Pomaly prichádza skúškové a keďže nie som na najľahšej škole,na skúšky sa začínam pripravovať už o niekoľko týždňov. Už teraz viem,že sa mi nebude chcieť. Máte nejaký osvedčený recept ako sa čo najrýchlejšie dokopať k učeniu?Čo zaberá?
sice som len na strednej,ale vzdy si pomyslim ze ked dokoncim skolu na ktorej som /neni to tiez nejaka dva krat jednoducha/ budem mat super zivot..to ma vzdy dostatocne namotivuje
Ale no tak, vsetci tu robia na oko motivovanych moralistov, ktori studuju to co ich bavi, a ak ta to nebavi sa ucit, tak to nestuduj...
Mozes studovat hocico, vsade bude aj nieco, co ta moc nebavi, ale aj tak sa to treba naucit...
Mne pomaha, ked jednoducho odlozim notebook, a ucim sa z poznamok na papieri... potom tu nie je to pokusenie, aby si bola furt na sprostom facebooku, alebo mudrom birdzi, a podobne...
zase ja moralista moc nebudem som lenivý ako bzdocha na začiatku učenie bolo 1 veľký problém, ale našiel som si systém po roku a fungujem už 5.rok prekvapujúco u mňa funguje osobne.nemám síce áčka, ale béčka až céčka. ja začínam už od začiatku semestra. rozdelím si predmety podľa obtiažnosti a tým obtiažnejším 4-5 sa venujem počas semestra, ale nie viac ako 15-20 minút denne došiel som na to, že tých 15 minút denne, čo obetujem učeniu ma nezabije a dajú sa dosiahnúť aj pekné výsledky, nech je obtiažnosť akákoľvek.
@samdex12 Na mna zabera jedno.Praxujem v chemickom zavode, v laborke.Tam je super,ale vzdy ked idem do budovy laboriek,musim chodit okolo vyroby karbidu.A ked to vidim,ako tam ludia makaju,v tom teple,celyspinavy,tak sa radsej ucim....a taktiez ked vidim niekoho v monterkach,proste ma taka praca odradza a ked dojdem domov,tak sa ucim radsej
Existujú techniky ako sa prinútiť učiť. Fungujú na tom princípe, že zvyšujú ako vnútornú tak aj vonkajšiu motiváciu, odbúravajú počiatočný odbor voči učeniu a vyvolávajú silný pocit naliehavosti.
Najzákladnejšia technika je OKLAMANIE PODVEDOMIA.