Ahojte, Chcela by som názor niekoho nezainteresovaného. Pretože kamaráti majú svoj názor. ľudia zo školy majú svoj názor a pod. študujem v 2. ročníku na konzervatoriu. Tak teda by som sa chcela rozhodovať podľa toho, kde mám viac možností a takto. Mám mož
aj nezainteresovaní budú mať svoj názor
a čo sa týka tejto tvojej dilemy, z toho textíku mi je jasné, že si viac menej rozhodnutá za
a prečo aj nie? ja osobne by som išla do Prahy, ked vravíš, že tam je viac možností atď.
ale rob ako uznáš za vhodné ofc
Vidno na tebe, že chceš prestúpiť, no len sa bojíš. Takže kašli na na strach a určite prestúp. Len budeš potom málo doma ....Ja som tiež prestúpila a bolo to najlepšie rozhodnutie v mojom živote. Držím palce .)
ja by som šla.. lebo ja ľúbim Prahu a taktiež mi na ľuďoch až tak veľmi nezáleží..
a neviem síce kde si teraz, a nemám žiadne skúsenosti s konzervou v Prahe ani nič, ale no, asi to bude trochu lepšie tam :ehm:
to, ako ta prijmu, bude podla mna zavisiet z velkej miery od teba. idioti by niekoho normalneho neprijali velmi dobre, to je fakt a je tu taka moznost (samozrejme), ale ja tvrdim, ze vsade sa najde aj niekto fajn, s kym si budes rozumiet. a kedze na konzerve budete mat mnohi podobne zaujmy, nepredpokladala by som, ze ta medzi seba nevezmu takze ak skola samotna vyzera lepsie ako ta aktualna, run, forrest! drzim palec
ja som za! Ak vieš, čo chceš tak si za tým treba ísť a kašľať na negatívne názory iných, alebo ich prinajmenšom zvážiť ale určite sa nevzdávaj toho, čo chceš
@daarkness kočka v živote ťa naplna to čo si praješ... ak sama si sa rozhodla že chceš skusiť školu v prahe... my slím si že by si to mohla skusiť... a ved ak tam bude zle podla mna vždy sa možeš vratiť...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
13 komentov
a čo sa týka tejto tvojej dilemy, z toho textíku mi je jasné, že si viac menej rozhodnutá za