práve toto auto s týmto motorom je jeden z najpodarenejších modelov.
V triede s Octaviou je priestrannejšie, tichšie a pohodlnejšie na cestovanie a motor... motor to je iná kategória.
2,3litrový 5-valec nie je síce atlét, ale typický germán. Prirovnať sa dá k blonďavému 120 kilovému chlapovi v kožených kraťasoch. Nie je rýchly bežec, ale svojim tempom vybehne na Matterhorn. Je to motor, ktorý podáva svoj nemalý výkon so stojickým pokojom a brutálnou razanciou.
V meste pomalšie auto s odpichom neistým, alebo nikdy nekončiacim sa pískaním gúm, ale mimo mesta a na diaľnici je to iná káva. Tam poznať arogantnosť blonďáka v kožených nohaviciach.
@husky pri ceste na jeden pohreb som mal možnosť vyskúšať podobné manévre v rýchlosti 180-200km/h a prekvapivo auto bolo isté, riadenie malo dobrú odozvu, nemal som pocit, že by som mal spomaliť...
áno. Kamarátovi umrela mama... veľmi dobre sme sa poznali, tak reku ideme na pohreb. Vytrepali sme sa za mesto ku krematóriu a asi 10 minút pred začatím pohrebu sme sa dozvedeli, že pohreb je v meste v dome smútku na cintoríne. stihol som to aj s parkovaníma prejdením cez cestu do domu smútku a na gogľi kukni mapu...
Sa stáva, už som dal aj rally na svatbe so ženíchom a nevestou,tak v pohode...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
a jazda v tom aute stala zato