Diskusie - 4955. stránka fóra
30
Ako sa zoznámiť na party?
Zdravím, coskoro pojdem na svoju prvu party v zivote (Dramáč :) a bude tam jedna holka ktoru poznam z videnia, no ona ani nevie ako sa volam... cize by som poprosil o radu ako sa s... Otvor fórum »
21. 9. 2011 16:19
9
Kam na vš?
cawtee... no, takzee, chem sa spytat ci neviete, kam by som mohla ist na vs na slovensku, ak chcem v buducnosti vela cestovat (pracovne)? ak take neico u nas vobec je :D ..... Otvor fórum »
21. 9. 2011 15:26
11
Z čoho maturovať?
premýšľam nad maturitnými predmetmi- Náuke o spoločnosti - zadné dvierka pre humanitné vedy, ekonomike, ekonomická škola je v mojom meste a nemám práve moc peňazí, chcem ísť do Brna, ale matka má namietky. A predmet... Otvor fórum »
21. 9. 2011 14:40
8
Ahojte, prosím Vás viete mi poradiť ohladom brigády ?
Ahojte potrebujem poradiť ohľadom brigády, som externý študent vysokej školy, a mám dohodu o vykonaní práce (Dovp), podpísal som aj ten papier ,, študentské vyhlásenie o nezdanení výplaty,, - čo je cca 295€... Otvor fórum »
21. 9. 2011 14:02
6
Zubná kefka Soladey s japonskou technológiou
Kefka s titan-dioxidovou tyčinkou, ktorá sa aktivuje vodou a svetlom. Ja už dlhú dobu používam túto kefku. Pijem kávu, čaj, fajčím čiže môj úsmev nebol moc "z reklamy".... Otvor fórum »
21. 9. 2011 13:59
26
Tehotenský test - áno, či nie?
Prajem pekný deň. Chcem sa spýtať žien, ktoré majú už skúsenosť s tehotenstvom a testami, či sa mi oplatí robiť si test, keď mi ešte nemeškala menštruácia, zostáva mi do... Otvor fórum »
21. 9. 2011 13:45Hľadá niekto fotografa na stužkovú???
Fotím stužkové, viac info poštou Otvor fórum »
21. 9. 2011 13:43
3
Knihy
Existuje daaky web kde by sa dalo zistit kde kupim najlecnejsie knihy napriklad ako je heureka Otvor fórum »
21. 9. 2011 13:27
51
(pre chalanov) ako reagujete na smsky?
Napríklad na také chýbaš mi. Na vety bez otáznikov. Milé pekné slová. To, že na vás niekto myslí. Poteší vás to ? Co to s vami robí? Otvor fórum »
21. 9. 2011 13:13