Monu Lisu by som si opražila na kopcoch cibule aby to prerazilo tú chuť starého, prašivého plátna a farby a k tomu pečené zemiaky na cesnaku s kúskami Da Vinciho zoškrábanej fresky.
@dee99 to je uzasne! Na hudbu viem, ze nemam talent vôbec... Ale ta grafika, kreslenie, to ma velmi baví. V diplomovej praci som mala napr aj niekoľko celmi detailnych tienovanych kresieb fosilnych kosti... Venujem sa aj digitalnej maľbe, praci v grafickych programoch... Ale chcelo by to este 3D animácie a urcite nejaký dobry graficky kurz/kurzy. Ale nevylučujem, ze by som sa tomu v buducnosti mohla venovať. Laka ma to, myslim ze talent na to mam (narozdiel id hudby) a najma ma to hrozne baví...
@dee99
Ja som tvojej otázke porozumela. Ale moja odpoveď bola schválne ironizujúca, nakoľko v tejto sfére študujem/pracujem a to živenie (hlavnr k pomeru času) je tu dakedy ako poď ma z boku.
@aventine tak to by ma musela kopnúť nejaká mega múza aby som napísala viac takých kravín dokopy ja väčšinou len také krátke útržky bláznovstva mávam ale niekedy aj nie a to už sa potom sama seba pýtam, či som ozaj normálna
Och ja chcem vsetko!
Pisat, malovat.. chcela by som raz vydat knizku, ktoru aj sama ilustrujem
Premyslala som aj nad herectvom jednu dobu.
A, samozrejme, ked vysavam a pocuvam hudbu, predstavujem si, ze mam koncert ale tym by som sa tak naozaj zivit asi nechcela.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
46 komentov
zatiaľ
Ale zo všetkého najviac túžim robiť umenie z mŕtvoliek
Mam rada aj kresbu, ale tým by som sa neuzivila.
Ja som tvojej otázke porozumela. Ale moja odpoveď bola schválne ironizujúca, nakoľko v tejto sfére študujem/pracujem a to živenie (hlavnr k pomeru času) je tu dakedy ako poď ma z boku.
Pisat, malovat.. chcela by som raz vydat knizku, ktoru aj sama ilustrujem
Premyslala som aj nad herectvom jednu dobu.