusi s tou vojnou ani nesuhlasia a ani nie su tak kokotni,.. (com)
44 komentov
2
(tento status bol napisany ako oslavna rec k dni boja za demokraciu a slobodu (aj slova)
4
USA a NATO nemajú čo rozširovať svoje základné do celého sveta vrátane blízkosti ruských hraníc... Fakt by som bol zvedavý ako by reagovali USA kebyže Rusi postavia svoju základňu na Kube.... Vlastne viem, keď tak Rusi v minulom storočí chceli spravit USA šla vyskočiť z kože, tak Rusi od toho odstúpili....
5
vačšina rusov je tak vymletá že verí tým sračkám ktoré im hovorí oficiálna propaganda a myslia si že sú nejaký vyvolený národ rovnako ako nemci za Hitlera
6
Zabúdaš ale na jeden podstatný fakt - Ukrajina je samostatná krajina a môže si na svojom území robiť čo chce, rusov je do toho hovno.. Keby sa aj celé USA presťahuje na Ukrajinu, rusi nikdy nemajú nijaké právo na nich zaútočiť..
Prečo stále všetci dávate rusom nejaké nadpráva, že môžu rozhodovať o svojich susedoch a o tom, čo ich susedia robia na svojom území? My také prečo nemáme?
Prečo stále všetci dávate rusom nejaké nadpráva, že môžu rozhodovať o svojich susedoch a o tom, čo ich susedia robia na svojom území? My také prečo nemáme?
7
@11monika11 @6 lebo skurvena amerika a skurveny zapad si ta kupili aby si im robila prostitutku ako caputova. len mna nik nechce kupit a pritom ja by som bol dobra kurvicka
to nieje o tom kto co, to je o tom ze ludia uz si pred vojnou vybrali komu drzia palce, najviac ti co kricia ze su neutralny... lebo zase, aj za to ze ti zomrie zajtra maciatko moze biden a caputova. lebo veris propagande
to nieje o tom kto co, to je o tom ze ludia uz si pred vojnou vybrali komu drzia palce, najviac ti co kricia ze su neutralny... lebo zase, aj za to ze ti zomrie zajtra maciatko moze biden a caputova. lebo veris propagande
8
11
Ukrajina je samostany, slobodny stat, ktory bol napadnuty za ucelom okupacie a pod zastieracim nazvom pre sprostych ze specialna vojenska operacia A @5
12
birdz sklamal, cakala som vyzivnejsiu debatu pod tymto statusom
14
@tomas55555 @8 Na Kubu chcel jadrové bomby rozmiestniť Soviatsky Zväz. Krajina, ktorá prestala existovať v roku 1991. Nie RuSSká federácia. Bolo to v minulom storočí. Počas studenej vojny. Počas úplne odlišného svetového poriadku a inej geopolitickej situácie. A Rímania mohli mať vojenskú základňu v Gálii?? Ha?
15
@11monika11 @6 Ukrajina ako slobodny stat nemoze ani na svojom uzemi robit cielenu diskriminaciu istej casti obyvatelstva, ktora zavanal genocidou. To vsetko pod zastitou nacistickych idei, ktore maju svoju oporu priamo v nacistickom Nemecku druhej svetovej vojny, co napokon dosvedcuje znak pluku Azov, ktoreho znak je aj podla nasich pravnych predpisov extremistickym symbolom. To vsetko sa deje s tichou podporou USA. Vlastne skor otvorenou
16
@turgachev @14 Mas pravdu, unipolarny svet neexistuje, geopoliticka situacia sa zmenila a USA sa musia zmierit s tym, ze Rusko si proste po nose brnkat nenechalo. Co je pre nich horsie, Cina roztahuje kridla ovela viac a ekonomicka sila zoskupenia BRICS vyrazne rastie, pricom o vstup donho poziadali dalsie staty. Okrem toho maju amici problemy sami so sebou doma, ani nie tak politicke ako obcianske, vysoka nezamestnanost, zvysujuci sa pocet ludi pod hranicou chudoby. A mimochodom, na Kube maju stale svoju vojensku zakladnu. Rovnako ako inde po celom svete. A slnieckarsky dennik N este pred siedmimi rokmi tvrdil nieco ine ako ty » dennikn.sk/90974/kde-su-na...
17
18
@11monika11 @17 Takze ak si vymyslam, skus spochybnit tieto zdroje (zamerne vyberam najma media, ktorym by si mala so svojim svetonazorom verit): prirucka pre Policajny zbor SR s extremistickymi symbolmi » plus7dni.pluska.sk/domov/slovenski...
Ci azda to nie vhodne, ked je Ukrajina ta dobra?
Dalej povinne vyucovanie v ukrajincine (v krajine, kde sa k ruskej narodnosti hlasi 18 % Rusov, v oblastiach na vychode je to okolo 50 %) » www.idnes.cz/zpravy/zahranic...
Ocividne to nevadilo len Rusku.
Uz v 2014 zakazali Ruske televizne stanice » svet.sme.sk/c/7341328/ukraj...
v 2017 zakazala ruske socialne siete » www.aktuality.sk/clanok/488254/u...
Zakazuje vstup ruskym umelcom uz v roku 2014 » www.aktuality.sk/clanok/266220/u...
Nie politikom, ale umelcom!
V 2019 zavadza jazykovy zakon » hnonline.sk/svet/1929675-uk...
Zakazala proruske politicke strany, ktore v predchadzajucich volbach v roku 2019 (vo volbach bez separatistickych republik DLR a LLR) ziskali vyse 18 % hlasov. Ozaj demokraticke.
A ak by si neverila, ako zabijala vlastnych obcanov, tak dalsi clanok z liberalnych medii z roku 2014, kde sa o tom priamo pise » www.noviny.sk/zahranicie/1305...
Informacie z wiki o konflikte na Donbase, kde sa priamo spomina meno sefa CIA, ak by si pochybovala o vplyve USA » cs.wikipedia.org/wiki/Válka_na_...
A teraz sup, sup pred zrkadlo a opakuj si ten vulgarizmus, ktory si sem vlozila.
Vdaka.
Ci azda to nie vhodne, ked je Ukrajina ta dobra?
Dalej povinne vyucovanie v ukrajincine (v krajine, kde sa k ruskej narodnosti hlasi 18 % Rusov, v oblastiach na vychode je to okolo 50 %) » www.idnes.cz/zpravy/zahranic...
Ocividne to nevadilo len Rusku.
Uz v 2014 zakazali Ruske televizne stanice » svet.sme.sk/c/7341328/ukraj...
v 2017 zakazala ruske socialne siete » www.aktuality.sk/clanok/488254/u...
Zakazuje vstup ruskym umelcom uz v roku 2014 » www.aktuality.sk/clanok/266220/u...
Nie politikom, ale umelcom!
V 2019 zavadza jazykovy zakon » hnonline.sk/svet/1929675-uk...
Zakazala proruske politicke strany, ktore v predchadzajucich volbach v roku 2019 (vo volbach bez separatistickych republik DLR a LLR) ziskali vyse 18 % hlasov. Ozaj demokraticke.
A ak by si neverila, ako zabijala vlastnych obcanov, tak dalsi clanok z liberalnych medii z roku 2014, kde sa o tom priamo pise » www.noviny.sk/zahranicie/1305...
Informacie z wiki o konflikte na Donbase, kde sa priamo spomina meno sefa CIA, ak by si pochybovala o vplyve USA » cs.wikipedia.org/wiki/Válka_na_...
A teraz sup, sup pred zrkadlo a opakuj si ten vulgarizmus, ktory si sem vlozila.
Vdaka.
19
@11monika11 @17 Takze ak si vymyslam, skus spochybnit tieto zdroje (zamerne vyberam najma media, ktorym by si mala so svojim svetonazorom verit): prirucka pre Policajny zbor SR s extremistickymi symbolmi » plus7dni.pluska.sk/domov/slovenski...
Ci azda to nie vhodne, ked je Ukrajina ta dobra?
Dalej povinne vyucovanie v ukrajincine (v krajine, kde sa k ruskej narodnosti hlasi 18 % Rusov, v oblastiach na vychode je to okolo 50 %) » www.idnes.cz/zpravy/zahranic...
Ocividne to nevadilo len Rusku.
Uz v 2014 zakazali Ruske televizne stanice » svet.sme.sk/c/7341328/ukraj...
v 2017 zakazala ruske socialne siete » www.aktuality.sk/clanok/488254/u...
Zakazuje vstup ruskym umelcom uz v roku 2014 » www.aktuality.sk/clanok/266220/u...
Nie politikom, ale umelcom!
V 2019 zavadza jazykovy zakon » hnonline.sk/svet/1929675-uk...
Zakazala proruske politicke strany, ktore v predchadzajucich volbach v roku 2019 (vo volbach bez separatistickych republik DLR a LLR) ziskali vyse 18 % hlasov. » veci-verejne.sk/eduard-chmelar-... Ozaj demokraticke.
A ak by si neverila, ako zabijala vlastnych obcanov, tak dalsi clanok z liberalnych medii z roku 2014, kde sa o tom priamo pise » www.noviny.sk/zahranicie/1305...
Informacie z wiki o konflikte na Donbase, kde sa priamo spomina meno sefa CIA, ak by si pochybovala o vplyve USA » cs.wikipedia.org/wiki/Válka_na_... �
A teraz sup, sup pred zrkadlo a opakuj si ten vulgarizmus, ktory si sem vlozila.
Vdaka.
Ci azda to nie vhodne, ked je Ukrajina ta dobra?
Dalej povinne vyucovanie v ukrajincine (v krajine, kde sa k ruskej narodnosti hlasi 18 % Rusov, v oblastiach na vychode je to okolo 50 %) » www.idnes.cz/zpravy/zahranic...
Ocividne to nevadilo len Rusku.
Uz v 2014 zakazali Ruske televizne stanice » svet.sme.sk/c/7341328/ukraj...
v 2017 zakazala ruske socialne siete » www.aktuality.sk/clanok/488254/u...
Zakazuje vstup ruskym umelcom uz v roku 2014 » www.aktuality.sk/clanok/266220/u...
Nie politikom, ale umelcom!
V 2019 zavadza jazykovy zakon » hnonline.sk/svet/1929675-uk...
Zakazala proruske politicke strany, ktore v predchadzajucich volbach v roku 2019 (vo volbach bez separatistickych republik DLR a LLR) ziskali vyse 18 % hlasov. » veci-verejne.sk/eduard-chmelar-... Ozaj demokraticke.
A ak by si neverila, ako zabijala vlastnych obcanov, tak dalsi clanok z liberalnych medii z roku 2014, kde sa o tom priamo pise » www.noviny.sk/zahranicie/1305...
Informacie z wiki o konflikte na Donbase, kde sa priamo spomina meno sefa CIA, ak by si pochybovala o vplyve USA » cs.wikipedia.org/wiki/Válka_na_... �
A teraz sup, sup pred zrkadlo a opakuj si ten vulgarizmus, ktory si sem vlozila.
Vdaka.
20
@turgachev @14
Sovietsky zvaz azda nebolo Rusko ? Teda, sovietsky zvez bolo zoskupenie krajín pod nadvládou a riadením z Moskvy.
Ale ved to je úplne jedno aká bola vtedy situácia... chceš vari povedať, že po skončení studenej vojny, kedy sa situácia ukludnila, zrazu USA dali Rusom povolenky stavať si základne na Kube ? No nie nie a nie, až doteraz USA s tým nesúhlasia....
Proste USA sa nemá čo rozširovať základne na cudzie územia ktoré jej nepatria a už tobož nie blízko Ruských hraníc...
Sovietsky zvaz azda nebolo Rusko ? Teda, sovietsky zvez bolo zoskupenie krajín pod nadvládou a riadením z Moskvy.
Ale ved to je úplne jedno aká bola vtedy situácia... chceš vari povedať, že po skončení studenej vojny, kedy sa situácia ukludnila, zrazu USA dali Rusom povolenky stavať si základne na Kube ? No nie nie a nie, až doteraz USA s tým nesúhlasia....
Proste USA sa nemá čo rozširovať základne na cudzie územia ktoré jej nepatria a už tobož nie blízko Ruských hraníc...
21
23
@janopalo @19 myslim ze ona ti neodpovie lebo nema cas ani chut diskutovat s niekym kto si hlada informacie na zaklade nazoru. Ale dneska mam vianocnu naladu tak hoci mavam podobny pristup ako ona, odpoviem ti a myslim ze 90% z toho co napisem bude suhlasit aj s jej pohladom na vec, my co si nazory tvorime na zaklade informacii zvykneme mat podobny pohlad na vec.
za 1) viem ze sa ti tomu bude tazko verit ale nackovia su vsade. na ukraine, v rusku, na slovensku. Keby si ukrainec ci rus vyhladaval informacie o tom ak sme naciticke hovada, nasiel by toho tonu. Chces snad popierat kotlebovcov, ich realnu podporu a zaroven nebrat v uvahu to ze tichych extremistov je v realne mozno viac a skutocne cisla si mozme len domyslat ? tak isto to bude synak moj aj na ukraine. Skus sa na tento bod pozriet triezvo a nezaujato, mozno ti nieco z toho dojde. napriklad to ze nackovia su vsade a vychadzat z predpokladu ze ukrainec pri narodeni dostane meno adolf a uci sa hajlovat, je trochu udretá predstava.argument ze UA si to zasluzi lebo su to nackovia vola po tom istom pre nas lebo my na tom teda niesme ovela lepsie s takou verbezou
2) v 2014 sa na ukraine dialo vela zverstiev, nenapadlo ti dat si do suvisu to ze mali roky rokuce problem so skorumpovanou vladou ktora nahodickou lizala putovi gule, ze tu vladu (rozumej ruskych vyslancov ) celu prakticky defenestrovali a na celo si zvolili komika lebo nik iny co sa ozaj narodil na ukraine a nebol zapredany zradca, jednoducho nebol ? ze sa to stalo zrovna, cuduj sa svete, prave v tom case. Cim to asi bude ? och ano, skurvena amerika tam hadzala medzi ludi skriatkov zlej nalady aby policajti strielali do vlastnych, hej. rusko krivo obvinujeme.
3) argumentovat percentom obyvatelov inej narodnosti ma logiku, ale treba vzdy svoj argument otocit proti sebe, ci aj potom ustoji. Vies kolko madarov tu mame ? a ciganov ? Mozno nie tolko ako oni rusov ale keby ano, bolo by teda v poho keby si madari zacnu tankami a vojnou narokovat na cely juh SK ze ? a keby sa zalozi romska separatisticka republika ? tiez im budeme drzat palce hej ?
ja viem ze z toho rusofilcky striekaju a vrieskaju, ale hoci akokolvek patrioticky, UA si aj tak absolutne pravom na uzemi SVOJHO statu uplantnuju SVOJE zakony.
ano maju miernu rusofobiu, ja sa im vobec necudujem, lebo z vychodu im teda nic dobre vietor nikdy nezavial. vtipne ze typickemu slovakovi bije do oci ze si ukraina dovoluje na svojom uzemi chciet svoj jazyk a svoje veci a nie suseda ktory ich uz dlhodobo terorizuje a vtlaca silou svoj rezim, ale ked si stat NATO dobrovolne na svojom uzemi postavi zakladnu lebo stat sam to chce, uz je ta zakladna americka, uz co si nato dovoduje takto sa tlacit k rusku, skurvena amerika AAAAAAAAAAARRRRHG !!!!!
neviem no
ale je smiesne ze za vsetym je USA, co je uplne fuj fuj, ale ked rusi OTVORENE prehlasia ze sa USA miesaju do volieb aj nadalej budu, tak jeeej tak im treba !
fakt uz neviem ako to nazvat, asi som zbytocne stratil 15 minut zivota lebo ani jedna rusofilcka si este nikdy nevytiahla hlavu z vlastnej prdele. ale prajem ti vela stastia v zivote, fakt
za 1) viem ze sa ti tomu bude tazko verit ale nackovia su vsade. na ukraine, v rusku, na slovensku. Keby si ukrainec ci rus vyhladaval informacie o tom ak sme naciticke hovada, nasiel by toho tonu. Chces snad popierat kotlebovcov, ich realnu podporu a zaroven nebrat v uvahu to ze tichych extremistov je v realne mozno viac a skutocne cisla si mozme len domyslat ? tak isto to bude synak moj aj na ukraine. Skus sa na tento bod pozriet triezvo a nezaujato, mozno ti nieco z toho dojde. napriklad to ze nackovia su vsade a vychadzat z predpokladu ze ukrainec pri narodeni dostane meno adolf a uci sa hajlovat, je trochu udretá predstava.argument ze UA si to zasluzi lebo su to nackovia vola po tom istom pre nas lebo my na tom teda niesme ovela lepsie s takou verbezou
2) v 2014 sa na ukraine dialo vela zverstiev, nenapadlo ti dat si do suvisu to ze mali roky rokuce problem so skorumpovanou vladou ktora nahodickou lizala putovi gule, ze tu vladu (rozumej ruskych vyslancov ) celu prakticky defenestrovali a na celo si zvolili komika lebo nik iny co sa ozaj narodil na ukraine a nebol zapredany zradca, jednoducho nebol ? ze sa to stalo zrovna, cuduj sa svete, prave v tom case. Cim to asi bude ? och ano, skurvena amerika tam hadzala medzi ludi skriatkov zlej nalady aby policajti strielali do vlastnych, hej. rusko krivo obvinujeme.
3) argumentovat percentom obyvatelov inej narodnosti ma logiku, ale treba vzdy svoj argument otocit proti sebe, ci aj potom ustoji. Vies kolko madarov tu mame ? a ciganov ? Mozno nie tolko ako oni rusov ale keby ano, bolo by teda v poho keby si madari zacnu tankami a vojnou narokovat na cely juh SK ze ? a keby sa zalozi romska separatisticka republika ? tiez im budeme drzat palce hej ?
ja viem ze z toho rusofilcky striekaju a vrieskaju, ale hoci akokolvek patrioticky, UA si aj tak absolutne pravom na uzemi SVOJHO statu uplantnuju SVOJE zakony.
ano maju miernu rusofobiu, ja sa im vobec necudujem, lebo z vychodu im teda nic dobre vietor nikdy nezavial. vtipne ze typickemu slovakovi bije do oci ze si ukraina dovoluje na svojom uzemi chciet svoj jazyk a svoje veci a nie suseda ktory ich uz dlhodobo terorizuje a vtlaca silou svoj rezim, ale ked si stat NATO dobrovolne na svojom uzemi postavi zakladnu lebo stat sam to chce, uz je ta zakladna americka, uz co si nato dovoduje takto sa tlacit k rusku, skurvena amerika AAAAAAAAAAARRRRHG !!!!!
neviem no
ale je smiesne ze za vsetym je USA, co je uplne fuj fuj, ale ked rusi OTVORENE prehlasia ze sa USA miesaju do volieb aj nadalej budu, tak jeeej tak im treba !
fakt uz neviem ako to nazvat, asi som zbytocne stratil 15 minut zivota lebo ani jedna rusofilcka si este nikdy nevytiahla hlavu z vlastnej prdele. ale prajem ti vela stastia v zivote, fakt
24
k statusu - USA nosili svoje rakety na UA ? kolko tisic s akym doletom ? nieje to nahodou tak ze USA ich od nich chcela ? a vyzeralo ano americka nohe je vsade a vsade su vlajocky amerikaaaaaaaaaa
inak vies z tom ze keby USA povedala ze na svojom uzemi chce mat zakladnu NATO, je to jej pravo ? tak ako RuSSia mozemat kolko rakiet chce ( a ze aj ma) akokolvek blizko k hraniciam. Na to nejako nik nepicuje. cudne
hranice niesu kapitalisticky konstrukt skurvenej zlej ameriky kde sa ritualne vecer odhryzavaju maciatkam hlavy. nieje to nijaky konstrukt, an nastroj, je to prirodzene delenie uzemia patriaceho narodom. tak detinsky zjednodusene a pokrivene vnimanie hranic ako si prezentoval/a som uz dlho nevidel.
a vela rusou s tym suhlasi. A co teraz ? zase, vidno komu fandime
BTW rusi su skaza sveta, zavidim ti ten naivny pohlad na ich narod ak si myslis ze su to o nieco lepsie opice nez priemerna slovac... ibazeby komunizmus, jadrove havarie, totalita a holodomor + vyhrazky a vojny gratis pre cely svet, boli lepsie ako pocitace a ine veci co nam dala ta skurvena pica americka diky, ja uz si obliekam trenky s americkou vllajkou... a prosim, prosim, daj teraz tu "a co iran, a co hento, a co tamto"
lebo ja otvorene tvrdim ze americania su svati narod bohov a chcem ich zakladnu vo svojej obyvacke <3 <3 <3
inak vies z tom ze keby USA povedala ze na svojom uzemi chce mat zakladnu NATO, je to jej pravo ? tak ako RuSSia mozemat kolko rakiet chce ( a ze aj ma) akokolvek blizko k hraniciam. Na to nejako nik nepicuje. cudne
hranice niesu kapitalisticky konstrukt skurvenej zlej ameriky kde sa ritualne vecer odhryzavaju maciatkam hlavy. nieje to nijaky konstrukt, an nastroj, je to prirodzene delenie uzemia patriaceho narodom. tak detinsky zjednodusene a pokrivene vnimanie hranic ako si prezentoval/a som uz dlho nevidel.
a vela rusou s tym suhlasi. A co teraz ? zase, vidno komu fandime
BTW rusi su skaza sveta, zavidim ti ten naivny pohlad na ich narod ak si myslis ze su to o nieco lepsie opice nez priemerna slovac... ibazeby komunizmus, jadrove havarie, totalita a holodomor + vyhrazky a vojny gratis pre cely svet, boli lepsie ako pocitace a ine veci co nam dala ta skurvena pica americka diky, ja uz si obliekam trenky s americkou vllajkou... a prosim, prosim, daj teraz tu "a co iran, a co hento, a co tamto"
lebo ja otvorene tvrdim ze americania su svati narod bohov a chcem ich zakladnu vo svojej obyvacke <3 <3 <3
25
inak @janopalo vies o tom ze na UA su velke naleziska ropy ? ci ty ako spravny krcmovy odbornik si prekukol za dva rohy a uz vies ze to v skutocnosti je americky plan ako k nej prist to ze sa tam rusko jebe uz roky je naaaaaahoda nic to s tym nema, nic ! to oni nackov prisli bit !
26
@tanji @23 ad 1) ta prirucka pre PZ o extremistickych symboloch vznikla prave kvoli Kotlebovcom. Co je podstatne, je skutocnost, ze u nas su v Trestnom zakone definovane trestne ciny extremizmu ( § 421 - 424a). Ako som napisal, na Ukrajine operuje pluk Azov, dokonca mam pocit, ze extremisticky symbol nosi na tricku priamo prezident Zelenskyj. Co teraz s nim? Jeho konanie nie je trestnym cinom podla nasich zakonov (uzemna posobnost), ale konanie ludi na Slovensku, ktori verejne prejavuju sympatie napriklad k pluku Azov, ktory je ocividne extremistickym hnutim, nepopieratelne naplna skutkovu podstatu § 422 Trestneho zakona. Je toto dostatocne objektivna informacia, aby ti vytrela zrak s konstatovanim, ze vyhladavam informacie na zaklade svojho nazoru? Nepochybujem, ze v kazdej spolocnosti mozno najst extremisticke konanie, a prave preto mame u nas zakony, aby sme to riesili objektivne. Evidentne maju na Ukrajine tieto zakony nastavene nespravne, kedze stale adoruju nacisticke idealy majuce korene v druhej svetovej vojne. A len tak mimochodom - velmi tazko by si v Rusku hladal niekoho, kto by presadzoval obdobne nazory a nebol za to trestnopravne rieseny. Su na tuto temu dost citlivi. Napokon aj my sme - preto kauzy so sekmi a podobne...
ad 2) problemy na Ukrajine sa netiahnu od roku 2014, ale od roku 2006 (ak sa nemylim s prvou oranzovou revoluciou). Asi si nedocital vsetky tie clanky, ktorych linky som prikladal, pretoze jedna z objektivnych informacii, ktora tam odznela, ze v roku 2019 mala najsilnejsia proruska strana na Ukrajine vyse 18 %. Ked si to prelozis do nasich pomerov - staci si len pozriet volebne prieskumy u nas a zbadas, ze 18 % vo volbach je znacny mandat (momentalne sa na takych cislach pohybuje najsilnejsia strana v prieskumoch u nas), a pritom islo len o jednu opozicnu stranu. Vlada, ktora tam bola v roku 2014, mala dozaista vacsinu v ukrajinskom parlamente (vlada vladne preto, lebo ma vacsinu a dostala na to mandat, ak by mala mensinu, volala by sa mensinova - slovnikom nasho premiera , a teda mandat zastupovat obcanov svojej krajiny. Preco len to ti Ukrajinci neriesili pokojnymi demonstraciami? A ak si myslis, ze to riesenie, ktore zvolili, bolo spravne (nie, nebolo, v definitivnom dosledku to skoncilo tymto konfliktom, ktory je zly), preco sa to nedeje u nas? No pretoze na vytvorenie istych natlakovych akcii, ktore maju mat ziadany efekt, potrebujes celkom slusnu organizacnu a financnu podporu. O tom, ze niektori politici a politicke strany vo vychodnej Europe nezastupuju svojich obcanov, ale zaujmy inych mocnosti, svedci napokon aktualna situacia so strelou, ktora dopadla pred par dnami v Polsku. Polska vlada nereagovala ihned sama, hoci vedela, ze to vystrelili Ukrajinci, ale pockala, kym jej to odobri Biely dom » spravy.pravda.sk/svet/clanok/647...
A este k majdanu v 2014 - nie som si isty, ci si videl tie iste zabery horiacich prislusnikov Berkutu, na ktorych utocia ti pokojni demonstranti. K strelbe policajtov do demonstrantov - udajne sa strielalo aj opacnym smerom. URcite tie demonstracie neboli pokojne ani z jednej strany. Ale ze to s majdanom nebolo take jednoznacne, ako nam prezentovali media, dokazuje skutocnost, ze zavery majdanu odmietol Donbas akceptovat a vytvoril separatisticke republiky. To vsetko su tiez objektivne fakty.
ad 3) tak romov mame cca 5 - 10 %, to je moj skromny odhad, oficialne cisla hovoria o 1,2 %. Zial alebo nastastie ich komunita nie je plosne taka zomknuta, aby realizovala nieco take, ako si napisal. Nemaju ani nejaky domovsky zahranicny stat. Ale staci si zobrat lokalne kauzy - rabovacky na vychodnom Slovensku v roku 2004 (ak si dobre spominam), konflikty v romskych osadach - tu je problem dokonca zasahovat pre ozbrojene zlozky. Madarska mensina ma 7,7 % - stale je to radovo ovela menej ako na Ukrajine. Navyse, Ukrajina je umelo vytvoreny stat, bez nejakej hlbsej kulturnej tradicie a s mensimi jazykovymi a kulturnymi rozdielmi od Rusov v porovnani Slovakov a Madarov.
V zaciatku konfliktu robili na Ukrajine zapadne neziskovky prieskum, aby zistili, ako je to s naladami obyvatelstva na Ukrajine voci Rusom. Robili to formou dotaznikov, kde boli nejake otazky, ktore vsak neboli az take dolezite. Dolezitejsie bolo, ze tie dotazniky si mohli respondenti zobrat v ukrajinskom alebo v ruskom jazyku. a cuduj sa svete, ludia siahali po tych ruskych ovela castejsie, ako bol predpoklad podla etnickeho zlozenia. To sa tiez neda s nasou mensinovou situaciou porovnat. Ak by sme vsak zrusili skoly v madarskom jazyku, zrusili madarskej mensine moznost pouzivat na jazykovo zmiesanych uzemiach ich rodny jazyk v uradnom styku, som si isty, ze by sme mali velky problem a tlaky na vytvorenie autonomie v prihranicnych oblastiach. Napokon, ak si opat cital clanky, ktore som uvadzal, popri ruskej mensine sa proti diskriminacnym nariadeniam ukrajinskej vlady voci mensinam hlasno ohradila aj madarska mensina. Len dodavam posobenim vo vyslovene madarskej aj vyslovene romskej komunite mam skusenosti.
A k uplatnovaniu zakonov na svojom uzemi - asi preto argumentovali pri invaziach do Iraku ci Libye Americania porusovanim ludskych prav, zbranami hromadneho nicenia atd., hoci interne zakony v tych statoch porusovane neboli.
K tomu, ake sme slobodne staty, som uz uviedol odkaz na konanie Polska vo veci ukrajinskej rakety. A teraz k tym zakladniam, viac ako 600 zakladni maju USA na uzemiach cudzich statov - tu je zoznam » en.wikipedia.org/wiki/List_of_Un... , z ktoreho je zrejme, ze nejde len o staty NATO, ako si uviedol. Zaroven ako bonus pre tvoju informaciu prikladam obrazok s poctami americkych vojakov v jednotlivych statoch sveta
a vydavky na armadu podla krajiny » en.wikipedia.org/wiki/Military_b...
Treba tiez poznamenat, ze prieskumy verejnej mienky ukazuju, ze vacsina Slovakov ma k Rusku napriek vojnovemu konfliktu kladny vztah » plus.noviny.sk/680836-prieskum... Pre teba to znamena, ze napriek slovniku ako nas pan minister obrany ("ani jedna rusofilcka si este nikdy nevytiahla hlavu z vlastnej prdele" sa budes s podobnymi obcanmi Slovenska stretavat asi casto. A nie, nejdem ti odporucat, aby si sa odstahoval, aj mne je tu dobre A nemam rad, ked sa tlacime hocikam. Vojna je zla.
ad 2) problemy na Ukrajine sa netiahnu od roku 2014, ale od roku 2006 (ak sa nemylim s prvou oranzovou revoluciou). Asi si nedocital vsetky tie clanky, ktorych linky som prikladal, pretoze jedna z objektivnych informacii, ktora tam odznela, ze v roku 2019 mala najsilnejsia proruska strana na Ukrajine vyse 18 %. Ked si to prelozis do nasich pomerov - staci si len pozriet volebne prieskumy u nas a zbadas, ze 18 % vo volbach je znacny mandat (momentalne sa na takych cislach pohybuje najsilnejsia strana v prieskumoch u nas), a pritom islo len o jednu opozicnu stranu. Vlada, ktora tam bola v roku 2014, mala dozaista vacsinu v ukrajinskom parlamente (vlada vladne preto, lebo ma vacsinu a dostala na to mandat, ak by mala mensinu, volala by sa mensinova - slovnikom nasho premiera , a teda mandat zastupovat obcanov svojej krajiny. Preco len to ti Ukrajinci neriesili pokojnymi demonstraciami? A ak si myslis, ze to riesenie, ktore zvolili, bolo spravne (nie, nebolo, v definitivnom dosledku to skoncilo tymto konfliktom, ktory je zly), preco sa to nedeje u nas? No pretoze na vytvorenie istych natlakovych akcii, ktore maju mat ziadany efekt, potrebujes celkom slusnu organizacnu a financnu podporu. O tom, ze niektori politici a politicke strany vo vychodnej Europe nezastupuju svojich obcanov, ale zaujmy inych mocnosti, svedci napokon aktualna situacia so strelou, ktora dopadla pred par dnami v Polsku. Polska vlada nereagovala ihned sama, hoci vedela, ze to vystrelili Ukrajinci, ale pockala, kym jej to odobri Biely dom » spravy.pravda.sk/svet/clanok/647...
A este k majdanu v 2014 - nie som si isty, ci si videl tie iste zabery horiacich prislusnikov Berkutu, na ktorych utocia ti pokojni demonstranti. K strelbe policajtov do demonstrantov - udajne sa strielalo aj opacnym smerom. URcite tie demonstracie neboli pokojne ani z jednej strany. Ale ze to s majdanom nebolo take jednoznacne, ako nam prezentovali media, dokazuje skutocnost, ze zavery majdanu odmietol Donbas akceptovat a vytvoril separatisticke republiky. To vsetko su tiez objektivne fakty.
ad 3) tak romov mame cca 5 - 10 %, to je moj skromny odhad, oficialne cisla hovoria o 1,2 %. Zial alebo nastastie ich komunita nie je plosne taka zomknuta, aby realizovala nieco take, ako si napisal. Nemaju ani nejaky domovsky zahranicny stat. Ale staci si zobrat lokalne kauzy - rabovacky na vychodnom Slovensku v roku 2004 (ak si dobre spominam), konflikty v romskych osadach - tu je problem dokonca zasahovat pre ozbrojene zlozky. Madarska mensina ma 7,7 % - stale je to radovo ovela menej ako na Ukrajine. Navyse, Ukrajina je umelo vytvoreny stat, bez nejakej hlbsej kulturnej tradicie a s mensimi jazykovymi a kulturnymi rozdielmi od Rusov v porovnani Slovakov a Madarov.
V zaciatku konfliktu robili na Ukrajine zapadne neziskovky prieskum, aby zistili, ako je to s naladami obyvatelstva na Ukrajine voci Rusom. Robili to formou dotaznikov, kde boli nejake otazky, ktore vsak neboli az take dolezite. Dolezitejsie bolo, ze tie dotazniky si mohli respondenti zobrat v ukrajinskom alebo v ruskom jazyku. a cuduj sa svete, ludia siahali po tych ruskych ovela castejsie, ako bol predpoklad podla etnickeho zlozenia. To sa tiez neda s nasou mensinovou situaciou porovnat. Ak by sme vsak zrusili skoly v madarskom jazyku, zrusili madarskej mensine moznost pouzivat na jazykovo zmiesanych uzemiach ich rodny jazyk v uradnom styku, som si isty, ze by sme mali velky problem a tlaky na vytvorenie autonomie v prihranicnych oblastiach. Napokon, ak si opat cital clanky, ktore som uvadzal, popri ruskej mensine sa proti diskriminacnym nariadeniam ukrajinskej vlady voci mensinam hlasno ohradila aj madarska mensina. Len dodavam posobenim vo vyslovene madarskej aj vyslovene romskej komunite mam skusenosti.
A k uplatnovaniu zakonov na svojom uzemi - asi preto argumentovali pri invaziach do Iraku ci Libye Americania porusovanim ludskych prav, zbranami hromadneho nicenia atd., hoci interne zakony v tych statoch porusovane neboli.
K tomu, ake sme slobodne staty, som uz uviedol odkaz na konanie Polska vo veci ukrajinskej rakety. A teraz k tym zakladniam, viac ako 600 zakladni maju USA na uzemiach cudzich statov - tu je zoznam » en.wikipedia.org/wiki/List_of_Un... , z ktoreho je zrejme, ze nejde len o staty NATO, ako si uviedol. Zaroven ako bonus pre tvoju informaciu prikladam obrazok s poctami americkych vojakov v jednotlivych statoch sveta
a vydavky na armadu podla krajiny » en.wikipedia.org/wiki/Military_b...
Treba tiez poznamenat, ze prieskumy verejnej mienky ukazuju, ze vacsina Slovakov ma k Rusku napriek vojnovemu konfliktu kladny vztah » plus.noviny.sk/680836-prieskum... Pre teba to znamena, ze napriek slovniku ako nas pan minister obrany ("ani jedna rusofilcka si este nikdy nevytiahla hlavu z vlastnej prdele" sa budes s podobnymi obcanmi Slovenska stretavat asi casto. A nie, nejdem ti odporucat, aby si sa odstahoval, aj mne je tu dobre A nemam rad, ked sa tlacime hocikam. Vojna je zla.
27
@tanji @25 az 0,024 % svetovych zasob, ze? » www.worldometers.info/oil/oil-reserve...
Asi preto sa USA montovali do Venezuely v prezidentskych volbach (je okolo toho nejako ticho, uz aj Macron riesil s Madurom nejake veci tento tyzden, kdezto este v 2019 akceptoval Juan Guaidóa na tomto poste), ze je prva, ci?
Dalsie "spriatelene" krajiny USA z prvej desiatky na zozname su Iran, Irak, Libya, v poslednom case Saudska Arabia. A aby som nezabudol, Rusko... To ti vyslo
Asi preto sa USA montovali do Venezuely v prezidentskych volbach (je okolo toho nejako ticho, uz aj Macron riesil s Madurom nejake veci tento tyzden, kdezto este v 2019 akceptoval Juan Guaidóa na tomto poste), ze je prva, ci?
Dalsie "spriatelene" krajiny USA z prvej desiatky na zozname su Iran, Irak, Libya, v poslednom case Saudska Arabia. A aby som nezabudol, Rusko... To ti vyslo
28
@janopalo @26 nikto nepopiera ze pluk azov je sebranka nackov. tak ako kotleby. Skutocnu pravdu o com ta skupinka je vedia asi len clenovia. Tak ty mas pocit ze zelo nosi taky ci onaky symbol dobre, ty pocit ja mam zase pocit ze aj kokotleba nosi kadejake symboly ktore sa priamo ci nepriamo spajaju s nackami , ale to ze si nacek jebne slovensky erb na rameno, nerobi zo slovenska fuhrerovu risu. Treba lisit domienky a pocity od jasne danych faktov
a strasne sa mi paci ako ako operujes s UA nacistickymi idealmi pricom vychadzas len z azov a domienok a pocitov, asi ako kazde tupelo co ma uplne prekuknutu celu vojnu aj dokonale vidi do hlav ukraincom a vie ze majju na mysli len hakove krize. fakt si mi vytrel kocura, este viac ako sach-matovy argument od 3kratadost ktory si uz ani nepamatam ale viem ze to bol uplne autisticky argument
2 - ja som tie tvoje clanky necital , tie informacie poznam uz roky, z nadpisov mi bolo jasne o com sa tam pise . kludne sa mozeme prekrikovat o tom od kial sa ich problemy tahaju, ja ti mozem splechnut svoj skorci datum a vypichnut hento ci ono. Absolutne irelevantne v debate o tom ze RUSKO NEMA CO ROBIT NA UKRAINE.
a beries pri svojich argumentov do uvahy aj to ze podla ruskych cisel 95% ludi na donbase chce patrit k rusku ? naozaj veris cislam ktore vravi strana ktora tak oplyva demokraciou ze sa to pytali ludi so samopalmi v rukach ? och ano, argumentuj ze to bolo pre bezpecnost tych co robili referendum ono nielen pocas vojny, ale na UA specialne by clovek mal mat dost rozumu v hlave na to aby bral podobne cisla s rezervou. Ale pozri, ja od zaciatku viem ze vysletloat ti nieco nema zmysel lebo pre teba je UA umelo vytvoreny stat a podobne sracky. fakt, docital som zvycok tvojich vyplodov a oci mi prevratilo asi o 36000 stupnov, kolko krat som uz tieto podobne dristy pocul. Takych odbornikov ako ty su plne krcmy. a ano bohuzial, velka cast slovekov citi neskutocne sympatie k rusku. To ze si rusofilcka budes pocuvat asi casto, lebo ked ti niekto povie nieco co vrha zle svetlo na milovane russko, ty hned acohento USA fakt chlapce, vytiahni si hlavu zo svojej cerveno natretej prdele a potom struhaj kultivovaneho intelektuala
najviac sa mi lubi ako sa hned takito neutrali prezradia tym ze prve co pocujes - USA, CIA, irak, iran.... a rusko je země zaslíbená fakt prepac chcel som odpovedatn na vsetky tvoje vyprdy ale ozaj si ma totalne demotivoval, mozno nabuduce
a strasne sa mi paci ako ako operujes s UA nacistickymi idealmi pricom vychadzas len z azov a domienok a pocitov, asi ako kazde tupelo co ma uplne prekuknutu celu vojnu aj dokonale vidi do hlav ukraincom a vie ze majju na mysli len hakove krize. fakt si mi vytrel kocura, este viac ako sach-matovy argument od 3kratadost ktory si uz ani nepamatam ale viem ze to bol uplne autisticky argument
2 - ja som tie tvoje clanky necital , tie informacie poznam uz roky, z nadpisov mi bolo jasne o com sa tam pise . kludne sa mozeme prekrikovat o tom od kial sa ich problemy tahaju, ja ti mozem splechnut svoj skorci datum a vypichnut hento ci ono. Absolutne irelevantne v debate o tom ze RUSKO NEMA CO ROBIT NA UKRAINE.
a beries pri svojich argumentov do uvahy aj to ze podla ruskych cisel 95% ludi na donbase chce patrit k rusku ? naozaj veris cislam ktore vravi strana ktora tak oplyva demokraciou ze sa to pytali ludi so samopalmi v rukach ? och ano, argumentuj ze to bolo pre bezpecnost tych co robili referendum ono nielen pocas vojny, ale na UA specialne by clovek mal mat dost rozumu v hlave na to aby bral podobne cisla s rezervou. Ale pozri, ja od zaciatku viem ze vysletloat ti nieco nema zmysel lebo pre teba je UA umelo vytvoreny stat a podobne sracky. fakt, docital som zvycok tvojich vyplodov a oci mi prevratilo asi o 36000 stupnov, kolko krat som uz tieto podobne dristy pocul. Takych odbornikov ako ty su plne krcmy. a ano bohuzial, velka cast slovekov citi neskutocne sympatie k rusku. To ze si rusofilcka budes pocuvat asi casto, lebo ked ti niekto povie nieco co vrha zle svetlo na milovane russko, ty hned acohento USA fakt chlapce, vytiahni si hlavu zo svojej cerveno natretej prdele a potom struhaj kultivovaneho intelektuala
najviac sa mi lubi ako sa hned takito neutrali prezradia tym ze prve co pocujes - USA, CIA, irak, iran.... a rusko je země zaslíbená fakt prepac chcel som odpovedatn na vsetky tvoje vyprdy ale ozaj si ma totalne demotivoval, mozno nabuduce
29
@tomas55555 @20 Nie. Sovietsky Zväz nebolo Rusko. Opýtaj sa ktoréhokoľvek Rusa ako sa im žilo za ZSSR a ako teraz. Na youtube sú aj ankety a podobne. Väčšina spomína dobre na zmivot v ZSSR. To neznamená, že ZSSR obhajujem. Ale ide o 2 rozličné štátne útvary s rozličnými ideológiami a politickým systémom.
Čo sa týka základní. Ak s tým daná krajina súhlasí, Rusko nemá čo oponovať. Rusko nemá najmenšie právo rozhodovať čo iné krajiny môžu a čo nie. Či už ide o Ukrajinu alebo iné postsovietske republiky. Ak by Ukrajina súhlasila že chce na svojom území Ruské základne tak okej. Pri Kube to bolo trochu iné, tam šlo o jadrové zbrane. A nie je jedno aká bola vtedy geopolitická situácia. Tá zohráva velkú rolu.
Čo sa týka základní. Ak s tým daná krajina súhlasí, Rusko nemá čo oponovať. Rusko nemá najmenšie právo rozhodovať čo iné krajiny môžu a čo nie. Či už ide o Ukrajinu alebo iné postsovietske republiky. Ak by Ukrajina súhlasila že chce na svojom území Ruské základne tak okej. Pri Kube to bolo trochu iné, tam šlo o jadrové zbrane. A nie je jedno aká bola vtedy geopolitická situácia. Tá zohráva velkú rolu.
30
@turgachev @29
panenko skákavá, 90% rozlohy ZSSR tvorilo Rusko, pričom 100% velenia padalo do Moskvy, a ty tu tvrdíš že ZSSR nebolo Rusko.... Ok, bolo teda ZSSR z 95% Rusko ? Spokojní ?
_____________
Ciže ak Kuba bude súhlasiť s ruskými základnami, možu ich tam Rusi umiestniť ?
____________
" ri Kube to bolo trochu iné, tam šlo o jadrové zbrane"
Lol, a ty si snád myslíš že na aktuálnych základniach USA nie sú jadrové zbrane ? Nebud naivní... Ak máš niekde základnu, tak je to ideálne miesto na schovávanie jadrových zbraní, a nikto ti to nemá ako zistiť... alebo si snád myslíš že Putinovi každoročne povolia kontrolu ich základní ?
panenko skákavá, 90% rozlohy ZSSR tvorilo Rusko, pričom 100% velenia padalo do Moskvy, a ty tu tvrdíš že ZSSR nebolo Rusko.... Ok, bolo teda ZSSR z 95% Rusko ? Spokojní ?
_____________
Ciže ak Kuba bude súhlasiť s ruskými základnami, možu ich tam Rusi umiestniť ?
____________
" ri Kube to bolo trochu iné, tam šlo o jadrové zbrane"
Lol, a ty si snád myslíš že na aktuálnych základniach USA nie sú jadrové zbrane ? Nebud naivní... Ak máš niekde základnu, tak je to ideálne miesto na schovávanie jadrových zbraní, a nikto ti to nemá ako zistiť... alebo si snád myslíš že Putinovi každoročne povolia kontrolu ich základní ?
31
@tanji @28 Predtym, ako ti odpisem, chcem len poznamenat, ze nechcem utocit na tvoju osobu tym, ako poukazem na tvoju neschopnost argumentovat v diskusii a nemal by si to brat ako osocovanie diskutujuceho tak, ako to ukazujes v tvojich prispevkoch ty. Moja argumentacia bude ako doteraz vecna, podlozena udajmi, odvolavajuca sa na tvoje tvrdenia, ktore sa uz neraz ukazali ako nepravdive. Pozri, je to proste len o tom, ze o pravde sa nediskutuje (ako by povedala jedna znama osobka z medialnej sfery), neber to naozaj osobne.
Takze k veci: neviem, preco mi podsuvas nejakeho Kotlebu - je on azda prezidentom SR? To by tak este chybalo. Lebo ak by bol, ako by si charakterizoval Slovensko potom? Mas tam nejake fakty? Myslim v svojej argumentacii.
Argumentujem plukom Azov, pretoze je oficialnou sucastou ukrajinskych ozbrojenych sil. Pokojne sa vsak mozeme bavit o velebeni Banderu, faklovych pochodoch, ktore sa diali s pomazanim statnej moci v poslednych rokoch. Nemyslim si, ze vidim do hlav Ukrajincov, ale som zvedavy, ako by si hodnotil taketo oficialne aktivity na Slovensku. Mozes urazlivo hodnotit moj argument ako autisticky, fakt je, ze si znova neuviedol ziadny. Naproti tomu som ti jasne uviedol v minulych prispevkoch, ake zakony platia u nas. Ak je dodrziavanie prava a zakonov autisticke, je tvoja predstava o spolocnosti anarchisticka?
Ad 2 - napisal som ti, ze vojna je zla a kazda smrt je hrozna. Neviem, co si chcel napisat tymto odsekom, pretoze si tam opat nepouzil ziadny argument. Rusko momentalne na Ukrajine je, zial.
Neviem, preco si presiel k nejakym temam referend v separatistickych regionoch. Nikde som nimi neoperoval. Ale ocividne si potreboval nieco, aby si si rypol do mojej osoby. S tymi samopalmi mas vcelku pravdu, su na Ukrajine rozsirene, zazil som to sam v roku 2016 - velmi tazko sa pri namierenej hlavni riesi nejake presadzovanie svojho nazoru.
SOm rad, ze som tvoj posledny prispevok zodpovedal bez osobnych invektiv.
Takze k veci: neviem, preco mi podsuvas nejakeho Kotlebu - je on azda prezidentom SR? To by tak este chybalo. Lebo ak by bol, ako by si charakterizoval Slovensko potom? Mas tam nejake fakty? Myslim v svojej argumentacii.
Argumentujem plukom Azov, pretoze je oficialnou sucastou ukrajinskych ozbrojenych sil. Pokojne sa vsak mozeme bavit o velebeni Banderu, faklovych pochodoch, ktore sa diali s pomazanim statnej moci v poslednych rokoch. Nemyslim si, ze vidim do hlav Ukrajincov, ale som zvedavy, ako by si hodnotil taketo oficialne aktivity na Slovensku. Mozes urazlivo hodnotit moj argument ako autisticky, fakt je, ze si znova neuviedol ziadny. Naproti tomu som ti jasne uviedol v minulych prispevkoch, ake zakony platia u nas. Ak je dodrziavanie prava a zakonov autisticke, je tvoja predstava o spolocnosti anarchisticka?
Ad 2 - napisal som ti, ze vojna je zla a kazda smrt je hrozna. Neviem, co si chcel napisat tymto odsekom, pretoze si tam opat nepouzil ziadny argument. Rusko momentalne na Ukrajine je, zial.
Neviem, preco si presiel k nejakym temam referend v separatistickych regionoch. Nikde som nimi neoperoval. Ale ocividne si potreboval nieco, aby si si rypol do mojej osoby. S tymi samopalmi mas vcelku pravdu, su na Ukrajine rozsirene, zazil som to sam v roku 2016 - velmi tazko sa pri namierenej hlavni riesi nejake presadzovanie svojho nazoru.
SOm rad, ze som tvoj posledny prispevok zodpovedal bez osobnych invektiv.
32
@janopalo @31 preboha ano dal si mi sach mat a mne dosli argumenty ano prepac uz neurobim viac tu hlupu chybu ze sa s tebou budem pustat dp debaty. Prepac. Fakt som z toho na nervy a strateny lebo uz neviem co odpovedat. Boze odpust
33
@tomas55555 @30 90% ZSSR netvorilo Rusko. 100% velenia bolo v Moskve pretože Moskva bola hlavne mesto. Vedenie KSSZ neboli len Rusi. Ale aj Ukrajinci, Kazaši, Gruzínci atď. ZSSR vládla KSSZ, komunistická strana. Rusko je autokracia s viacerymi stranami (na papieri aspoň).
Jop, ak Kuba bude súhlasiť, tak why not.
Sú aj v inych jadrove zbrane. Vtedy bola ina situacia. USA mali jadrove zbrane v Turecku, ZSSR na Kube. Preto z toho takmer vznikol kinflikt. Ale prečo to miešaš do 21. storočia? Dnes je ina situacia, ina geopoliticka situacia.
Jop, ak Kuba bude súhlasiť, tak why not.
Sú aj v inych jadrove zbrane. Vtedy bola ina situacia. USA mali jadrove zbrane v Turecku, ZSSR na Kube. Preto z toho takmer vznikol kinflikt. Ale prečo to miešaš do 21. storočia? Dnes je ina situacia, ina geopoliticka situacia.
34
Ved si pozri mapu. To boli len menšina.
USA si zrejme myslí niečo iné....
Aj teraz majú... čiže možeš vidieť ako to eskaluje konflikt ked sa USA silou mocou musí všade rozširovať
USA si zrejme myslí niečo iné....
Aj teraz majú... čiže možeš vidieť ako to eskaluje konflikt ked sa USA silou mocou musí všade rozširovať
35
@tanji @32 no asi ano, ked uz druhy raz riesis nieco so sachom a matom. To citujes Blahu? (ked nerozumies tejto aluzii, nelam si hlavu) Lebo v argumentacii si sa uz druhy raz nepohol. Nic. Aspon nieco o tych zasobach ropy na Ukrajine s objemom 0,024 % svetovych zasob si mohol znovu napisat. Aspon si mohol dat nejaky link na clanok, kde sa sucasne ukrajinske elity distancuju od Stepana Banderu, vsak to by slo, ci? Alebo clanok o tom, ze USA nejakej krajine, v ktorej viedli vojensky konflikt za poslednych 50 rokov, naozaj pomohli.
Kazdeho jedneho Ukrajinca, ktory tam trpi, je mi luto. A rovnako kazdeho jedneho Rusa.
Kazdeho jedneho Ukrajinca, ktory tam trpi, je mi luto. A rovnako kazdeho jedneho Rusa.
36
@janopalo @35 ved hovorim ze mi dosli argumenty. mas medailu. vyhral si . mna vyplo ako google, ty si ma prevalcoval. niesi na seba pysny ? maminka by bola
pokoril si ma nepriestrelnymi argumentami a ukazal si celemu ukrofilnemu birdzu ako je na omyle. co viac si mozes priat ? v nebi ti putler udeli medailu a necha ta vyfajcit ho. vidis, uz som tak v pici ze sa uchylujem k osobnym urazkam, tak si ma rozjebal
pokoril si ma nepriestrelnymi argumentami a ukazal si celemu ukrofilnemu birdzu ako je na omyle. co viac si mozes priat ? v nebi ti putler udeli medailu a necha ta vyfajcit ho. vidis, uz som tak v pici ze sa uchylujem k osobnym urazkam, tak si ma rozjebal
37
@tanji @36 google nevyplo takze uz na mna utocis aj skrz moju mamu, ktora mi pred par mesiacmi zomrela, je to naozaj smutne, ale aj to je tvoje vysvedcenie.
nepotrebujem ziadne medaily ani uznanie, pisem len to, co si myslim a snazim sa to odovodnit. Navyse, nemyslim si, ze som nieco ukazal celemu birdzu. Ved som zatial diskutoval iba s tebou a s monikou.
nepotrebujem ziadne medaily ani uznanie, pisem len to, co si myslim a snazim sa to odovodnit. Navyse, nemyslim si, ze som nieco ukazal celemu birdzu. Ved som zatial diskutoval iba s tebou a s monikou.
38
@janopalo @37 jj ja som o tvojej manke totiz vedel preto na teba takto podlo zakerne bezcitne utocim. ach ako nadherne skazeny som. dalsi dokaz mojej ubohosti. muehehehe
ved super, sikovny chlapec. mas pre svoje bluby aj podklady. to je dolezite, tak naco sa vobec s takym prakokotom ako ja vobec zapodievas ? mas na viac ! nestracaj cas birdzom a chod pokracovat v praci odborneho politologa, ci vojnoveho specialistu, s tvojimi vedomostami a umom predsa nemozes robit podradnu robotu, tak urob nieco dobre pre svet a bud ako stur, obrod tento strateny narod !
uz fakt dost, nebudem sa tu dalej strapnovat svojou tupostou a pomylenostou. packo <3
ved super, sikovny chlapec. mas pre svoje bluby aj podklady. to je dolezite, tak naco sa vobec s takym prakokotom ako ja vobec zapodievas ? mas na viac ! nestracaj cas birdzom a chod pokracovat v praci odborneho politologa, ci vojnoveho specialistu, s tvojimi vedomostami a umom predsa nemozes robit podradnu robotu, tak urob nieco dobre pre svet a bud ako stur, obrod tento strateny narod !
uz fakt dost, nebudem sa tu dalej strapnovat svojou tupostou a pomylenostou. packo <3
39
@tanji @38 zapodievam sa tebou, nie birdzom. Preco mas stale tendenciu chapat sa ako cela komunita? Myslis, ze s tvojimi neslusnymi vyrazmi a prejavmi v diskusii sa tu niekto stotoznuje? Som tiez rad, ze som tu s tebou <3
40
@tanji chcela som ti len povedať, že si trafil úplne presne všetko, čo si o mne v @23 napísal.. a vlastne súhlasím aj so všetkým, čo si napísal v tých ostatných, ale to asi vieš aj bez toho, aby tom ti to potvrdila
dík!
dík!
41
@11monika11 @40 dik, som dojaty, kto mi teraz vrati 20 minut zivota premarneneho pisanim jemu ked sme vsetci vedeli ze je to ako hovorit na labradora ? Preco si ma nezastavila ? >
42
@tanji @41 ale prečo by som ťa brzdila, písal si predsa aj za mňa avšak sám si sa ponúkol, tak na mňa to nehádž
Napíš svoj komentár
- 1 Oxidbromu: Čoho a prečo sa toho bojíte?
- 2 Yoss: Zbohom vianoce www.youtube.com/watch?v=f40...
- 3 Zajko235: Dnes som ešte dojedal vianočný šalát a zákusky zisťujem, ...
- 1 3kratadost: Cim viac boxujem, tym menej chapem, ako dokazal byt Tyson taky rychly...
- 2 Oxidbromu: Vaše silvester plány?
- 3 Willbebetter: Mam chut po 2529360172 rokoch napisat blog
- 4 Oxidbromu: Čoho a prečo sa toho bojíte?
- 5 Milgamman: Z vianočných dialógov: Mamka: pes je úprimný, nikdy ti neublíži, ...
- 6 Protiuder22: Vtipná hádanka: Uhádni svoju ďalšiu myšlienku.
- 7 Azizi: Squid Game 2 je na svete!
- 8 Ladydoga: youtu.be/Mf_pvNkNJjk...
- 9 Yoss: Zbohom vianoce www.youtube.com/watch?v=f40...
- 10 Zajko235: Dnes som ešte dojedal vianočný šalát a zákusky zisťujem, ...
- 1 Tomas5555555: Zelám nábožné a spasené Vianoce. Prvých 5 birdzákov ktorí zverejnia IBAN pošlem finančnú odmenu....
- 2 Tulipanoo: pod stromcekom som si nasla zlomene hrnce, namiesto vysokeho bradateho typka vo Vanskach...
- 3 Nats: dali sme si s frajerom rovnaku knihu na vianoce < 3
- 4 Tulipanoo: rodinna hadka 5 hodin po prichode je nas novy rekord
- 5 Karamella: Ako správny workoholik som dostala od rodičov súpravu do ambulancie v tmavomodrej farbe ...
- 6 Lejla32: Fico stale tvrdi ze zvysuje dph kvoli matovicovej vlade. Preco teda daval pred volbami...
- 7 Robinson444: Túto bombu zahrali dnes na FMku skoro som havaroval pri refréne ...
- 8 Mezomus: ja sa uz neviemkolky rok pytam, co mam ja so zidovskym buricom, ...
- 9 Tequila: kto schudol tento rok viac, lana del rey alebo tones and i? mam...
- 10 Thunderstorm: Čína bola zaujímavá skúsenosť. Som rada, že sme vypadli a len tak skoro...
Nah. A teraz ma kludne ukamenujte.