@16 dementny opel? taky nepoznam, ople su super vozitka, len ked na tom decka v autoskole roba kokotiny, ako jedna poliacka na youtube tak sa neucudjem ze nijake afto nefici dobre
@22 po komentári @20 mám dojem že tam bude vplyv alkoholu, prílišného sebavedomia a neznalosti práve toho čo je obsahom testov.
Vodičák - jazdy aj skúšku som robila na Škode Fabii, celkom slušné autíčko, akurát som z neho raz mala šok keď mi uprostred cesty proste zastalo a ja som nevedela čo sa stalo (auto bolo prerobené na plyn ktorý v tej chvíli úplne došiel )
Inak som jazdila len na našej Škode 105 o ktorej sa oco vyjadril že keď sa naučím poriadne jazdiť na tej, tak budem vedieť jazdiť na všetkom A mamina dodala že na vytáčanie zákrut v tom aute treba mat vzpieračský kurz (a aj tak ma mrzí že ho chce oco predať )
Ja som najprv zacinala jazdit na vw polo, potom som okusila škodu oktaviu a nakoniec som dosla do autoskoly na škode fábia. Po prvej jazde som zistila, ze maju škodu oktáviu a presedlala len na tu. Skúsky som vsak na nej nerobila, pretoze sa museli na Fábii... dnes nemám problem sadnut asi do ziadneho auta Pokial mi ho niekto pozicia
@22 omg nadvore každý den aprkujem fotrový auta respektive preparkovávam lebo valsní autoservis takže tak... potom mám žigulyho anktorom jazdím amaterske rally kedže ma policajti chytili na aute dostal som odklad na vodičák z 2rokou cez známost iba najeden takže tak..
K tomu amaterskemu rally jazda dovrchu su tam škodofky žiguly moskviče a taq pdobne zvyknem sa umiesnovať do 5 miesta tento rok som nebol lebo som trčal v azsranej nemocnici na aute...a tie dopravné nehody...proste neodhadne svoje možnosti...
Ps: nabuduci rok sa cem prihlásit na závod do štemberka v česku len musím zohnať škodulu nato ostre vačky kovanie piesty najlepšie celu škodu RS ale su moc drhé...rzmýšlam že pojdem jazdit kategoriu bez upravy motora...valsne sutam povolene len amlé zásahy...prevrtane trysky a filter výfuk spojka iná a brzdy
jazdil bohuzial cely cas v autoskole len na jednom aute Peugeot 206 1,4HDI 75k , myslel som ze to bude lenive jak fras ale ten motor v tom aute je akurat sice ked ho vytocis je hlucny ale taha fasa
@v3nty - nemali ti dat 2roky! ale rovno 10r aby si sa poucil ze deckam auto na verejnej kominukacii nepatri! tocit volantom vie kazdy ale bohuzial mat rozum pri jazde dokonale predvidat a s tym pohotovo reagovat a riadit sa cestnymi pokynmi uz kazdy tak idealne nevie a preto je taka aj ta nehodovost !!!
ps. najviac nehod sposobuju mlady frajerkovia prave spravania ako ty
@31 prečo kreten hovorým že viem jazdit naute...3 roky jazdím to rally
@39 ano sposobuju to tý mladí ale vieš prečo nevedia odhadnút situáciu mne zobraly vodičák preto lebo sme šli anfotrovom aute a šofer sa najebal ja som bol triezvy....tak som odšoferoval...in sytuácia sa tam totiš nenaskytovala...ano jazím pod edine na aute pretože chodím skušať autá ked robím v dielni asi tak...a možem osebe povedať že som dobrý šofér nasvoj vek...
Lebo ekd cem bláznit naute idem natrať alebo na lestisko ktoré sa dnes použiva na závody tunning
Inak v buducnosti by somc el byt profi závodníkom....myslím sy že mám nato predpoklady chcem sa prihlásiť na tú štembersku rally dokopca lebo majú tam byt nejaký fplivný ludia a aks a dobre umiestnim tak bochvie
Sy nádávajte namna kolko cete ja len argumentujem to že viem jazdit na aute...
Jaroslav katrínak zhodou okolností mojho bratranca sused tieš začínal tak ako ja amaterske závody a kde to dotiahol
No a ak sa mi nepodarý ten moj sen tak to bude aspon moje hobby
Myslite si omne že som nafúkaný tu je to prvé forum kde som povedal že jazdím king of the hill hovoril som to súkromne nemám rad ludí čo pdocenujú ostatných ...
@40 som rad ze si uvedomujes aspon to ze vyblaznit sa ides tam kde je predpoklad ze nikoho okrem seba nezranis.ale nesuhlasim ze sa nazyvas dobrym vodicom !za dobreho vodica povazujem cloveka co jazdi aspon 5rokov v beznej premavke na komunikacii a nesposobi ziadnu nehodu , chaos a jeho jazda je plynula bez zmatkov zavahani atd.a ma odjazdenych aspon 100tis km.
ps. mam rad auta.aj by som chcel neskor zaobstarat nieco co ma cez 300k a zadny nahon.dovod?drifting ma neskutocne laka.samozrejme niekde na mieste na to urcenom
@42 hej máš pravu považujem sa skor za takeho vodiča to am dobru kontrolu and autom vtých dopravných sytuáciach už to není až take 100% naozaj prax je potrebná
Drifting može byt zaujimava vec nejaake porshe carrera 911 staršie kupis do polmelonika idem založit jednu temu o autách som zvedavý na názory ludí
@djdaniels : na slovensku to nemá význam... sám som vlastníkom trojlitrového šesťvalca, a nevyužijem ho... jednoducho na slovensku nemáš kde jazdiť... a každý víkend chodiť jazdiť do Brna alebo na euroring Ťa za chvílu prestane baviť...
@49 ja by som sa cel previes na škode octavii starej a na 1010 RS alebo 1000Rs už neviem mám doma 250 jawu RK 1956 tuším a jazdil som aj na tatre t805 prezivanej kačena (naši hasiči ju majú ,teda vaic alkoholici ako hasiči čas na sútaži vyše minútu lebo šeci andrbany naštarte ) XD
CEl by soms a nekedy previest na hutson hornet a teš nanejkých autičkach čoboly v hre mafia 1
@50 tak neviem či vieš ale na veteránoch je poblém jazdiť pre bežných vodičov bo tam je starý typ nesynchronizovanej (alebo ako sa to volá )prevodovky kde je problém preradiť rýchlosť 8)
dobré bolo jazdiť aj na ZILe 151(to číslo neviem presne) vojenské terénne autíčko
@52 radíš medziplynom aby sa motor rozkrutil dotakej iste rýchlosti ako prevodovka ano viem otom mali sme to pokazene na starkeho škodfke musel chodit z emdziplynom tuším sa to robí tak že stlačís spojku pridaš zaradíš rychlos pustíš spojku a ideš normálne ne? alebos a to robi cez neutral ? ideš naute prraditz 2 do 3 medzi tym ale das neutral pridáš a azradiš 3 nwm akotoje presne
napríklad namojej jawe je starý tym radenia... zaradíš jednotku hore ostane vysieť paka musiš vratit do povodnej polohy potom as skočí to sité aj 2 3 4
@55 sa stavim ze teraz to 100% niektori vyskusaju Ako naschval. Btw smedziplynom som parkrat skusal ale moc mi to neslo tak som sa na to vyjebal Radim normalne a vdaka mojmu mierne sportovemu auticku to je fajn zazitok aj tak
Btw @djdanniels to ze niekto jazdi 5rokov bez nehody, ma najzdenych 100tisic km ani to z neho dobreho sofera nespravi. Nehovoriac o tom, ze na ceste je plno udi co na to seru a mozes byt super sofer ked ti raz niekto neda prednost tak ta sepali z cesty ani nevies ako. Zakladom je poznat svoje auto a svoje schopnosti. Ked si to niekto nacvici na letiskovej drahe budis. Ked si niekto zaplati skolu smyku, sofera co ho nauci "vyssiemu soferovaniu" budis ked to zvladne to je hlavne. Jo a vediet ze na mokrej ceste to smyka aj ked sa to nezda, odporucam kazdemu na rovnom a prazdnom useku pribrzdit a hned uvidi ze to trva dlhsie (ale len na vlastnu zodpovednost, ked sa vyjebete vas problem)
@56 sak jasne..ked narazis na somara mas smolu ..ale to su prave ti zly vodici..
bwt - skolu smyku chcem absolvovat este ..vraj je to super ..
tak vies ja poznam chalana co ma najazdene asi x-krat viac ako ja ale jazdi milion krat horsie ako ja ..o tom svedci aj to ze sa som mnou hadal ako sa spravne brzdi na namrznutej vozovke alebo snehu ...no a o dva tyzdne sa vyjebal a ja ze co si dostal smyk ? a on ze hej . mal si pravdu ..
@57 no pokial viem tak na snehu/lade sa velmi nebrydi respektive royhodne nie dupnutim na pedal... to sa nedporuca ani pri ABS ale skor pustit plyn a jemne stlacat brzdu... ale zaklad je neletiet ako pako
no solu smyku sa chystam aj ja ak sa mi niekedy podari a tiez si chcem vyskusat zaklady sportovej jazdy aj ked to je v beznej premavke na kkt tak aspon zistim ako sa to auto sprava a co si s nim mozem dovolit
@56 Jasné, aj ja som už skúšala (aj keď to bolo skôr preto, že mi oco vysvetľoval ako sa na našom aute zaraďuje jednotka keď sa auto hýbe, keďže niekoľko dní predtým som takmer zničila prevodovku keď som sa o niečo také snažila normálnym spôsobom )
@58 jj tak tak na snehu a lade sa nebrzdi brzdou ale motorom a uz len na koniec opatrne dobrdis brzdami.ale on sa so mnou hadal ze je to jedno ze ci motorom a dobrzdit alebo zmacknut spojku a brzdu..ja som mu na to len ze chlapce vyjebes sa uvidis a dva tyzdne cca na to sa dozvedam ze nabural auto a dal mi za pravdu heh..a to jazdi on denne uz dva aj daco roka ..tak to by mohol vediet uz
Tak stlacit spojku a dupnut na brzdu som skusil len raz Bohuzial to bolo fotrove auto co malo brzdoveho asisenta a asi nemusim hovorit co to auto spravilo Ale pre istotu keby ma chcel niekto spicovat ze som ho nabural - hovno s makom, to auto zabrzdilo skoro na metri a ja som sa aj s pasom skoro nacapil na predne sklo Este dobre ze som siel pomaly lebo vo vacsej rychlosti by som to zazit nechcel Kua odvtedy na brzdu jemne Aj ked auticko nema brzdoveho asisenta
@64 ja som teš neskušal 7 iba 6 na fiat stilo auto spotreba pohoda 6 litrov
No ja mam nečo taketo taký kšeft písal som otom v téme Finančna kriza a auta
PROste kupil som ejdno auto naburane ktomu dokupil skorotake iste bez tp použijem sneho dely ostatok predám Tu je to auto bez tp » www.autobazar.eu/sk/card.php?id=...
to je iba 55kw a to s tp čo mam je diesel 1,9 75kw tuším .) ale už aj ta 1,6 benzín dobre šlape
Ja som bol v nitre ale iba posledný den taže som videl asi iba polku aut čo tam bolo v sobotu ja som tam bol v pondelok škoda
@55@56 : medziplyn a dva krát vyšlapávanie spojky sa musí robiť pri všetkých starších náklaďákoch a autobusoch...(do roku výroby veľmi približne 1995-2000, závisí od typu).
Inak ja som jazdil prevazne na toyote yaris ale skusku som robil na peugeot partner (strasna hnusna skrina s citlivou spojkou... vrrr neznasal som to auto, ale spravit som spravil bez problemov tak mi to bolo fuk .
@60 : Na lade brzdit iba motorom? Skusil si to uz aj s niecim silnejsim ako s 1,3? Nemozes to preniest na vsetky auta... z obycajnymi osobakmi s prednym nahonom a 90 konmi pod kapotou mozno, ale ked na lade pustis plyn s trojlitrovym sestvalcom co prenasa silu na zadnu napravu to ako keby si zatial rucnu... budes sa pekne tocit... Preto sa na mokrej vozovke, a dokonca aj na suchej, ked ides hlavne do zakruty pouziva na silnejsich autach "praskanie plynom", co tu uz niekto spominal...
@61 v3nty: dovol aby som s tebou nesuhlasil. To o com hovoril "501" je medziplyn - pouziva sa na nesynchronizovanych prevodovkach... To o com si zacal hovorit ty je tzv. "praskanie plynom", a vobec sa nepouziva na to aby si preradeni mal vacsiu rychlost... Tato technika "heel´n´toe" sa pouziva na podradovanie v zakrute pri silnych autach. Ak by si pri podradenie "nekopol" do plynu, motor vo volnobehu by ti pribrzdil kolesa a ty by si sa mohol dostat do nechceneho smyku... Tato technika sa pouziva hlavne na zadnych nahonoch, s vacsim vykonom.
@71 v3nty: este mi dovol podotknut: manualna 7 stupnova prevodovka sa do beznych osobnych aut nemontuje. 7 stupnova sa montuje jedine robotizovana, a ta sa radi sekvencne, jedna sa o rozne SMG, DSG a pod. prevodovky.
weeman: no na vacsina aut sa motorom do brzdit aj ked maju zadny nahon. Pustit plyn a jedes, rozhodne lepsie nez dupnut na brzdu Samozrejme proti smyku je najlepsie 4x4 (ovsem ak sa do smyku dostanes tak je najlepsie predny nahon+elektronika lebo mat 4x4 v smyku by som nechceeeel
Btw si to s tym 1,3 prehnal a poriadne poddimenzoval skusal som brzdit motorom na 1,6 120 koni a slo to hladko a tiez som to mal moznost vyskusat na dvojlitri lagune s 205 konmi a tiez to pekne spomalilo a prirovnat to so zatiahnutim rucnej je tiez dobra somarina ked zatiahnes rucnu tak ta trhne do strany a je jedno ci mas nahon predny alebo zadny, preto sa rucnou ani nebrzdi.
Nehovorim, ze sa neda ist, samozrejme, ze da, ale na tom lade by ta to hned otocilo... ten motor hned tie kolesa brzdi. Ak vyslapnem spojku a jemne budes tlacit na brzdu tak nemas co pokazit...
Co sa tyka 4x4, je to najovladatelnejsie auto v smyku... s prednym nahonom absolutne nic neurobis... mozes dupnut na brzdu a kukat ako sa tocis.
Jadzim na 3,0 sestvalec, takze viem ake to je, preto znovu opakujem: na suchej vozovke ani nepostrehnes, ze mas silne auto ked das dole nohu s plynu, ale ked si na lade, kolesa sa ti okamzite zacnu zastavovat, lebo ten motor taha otacky dole. Neviem ci ma chapes co myslim.
@80 ano chapem ved o to ide ze auto pribrzdis jeho vlastnou vahou. Rozhodne lepsie nez stlacit brzdu kedze kolesa sa ti budu stale otacat len na ne bude posobit cela vaha auta, kdezto ak stlacis brzdu tak kolesa zastavis definitivne (pokial brzdu stlacis na doraz, pokial nie tak je to viac menej podobne ako pri brzdeni motorom). Skusal som to na mokrej dialnici cca pri 100vke a zbrzdilo to pekne.
A pi smyku je predny nahon ovela lepsie ovladatelny ako zadny, zadny ma tendenciu ta pretocit kdezto s prednym sa z toho mozes vyhrabat i ked dost zalezi od toho aky je clovek sofer a ci vie co ma robit. No brzdu by som velmi nedupal pokial nemam ABSko lebo to sa potom uz len fakt mozem kukat...
Smyk pri 4x4 je dost problem lebo auto nemozes ovladat tak ako s prednym nahon len zoslapnut plyn a dufat ze elektronika ti pomoze. I ked na rovinu dostat 4x4 do smyku je seriozny problem. Teda musel by si sa hodne snazit aby si ju tam dostal a potom predpokladam ze vies ako z toho smyku aj von
O to ide, brzdenie motorom je to iste ako obycajnou brzdou ked po nej nedupnes...
Predny nahon je pre tych ktory nevedia s autom nic, len pridat plyn... Ak sa zadnokolka zacne pretacat, vytocis volant na druhu stranu a krasne ho skorigujes... Urobis z toho nieco ako riadeny smyk. V podstate staci pustit volant a to auto si ho samo natoci do tej strany, treba si to vykusat.
Ak mas modernu 4x4 a mas zapnutu elektroniku, tak ani smyk dostat nemozes, jedine sa mozes sunut von zo zakruty, ked to nej ides prilis rychlo... Inak ta elektronika skoriguje vsetko. Dokonca aj ked mas iba zadny nahon.
Neviem ako chces ovladat auto s prednym nahonom v smyku... Ak mas zadny nahon alebo 4x4, pokojne aj v smyku mozes pridat plyn, vytocit volant a ten slajd skorigovat. Ked si to parkrat vyskusas, nic ta nemoze prekvapit.
anoved o to ide, ze z toho smyku sa lahko dostanes a nehrozi tam velke riziko ze dostanes hodiny alebo sa otocis o 180 kazdopadne na ceste v premavke nic prijemne
no presne tak som to myslel pri 4x4, iked minule som cosi pozeral a chlapik dostal 4x4 do smyku len nevidel som to cele od zaciatku ale pravdepodobne vypol elektroniku ale taky tak nic moc
To je sice pravda ale lahsie sa to pise ako spravi a presne preto som rad ze mam predny nahon a pri smyku sa nemusim az tak bat ze ma ritka predbehne Ale ked uz clovek ma skusenosti a bavi ho hrat sa tak zadny nahon a veselo sa moze pusit do driftov.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
99 komentov
C: Volvo FE,
Karosa B732.
citroen c3...no a vodičak až za 2roky lebo rok odklad :/ piči
Vodičák - jazdy aj skúšku som robila na Škode Fabii, celkom slušné autíčko, akurát som z neho raz mala šok keď mi uprostred cesty proste zastalo a ja som nevedela čo sa stalo (auto bolo prerobené na plyn ktorý v tej chvíli úplne došiel )
Inak som jazdila len na našej Škode 105 o ktorej sa oco vyjadril že keď sa naučím poriadne jazdiť na tej, tak budem vedieť jazdiť na všetkom A mamina dodala že na vytáčanie zákrut v tom aute treba mat vzpieračský kurz (a aj tak ma mrzí že ho chce oco predať )
Precenovanie sameho seba a hlavne bezohladnost su v sucasnosti najcastejsim dovodom dopravnych nehod.
K tomu amaterskemu rally jazda dovrchu su tam škodofky žiguly moskviče a taq pdobne zvyknem sa umiesnovať do 5 miesta tento rok som nebol lebo som trčal v azsranej nemocnici na aute...a tie dopravné nehody...proste neodhadne svoje možnosti...
Ps: nabuduci rok sa cem prihlásit na závod do štemberka v česku len musím zohnať škodulu nato ostre vačky kovanie piesty najlepšie celu škodu RS ale su moc drhé...rzmýšlam že pojdem jazdit kategoriu bez upravy motora...valsne sutam povolene len amlé zásahy...prevrtane trysky a filter výfuk spojka iná a brzdy
@v3nty - nemali ti dat 2roky! ale rovno 10r aby si sa poucil ze deckam auto na verejnej kominukacii nepatri! tocit volantom vie kazdy ale bohuzial mat rozum pri jazde dokonale predvidat a s tym pohotovo reagovat a riadit sa cestnymi pokynmi uz kazdy tak idealne nevie a preto je taka aj ta nehodovost !!!
ps. najviac nehod sposobuju mlady frajerkovia prave spravania ako ty
@39 ano sposobuju to tý mladí ale vieš prečo nevedia odhadnút situáciu mne zobraly vodičák preto lebo sme šli anfotrovom aute a šofer sa najebal ja som bol triezvy....tak som odšoferoval...in sytuácia sa tam totiš nenaskytovala...ano jazím pod edine na aute pretože chodím skušať autá ked robím v dielni asi tak...a možem osebe povedať že som dobrý šofér nasvoj vek...
Lebo ekd cem bláznit naute idem natrať alebo na lestisko ktoré sa dnes použiva na závody tunning
Inak v buducnosti by somc el byt profi závodníkom....myslím sy že mám nato predpoklady chcem sa prihlásiť na tú štembersku rally dokopca lebo majú tam byt nejaký fplivný ludia a aks a dobre umiestnim tak bochvie
Sy nádávajte namna kolko cete ja len argumentujem to že viem jazdit na aute...
Jaroslav katrínak zhodou okolností mojho bratranca sused tieš začínal tak ako ja amaterske závody a kde to dotiahol
No a ak sa mi nepodarý ten moj sen tak to bude aspon moje hobby
ps. mam rad auta.aj by som chcel neskor zaobstarat nieco co ma cez 300k a zadny nahon.dovod?drifting ma neskutocne laka.samozrejme niekde na mieste na to urcenom
Drifting može byt zaujimava vec nejaake porshe carrera 911 staršie kupis do polmelonika idem založit jednu temu o autách som zvedavý na názory ludí
@djdaniels : na slovensku to nemá význam... sám som vlastníkom trojlitrového šesťvalca, a nevyužijem ho... jednoducho na slovensku nemáš kde jazdiť... a každý víkend chodiť jazdiť do Brna alebo na euroring Ťa za chvílu prestane baviť...
...ako jazda na V3Ske je nezabudnutelný zážitok doporučujem každému veterány sú proste fajn
CEl by soms a nekedy previest na hutson hornet a teš nanejkých autičkach čoboly v hre mafia 1
dobré bolo jazdiť aj na ZILe 151(to číslo neviem presne) vojenské terénne autíčko
napríklad namojej jawe je starý tym radenia... zaradíš jednotku hore ostane vysieť paka musiš vratit do povodnej polohy potom as skočí to sité aj 2 3 4
...ale dá sa to použiť aj na nových autách ale potom jazdíš ako pretekár 8) pre neskúsených dosť nebezpečné :o
Btw @djdanniels to ze niekto jazdi 5rokov bez nehody, ma najzdenych 100tisic km ani to z neho dobreho sofera nespravi. Nehovoriac o tom, ze na ceste je plno udi co na to seru a mozes byt super sofer ked ti raz niekto neda prednost tak ta sepali z cesty ani nevies ako. Zakladom je poznat svoje auto a svoje schopnosti. Ked si to niekto nacvici na letiskovej drahe budis. Ked si niekto zaplati skolu smyku, sofera co ho nauci "vyssiemu soferovaniu" budis ked to zvladne to je hlavne. Jo a vediet ze na mokrej ceste to smyka aj ked sa to nezda, odporucam kazdemu na rovnom a prazdnom useku pribrzdit a hned uvidi ze to trva dlhsie (ale len na vlastnu zodpovednost, ked sa vyjebete vas problem)
bwt - skolu smyku chcem absolvovat este ..vraj je to super ..
tak vies ja poznam chalana co ma najazdene asi x-krat viac ako ja ale jazdi milion krat horsie ako ja ..o tom svedci aj to ze sa som mnou hadal ako sa spravne brzdi na namrznutej vozovke alebo snehu ...no a o dva tyzdne sa vyjebal a ja ze co si dostal smyk ? a on ze hej . mal si pravdu ..
no solu smyku sa chystam aj ja ak sa mi niekedy podari a tiez si chcem vyskusat zaklady sportovej jazdy aj ked to je v beznej premavke na kkt tak aspon zistim ako sa to auto sprava a co si s nim mozem dovolit
BTw potom ide aj spotreba nehorazne hore
už sa robia autička zo 7 musia mať gút spotrebu nebol si na autosalone v nitre tam mali cool veteranov
A ked mal dedodojebane poloosi na škodovke vyzeralo to dost komicky XD
zatial som skúšal len auto z 6st.p a neviem
bohužial som tam nebol niečo mi do toho vošlo
No ja mam nečo taketo taký kšeft písal som otom v téme Finančna kriza a auta
PROste kupil som ejdno auto naburane ktomu dokupil skorotake iste bez tp použijem sneho dely ostatok predám Tu je to auto bez tp » www.autobazar.eu/sk/card.php?id=...
to je iba 55kw a to s tp čo mam je diesel 1,9 75kw tuším .) ale už aj ta 1,6 benzín dobre šlape
Ja som bol v nitre ale iba posledný den taže som videl asi iba polku aut čo tam bolo v sobotu ja som tam bol v pondelok škoda
...nebol posledný deň nedela :o
mal som moznost soferovat setko mozne, dokonca aj tahac (Man) samozrejme bez navesu
J stači 5 ale neviem si predstaviť to radenie na manualnej 7st prevodovke stoho musi až ruka bolieť XD
Btw si to s tym 1,3 prehnal a poriadne poddimenzoval skusal som brzdit motorom na 1,6 120 koni a slo to hladko a tiez som to mal moznost vyskusat na dvojlitri lagune s 205 konmi a tiez to pekne spomalilo a prirovnat to so zatiahnutim rucnej je tiez dobra somarina ked zatiahnes rucnu tak ta trhne do strany a je jedno ci mas nahon predny alebo zadny, preto sa rucnou ani nebrzdi.
Co sa tyka 4x4, je to najovladatelnejsie auto v smyku... s prednym nahonom absolutne nic neurobis... mozes dupnut na brzdu a kukat ako sa tocis.
Jadzim na 3,0 sestvalec, takze viem ake to je, preto znovu opakujem: na suchej vozovke ani nepostrehnes, ze mas silne auto ked das dole nohu s plynu, ale ked si na lade, kolesa sa ti okamzite zacnu zastavovat, lebo ten motor taha otacky dole. Neviem ci ma chapes co myslim.
A pi smyku je predny nahon ovela lepsie ovladatelny ako zadny, zadny ma tendenciu ta pretocit kdezto s prednym sa z toho mozes vyhrabat i ked dost zalezi od toho aky je clovek sofer a ci vie co ma robit. No brzdu by som velmi nedupal pokial nemam ABSko lebo to sa potom uz len fakt mozem kukat...
Smyk pri 4x4 je dost problem lebo auto nemozes ovladat tak ako s prednym nahon len zoslapnut plyn a dufat ze elektronika ti pomoze. I ked na rovinu dostat 4x4 do smyku je seriozny problem. Teda musel by si sa hodne snazit aby si ju tam dostal a potom predpokladam ze vies ako z toho smyku aj von
Predny nahon je pre tych ktory nevedia s autom nic, len pridat plyn... Ak sa zadnokolka zacne pretacat, vytocis volant na druhu stranu a krasne ho skorigujes... Urobis z toho nieco ako riadeny smyk. V podstate staci pustit volant a to auto si ho samo natoci do tej strany, treba si to vykusat.
Ak mas modernu 4x4 a mas zapnutu elektroniku, tak ani smyk dostat nemozes, jedine sa mozes sunut von zo zakruty, ked to nej ides prilis rychlo... Inak ta elektronika skoriguje vsetko. Dokonca aj ked mas iba zadny nahon.
Neviem ako chces ovladat auto s prednym nahonom v smyku... Ak mas zadny nahon alebo 4x4, pokojne aj v smyku mozes pridat plyn, vytocit volant a ten slajd skorigovat. Ked si to parkrat vyskusas, nic ta nemoze prekvapit.
anoved o to ide, ze z toho smyku sa lahko dostanes a nehrozi tam velke riziko ze dostanes hodiny alebo sa otocis o 180 kazdopadne na ceste v premavke nic prijemne
no presne tak som to myslel pri 4x4, iked minule som cosi pozeral a chlapik dostal 4x4 do smyku len nevidel som to cele od zaciatku ale pravdepodobne vypol elektroniku ale taky tak nic moc
To je sice pravda ale lahsie sa to pise ako spravi a presne preto som rad ze mam predny nahon a pri smyku sa nemusim az tak bat ze ma ritka predbehne Ale ked uz clovek ma skusenosti a bavi ho hrat sa tak zadny nahon a veselo sa moze pusit do driftov.
fabia I: @xyz666 @lucates @myrush @17danny17 @dobinka @kosmiklove @galinka @verculka89 @sabica @majlos @luc.ka @marina11 @gabriella
fabia II: @pedrinho @sabica
octavia: @xyz666 @myrush @verculka89 @sabica @dushqa @luc.ka
suberb: @luc.ka
peugeot: @peter_piper @sabica @desiree @djdaniels
renault: @17danny17
citroen: @guzer @tikalok
seat: @geordie @majlos @nirvanka
toyota: @flleur
kia: @amy111
opel: @delpurr
ford: @xyz666 @17danny17
volkswagen: @miro274 @verculka89
honda: @majlos
fiat: @victory