Určite každí z Vás mal svôj mobilný telefón v oprave. Teraz hlavne pojde o chyby nespôsobené mechanickým poškodením. Stavím sa, že takéto reklamácie vám uznali a chybu odstránili. To som si myslel aj ja že mi reklamáciu uznajú a chybu odstránia. Jeden deň
Zaujímavé. Mne sa ešte našťastie nikdy žiaden mobil nepokazil, a musím povedať že ja ich všetky využívam na 120%. No ale k veci pokiaľ ti reklamáciu neuznali tak ti už asi nič iné neostáva len si to nechať opraviť. Aký je to mobil? A hádať sa z tímobajlom je myslím si dosť nezmysel keďže proti nim veru absolútnu šancu nemáš.
Ale je tu ďaľšia možnosť - pokiaľ dáš reklamovať istý výrobok trikrát s tou istou chybou tak máš nárok na vrátenie peňazí alebo na nový kus. Ale to by ti tu reklamáciu museli najprv uznať.
@1 nie je az taky nezmysel, hadat sa s timobajlom.. ak si clovek stoji za svojim a dostatocne nasrato (ale samozrejme s mierou) im da najavo, ze chyba je ich na strane, tak sa obcas veci zvyknu dat do pohybu. nic za to neda..
nám sa to isté stalo pri Ericssone - že vraj oxidácia pri používaní telefónu vonku (nerobíme na stavbe, aby sme len vonku telefonovali), ale nedovolala som sa pravdy, už som nemala chuť. Tú značku už nekúpim, moje rozhodnutie.
V oprave sme mali aj iný mobil inej značky a v pohode, aj opakované opravy bez problémov.
A myslím, že u iného mobilného operátora to majú ešte ťažšie.
Pridi do tmobilu mierne nasraty a povedz im, ze sa budes stazovat na SOIke, mozno to pomoze.. Kazdopadne neviem si predstavit 13 rocneho chlapca ako je nasraty a vyhraza sa obchodnou inspekciou
no mala som mobil v oprave lebo mi blbol kontakt na mobile čiže sa to zle nabijalo a hudba počuvať tak to skoro vôbec ale reklamaciu našťastie uznali ale ja som mala mobil z datartu
ten mobil čo máš ty som ja mala v oprave tri krát aj mne sa pokazil displej aj softvér aj bluetooth.Ja som ten MT doniesla do originálneho Nokia servisu pokiaľ máš záruku všetko ti urobia bezplatne.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
10 komentov
Ale je tu ďaľšia možnosť - pokiaľ dáš reklamovať istý výrobok trikrát s tou istou chybou tak máš nárok na vrátenie peňazí alebo na nový kus. Ale to by ti tu reklamáciu museli najprv uznať.
V oprave sme mali aj iný mobil inej značky a v pohode, aj opakované opravy bez problémov.
A myslím, že u iného mobilného operátora to majú ešte ťažšie.
Je to asi o ľuďoch.