Za homosexualitu detí môžu ich matky, ak v tehotenstve brali drogy
Neurobiológ Dick Swaab tvrdí, že alkohol, fajčenie a užívanie drog vplýva na sexuálnu orientáciu plodu.
Myslíte si, že príčinou homosexuality sú gény alebo že ide o životnú voľbu? Kontrove
Bože ja toto nikdy nepochopím...načo niekto hladá príčinu keď sa ho to vonkoncom netýka.
I tak si budú lgbt ludia žiť s kým chcú a dáke výskumy,propagandy za tradičnú rodinu a nvmčo všetko im v tom i tak nezabránia.... keby sa radšej každý o seba staral
Príliš odvážne a kategorické tvrdenie.
Podľa mňa je to proste 1 zo spôsobov prírodnej redukcie premnoženia populácie. Inak sme príliš životaschopný druh. Pochybujem, že vznik ako taký má jedinú a ešte takto jednoduchú príčinu.
ja nie som odborník, preto sa neodvážim nič s istotou tvrdiť...ale myslím, že dáke gény v tom byť môžu, ale prirovnala by som to ku každému prípadu, kedy sa rodičom narodí dieťa iné, ako je bežné...skúmať nejaké príčiny môže byť strašne fajn, ale myslím, že by to chcelo sakra presné vysledky, aby to bolo uveriteľné.
tiež si myslím, že na človeka nevplýva len čisto biologický faktor, ale aj jeho okolie, situácie v ktorých sa ocitne, ľudí, ktorých spozná...myslím že homosexualita je vrodená, ale nedávala by som 100% tomu, že len niečo vrodené z človeka robí homosexuála.
a ešte jedna vec, myslím, že príroda si niekedy veci zariadi podľa seba, napriek neviem akým vedeckým výskumom, že ľudský zásah nie je vždy dokonalý...kamarát je zo 4 detí, a všetky mala matka počas neplodných dní, ktoré jej odborníci vypočítali a označili za tie, kedy pravdepodobnosť že splodí dieťa, bola dákych 7%...a hľa
@efyks čo ty vieš...? skús si to prečítať ešte raz a možno pochopíš tu podstatu nemusi tá matka brať dorgy...alkohol...a pod...ale s počtom narodených synov rasie to že jeden z nich môže byť gay...
na noske máme akurát sociológiu a keď sme brali homosexualitu tak sme ju delili na:
vrodenú= porucha v 3. a 4. mesiaci vnútromaternicového vývoja plodu