všetkým som rozprávala, že budem reklamná manažérka, lebo som počula, že vymýšľajú reklamy. potom som chcela byť novinárka, a teraz študujem jazyky, a znova ma chytil nápad, že budem robiť v reklame
Chcela som byť módnou návrhárkou, pretože som si myslela, že ako maliar či grafik (umelecká grafika) sa neuchytím.
And here we go, študujem propagačnú grafiku a neviem čo budem robiť so životom o dva roky.
Chcela som byt Samantha Carter zo Stargate astrofyzicka, archeologicka, klasika
Studujem..momentalne nic, za peniaze sa usmievam na ludi a odpisujem na malicherne maily v bielej bluzke, a o dva a pol roka budem inzinierka zumparka. Oh yeah
Nikdy som nevedela poriadne co chcem co sa prace tyka. A tak to aj vyzeralo... Asi to nikdy nebolo pte mna prioritou. O co horsie vyznie toto ked mi ani veci ktore boli pre mna prioritami, nevysli...A cil ked uz musim nieco robit tak skusam co pride Pripadam si ako najstratenejsi, najneistejsi clovek a ztelesnenie chaosu
Nemala som nikdy žiaden sen čo by som chcela robiť, ak nerátam tie päťročné sny typu herečka a speváčka teda, študujem jazyky a išla som tam s víziou, že budem prekladateľka, ale nakoniec som skončila niekde inde a baví ma to, takže sa nejak nehrniem do toho prekladateľstva.. ale tie jazyky využijem aj tak
Chcela som byť mòdna návrhárka, kuchárka, kaderníčka, psychologička, dizajnérka interiéru, neurologička ...a v vyštudovala som ekonomiku a v súčasnosti som finančná agentka- ľudovo poisťováčka (ale nwm do kedy)....ale smerujem k vedeckej/pedagogickej dráhe ohľadom kreatívnej ekomomiky & inovácii, čiže kúsok sa vraciam do detstva