V prípade, že svoj preukaz z rôznych dôvodov nemôžete ďalej používať, je potrebné podať žiadosť o vystavenie duplikátu preukazu za poplatok. Obráťte sa na svoje študijné/personálne oddelenie, ktoré zabezpečí výrobný proces, podobne ako pri výrobe prvého preukazu.
Dôvody pre vydanie duplikátu:
strata - odporúčame nahlásiť na ŠO/PO pre zablokovanie v systéme
odcudzenie - odporúčame nahlásiť na ŠO/PO pre zablokovanie v systéme
V niektorých prípadoch, keď už svoj preukaz nemôžete ďalej používať, po posúdení incidentu a zistení nemožnosti nápravy vzniknutého stavu vám môže byť uznaná reklamácia a bezplatne na počkanie vystavený nový preukaz. Takéto incidenty však riešime individuálne.
Niekoľko často sa vyskytujúcich incidentov:
preukaz nereaguje na žiadnom čítacom zariadení a nie je viditeľne mechanicky poškodený - nefunguje čip...
neuznali mi zľavu v autobuse/vlaku....
na termináli mi vypísalo: "Neznáma karta..."
na termináli mám červený krížik pri doprave....
Odporúčame v prvom rade kontaktovať pracovisko Centra podpory IT (CePIT) na čísle 02/59 244 944, kde Vám môžu pomôcť promptnejšie vyriešiť niektoré problémy s preukazom.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
10 komentov
V prípade, že svoj preukaz z rôznych dôvodov nemôžete ďalej používať, je potrebné podať žiadosť o vystavenie duplikátu preukazu za poplatok. Obráťte sa na svoje študijné/personálne oddelenie, ktoré zabezpečí výrobný proces, podobne ako pri výrobe prvého preukazu.
Dôvody pre vydanie duplikátu:
strata - odporúčame nahlásiť na ŠO/PO pre zablokovanie v systéme
odcudzenie - odporúčame nahlásiť na ŠO/PO pre zablokovanie v systéme
viditeľné mechanické poškodenie (zlomenie, prasknutie)
Reklamácia
V niektorých prípadoch, keď už svoj preukaz nemôžete ďalej používať, po posúdení incidentu a zistení nemožnosti nápravy vzniknutého stavu vám môže byť uznaná reklamácia a bezplatne na počkanie vystavený nový preukaz. Takéto incidenty však riešime individuálne.
Niekoľko často sa vyskytujúcich incidentov:
preukaz nereaguje na žiadnom čítacom zariadení a nie je viditeľne mechanicky poškodený - nefunguje čip...
neuznali mi zľavu v autobuse/vlaku....
na termináli mi vypísalo: "Neznáma karta..."
na termináli mám červený krížik pri doprave....
Odporúčame v prvom rade kontaktovať pracovisko Centra podpory IT (CePIT) na čísle 02/59 244 944, kde Vám môžu pomôcť promptnejšie vyriešiť niektoré problémy s preukazom.
ale možno sa pamätám zle, fakt neviem