Ahojte,práve sa učím hrať na gitare.Teda som uplný začiatočník,aj keď viem už zopár akordov,mám požičanú gitaru.Na hodine gitary my všetko išlo,ale tam som mala inú gitaru a doma mám pocit,že mi nič nejde.A vobec mi nejde prehadzovanie,ale mala som iba je
takze, prva pesnicka co som kedy vedel bola otrieskana... Nothing Else Matters... potom je fajn njaku nirvanku skusit, take come as you are, kurt ma setky lahke pesnicky tak tam sa da urcite vybrat , od claptona- tears in heaven, led zeppelin- starway to heaven... potom som zacal s tvrdou muzikou a odvtedy to ide so mnou dolu vodou casom sa ti to dostane vsetko do ruky, len fakt chce to cas a pevne nervy
normálne drť chromatiku* alternate pickom. dostaneš silu do rúk a lepšie budeš koordinovať pravú a ľavú ruku. akordy viem 4 doteraz. stačí mi pri ohníku nehrávam aj tak. prvá pesnička čo som sa učil bol master of puppets. nenaučil tak som dával one. som sa ju naučil skoro celú vtedy(okrem sól). a tak všeličo...
*chromatika... hráš každý tón,poltón. proste napr:
D----------------1-2-3-4
A--------1-2-3-4--------
E1-2-3-4----------------
atď. si to posúvaj kam chceš, hraj to cez všetky struny a polohy. keď to budeš mať v papršách trošku tak to hrávaj s metronomom. postupne pridávaj tempá, meň si to podľa obrazu tvojho. atď. mne to hodne pomohlo
mne sa zdaju napriklad vybrnkavacky ovela krajsie jak akordy a tie vies zachvilu ked cvicis ani men to zo zaciatku neslo... som nechytila ani najjednoduchsi akord.. a teraz si tie prsty behaju sami od seba po hmatniku
ja som sa naucil na gitare hrat tak ze som ju zobral do ruky kamarat mi ukazal zakladne akordy {presnejsie mi ich napisal na taky zdrap papiera}ako sa chytaju a tak som zacal skusat... skusal som kazdy den aspon hodinu na gitare a po roku som uz mohol povedat ze viem aj nieco zahrat..... na kkt sa ucit akordy treba mat hmat aj sluch a poznat dobre svoj hmatnik....