Stretli ste sa počas vášho štúdia/života v Nitre s nejakým problémom, s ktorým si neviete poradiť?
Ahojte, som redaktorka internetového portálu a zároveň študujem žurnalistiku na UKF. Momentálne zháňam tipy a námety na články, ktoré sa dotýkajú mesta Nitra a jeho obyvateľov. Ak máte akýkoľvek problém či už s univerzitou, alebo ide o niečo čo vám sťažuj
celá nitra je jeden veľký problém, zatial sa mi nepodarilo cez ňu prejst bez toho aby som sa stratil, a to som chcel ísť proste ROVNO
btw. Nitra je jediné mesto na svete kde merajú rýchlosť na kruhovom objazde
a je taký vtip, že išiel pánbožko svetom, na chrbte mal debilov a tam hodil jedného, tu druhého, keď tu mu začali padať, tak sa po nich dvihol, padli mu ďalší, a čim vaci ich zbieral tým viac padali z chrbta, tak sa na to vyprol a povedal: "Dobre no, tak Nitra bude tu"
Nitra je pomerné malé sympatické mesto, ešte som v nej nebol, ale z dialnice vyzerá pod tým Zoborom fakt suprovo. Niekedy tam učite mrknem tie vaše povestné Mlyny.
@bjecm2yngn8j2g8bf6yxp7mb9h v povestných Mlynoch sú len handry, handry, sem tam handry, Billa, Planeo Elektro (v ktorom dokopy nič nie je) a fastfoody a opäť handry.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
14 komentov
o dva roky sa ozvem
Zatiaľ som bola v NR 2x, ale to mesto som si úplne obľúbila (možno kvôli skvelej sprievodkyni, alebo neviem , a preto tam chcem ísť aj študovať...
Čo by som vytkla možno, chýba mi tam turistické značenie, alebo som si ho len nevšimla???
hlavne na namesti
Nitra sa mi rozhodne páči ale trápia ma tie zvieratá v tom parku zavreté v priestore "1x1m" a kamkadze vodiči.
btw. Nitra je jediné mesto na svete kde merajú rýchlosť na kruhovom objazde