Biani1996
28-ročná žena, zadaná, na chlapcov, veriaca v seba
najnedávnejšie lognutie
23. 3.marca 2016 19:20
3203 dní na BIRDZi
regnutá od 7. februára 2016
Najoriginálnejší kompliment ti prinesie len vzťah s filozofom :3 " Ty si pre mňa ako Nietzsche v celej filozofii" *21.1.2016*
28 komentov
1
etelnair
8. 2.febuára 2016 23:49
7
@h8u Neviem či si bol dobrým žiakom v 1965, pretože morzeovka nie je kombináciou podčiarkovníkov a pomlčiek, ale bodiek a pomlčiek.
12
13
uf, co budes s takou skolou v zivote robit? ano, viem, si pekna baba, takze vzdelanie pre teba nebude mat az taku vahu, ale aj tak, studium filozofie v dnesnej dobe - to je skor taky 5 rocny konicek.
14
prosim o sofistikovanu, argumentacne silnu odpoved, dakujem
17
@jozotraktorista Po prvé študujem učiteľstvo dejepisu a filozofie - takže tvoja otázka je bezpredmetná / irelevantná , pretože tvoja dedukcia je zlá. Ty si asi filozofiu neštudoval a pridám sofistikovanu odpoveď ako chceš - presne ľudia ako ty "Jožo traktorista" sa do nej absolútne nerozumejú - ak ju chceš kritizovať mal by si mať o nej aspoň aké také poznatky - filozofia je kľúčom k všetkým vedám , pretože z nej vychádzaju - "myslenie" - "otázka" - "odpoveď" . Ak o tom chceš pochybovať - dejiny filozofie sú otvorené pre každého ! Každopádne, mi dá filozofia jednoznačne aj praktické schopnosti teda reagovať , argumentovať napríklad aj v tomto prípade reakciou na tvoj komentár.
20
@biani1996 v profile mas "Som študentka filozofie". vychadzal som z tejto informacie. ako som sa mal dovtipit, ze studujes ucitelstvo?
toto ma zaujalo: "presne ľudia ako ty "Jožo traktorista" sa do nej absolútne nerozumejú" - a aky som ja clovek? vsak ma absolutne nepoznas.
"Každopádne, mi dá filozofia jednoznačne aj praktické schopnosti teda reagovať , argumentovať napríklad aj v tomto prípade reakciou na tvoj komentár." - schopnost argumentovat by mal mat uz pri prichode na VS. trh prace neohuris tym, ze vies argumentovat na birdzi