Študujem na vysokej v dennej forme a momentálne stíham dve brigády. Snáď nastúpim neskôr do práce aj na TPP (treba ale rátať s tým, že rodičia potom stratia od štátu prídavok na dieťa a už nebudú mať vyživovaciu povinnosť). Pokiaľ si to zladíš s rozvrhom, dá sa všetko.
To závisí od rozvrhu a toho, koľko voľného času bude treba obetovať príprave do školy... Vôbec totiž nemusíš mať každé poobedie voľné (@7 ) a existujú aj také rozvrhy, kde niektoré dni ideš do školy ráno na dve hodiny a poobede na dve hodiny. To len pre lepšiu predstavu, čo je možné. Ale nehovorím, že je to nepravdepodobné, u IT-čkárov, na ktorých som narazila, nebolo nič výnimočné, mať robotu. Pri najhoršom je tu McDonald, kde sa šichty rozdávajú veľmi ústretovo.
@fakefake Študujem estetiku na FifUK. Pobavil si, že koľko peňazí mi dávajú rodičia Zatiaľ bývam s nimi a nájom+energie je jediné, čo za mňa platia. Inak stravu, cestovné, oblečenie, kozmetiku, od ďalšieho mesiaca aj účet za telefón atď... to všetko si platím sama. Preto chcem ísť pracovať na TPP, nech mám vyššiu výplatu, aby som sa mohla odsťahovať. Je mi jedno, že už nebudú mať voči mne vyživovaciu povinnosť, keď sa o to aj tak nestarajú...
podla rozvrhu..ja mam napriklad taky odveci rozvrh, ze jedine co mozem robit, je nocna v sobotu a to je dost na exkrement, ked potrebujes peniaze a neda sa vtesnat praca ani do jedneho dna :/
@fakefake prečo by si mal platiť školné? nechoď na súkromnú a nebudeš.. a záleží to od odboru a školy preboha, sú časovo náročné aj menej náročné odbory
ked to dokázal môj brat, a bol na dosť ťažkej vš, + práca .. tak prečo by sa nedalo? ale tak učil sa o troch ráno, a nejako dve hodiny spánku takžťe...
da sa ... ak si to vies zariadit ... ja studujem - denna forma .. a popri tom ucim v centre volneho casu ... mam celkom dobry plat .. robim co ma bavi .. mam skvelych kolegov i sefku ... ale je pravda, ze vacsinou nemam cas na ine veci okrem skoly a prace