Určite to tu už bolo ale zaujímalo by ma koľko tak mladý človek priemerne spí na Slovensku teda ak sa bavíme o pracovnom týždni ... tak na porovnanie s tým mojím a teda či vám ten spánok dostačuje na nabratie energie alebo nie
ako kedy.. niekedy sa mi nedá zaspať aj do pol 4 a vstávam potom ráno o pol 7.. ale niekedy v pohode, ale hlavne okolo tej polnoci idem spať, čiže tých 5-6 hodín
cez pracovne dni spim 6 hodin a cez vikend 7-8 hodin, a sem tam v núdzových chvílach ked umieram od unavy tak si zdriemnem na pol hodinku až hodinku cez den
Ako kedy, ak som fakt fest unvaný (ako teraz napríklad) tak bežím spať aj o desiatej a o 6 vstávam takže tých 6 je základ viac len keď som fakt unavený
Minimum... teda, kým som bola skutočný študent... vždy som si vravela o desiatej idem spať a nejako sa to zvrhlo, že bolo pol jednej, jenda, pol druhej a ja som ešte nespala... a ráno som pravidelne vstávala pred šiestou...
Keď som ešte chodila do školy, spávala som bežne tak okolo 5-6 hodín. Teraz, keď už mi začali prázdniny, najmenej 10 hodín to musí byť A úplný ideál je 14 hodín, vtedy sa cítim najviac vyspatá... xD
niekedy 3-4, inokedy 12. podľa toho, koľko mám času na spánok. bola doba, kedy som spala 3 hodiny denne takmer pol roka, potom som spávala aspoň 10 hodín denne niekoľko mesiacov.
vyspata som, ked tak 12 - 14 hodin. cez tyzden spim 6 (dobre, vacsinou 9, lebo kaslem na prednasky) a prilezitostne niekolkokrat do mesiaca 3 - 4 a menej
@hajzelbaba ale tych 12-14 to preto, ze dospavas nedostatky z inych dni, nie? Ci aj kebyze mas moznost spavat kolko chces, tak by si denne spala tak vela?
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
76 komentov
hádam to nemáš úplne otočené oproti ideálu 16 hod spánok a 8 život
Raz som tahal 4 a 3/4 dna bez spanku...
V piatok vecer som si lahol a zobudil sa az v nedelu nad ranom
teraz (keď nie je škola) 8 aj viac