Nehorázne ma seriete. Všetci, čo si myslíte že ak sa do koalície dostane SaS tak bude všade plno feťákov..
Vážení, vy ste len takí sprostí alebo úplne slepí?
Alebo nebodaj oboje??
Vy neviete čo sa na Slovensku deje? Vidíte si len na nos a ďalej nič?
Nevidíte, že za Ficovej vlády je už v dnešnej mládeži plno feťákov?
Myslíte si, že oni si drogy nezháňali pokial neboli zlegalizované? (Ak vôbec budú a aj tak len na lekárske účely)
Myslíte si, že ľudia ktorí drogy nenávidia si ich začnú kupovať až budú zlegalizované?

Legalizácia drog je len zdravotnícka formalita.

Kto chce drogy, zoženie si.
Kto nechce, nedotkne sa ich.
A osobne si myslím, radšej si marihuanu kúpim v obchode čistú, ako bohvieakú od nejakého dílera. (Nie, ja si marihuanu nekúpim, to bol len príklad)

Feťáci boli, feťáci sú, feťáci budú aj keby bola celá koalícia zložená len z KDH.
Radšej nech tu sú ďalej, ako by som aj ja a moje deti mala splácať Ficovský dlh.

Fuck.

 Blog
Komentuj
 fotka
imosk  13. 6. 2010 15:06
kurňaáááá !!!! ten sven a freestyler ma tak SERE !!!!!

nech už tu je slipknot619 a začneme sa púšťať do nich my !!

áááá´!!!! zabíííííť !!!!!
 fotka
krvaaa  13. 6. 2010 15:09
s článkom súhlasím.



s prehnanou antificovosťou a slovami ako "vyhubiť ficovoličov" rozhodne nie.
 fotka
imosk  13. 6. 2010 15:09
Neznášam nadávky ale "Vážení, vy ste len takí jebnuý alebo ste úplný kkti ?
 fotka
imosk  13. 6. 2010 15:12
Osobné slobody



Na Slovensku je ešte stále veľa oblastí osobného života jednotlivca, do ktorých štát zasahuje neprimeraným, ba niekedy až nevhodným spôsobom. V 21. storočí je preto nutné zmeniť základné princípy fungovania spoločnosti tak, aby občan nebol obmedzovaný pri voľbe okolností svojho života na základe vierovyznania, sexuálnej orientácie či spôsobu trávenia voľného času.



93. bod programu



Držba a pestovanie marihuany je v súčasnosti na rozdiel od držby tabaku a alkoholu trestným činom podobne ako pri kokaíne, heroíne a iných omamných a psychotropných látkach, napriek tomu, že sa vo viacerých prípadoch nejedná o spoločensky nebezpečné konanie. Držbou alebo pestovaním marihuany sa tak najmä mladý dospelý človek, alebo človek, ktorý marihuanu využíva na liečebné účely, môže vystaviť traumatizujúcemu trestnému stíhaniu a môže byť odsúdený na nepodmienečný trest odňatia slobody.



SaS navrhuje:



* Nebrániť dovozu, výrobe a predaju liečiv (na lekársky predpis) na báze účinnej látky z marihuany, ak sa využívajú v iných krajinách EÚ.

* Držbu a pestovanie marihuany dospelou osobou v rozsahu na vlastné účely legalizovať, rovnako ako požitie marihuany alebo jej podanie inej dospelej osobe v súkromí, alebo v súkromí iného s jeho súhlasom.

* Akýkoľvek predaj a inú zárobkovú činnosť popri ďalších skutkových podstatách i naďalej považovať za trestný čin.

* Sprísniť trestnoprávny postih pri vedomom opakovanom porušení a pri akomkoľvek predaji.



Legalizácia

Subjekt Činnosť

plnoletá osoba držba pre vlastné účely

pestovanie pre vlastné účely

podanie inej dospelej osobe v obydlí

požitie v obydlí





PRIESTUPOK (dekriminalizácia)

Subjekt Protiprávna činnosť Sankcia

Priestupkovo zodpovedná osoba držba presahujúca vlastné účely nie veľkého rozsahu Pokuta, alebo verejnoprospešné práce + zhabanie + poučenie

akákoľvek držba v priestoroch účelovo určených pre mladistvých (školy, centrá voľného času, tábory,...)

pestovanie presahujúce vlastné účely, nie veľkého rozsahu

požitie na verejnosti

pokus o predaj

podanie mladistvému

dovoz na územie SR nie veľkého rozsahu (vrátane množstva na vlastné účely)

jazda motorovým vozidlom pod vplyvom marihuany Pokuta alebo verejnoprospešné práce + odobratie vodičského preukazu + poučenie

verejná propagácia Pokuta alebo verejnoprospešné práce + poučenie





TRESTNÝ ČIN

Subjekt Protiprávna činnosť

trestnoprávne zodpovedná osoba Opakovaná držba presahujúca vlastné účely

Opakované pestovanie presahujúce vlastné účely

Držba, dovoz alebo pestovanie veľkého rozsahu

Opakované požitie na verejnosti

Opakované podanie mladistvému

Predaj, opakovaný pokus o predaj

Spáchanie iného trestného činu pod vplyvom marihuany, opakovaná jazda motorovým vozidlom pod vplyvom marihuany

Opakovaný dovoz na územie v SR

Organizovanie, príprava a návod vyššie uvedených činov



Čiastočnou dekriminalizáciou marihuany zabránime zhoršovaniu spoločenského uplatnenia ľudí tým, že budú mať záznam v registri trestov za činnosť, ktorá nie je spoločensky nebezpečná. Taktiež nechceme brániť využívaniu liečiv založených na účinnej látke marihuany na základe lekárskeho predpisu, ak môžu človeku pomôcť pri liečbe ochorení.
 fotka
imosk  13. 6. 2010 15:16
Pán Fico opäť raz klame a toto jeho vyjadrenie je len prejavom hystérie prameniacej z neschopnosti vysvetliť škandály súvisiace s financovaním „akciovej spoločnosti“ Smer. Každý, kto sleduje politickú scénu, vie, že SaS nehovorí o manželstve osôb rovnakého pohlavia, ale o registrovaných partnerstvách a nepresadzuje legalizáciu, ale dekriminalizáciu marihuany. Koniec-koncov... Sám Robert Fico v roku 2001 povedal takmer doslova to isté, čo tvrdí vo svojom programe SaS: „Marihuana je výsledkom doby a bol by som posledný, kto by trval na tom, aby sme za vyfajčenie jednej cigarety poslali niekoho do väzenia. Zásadne som len za postih páchateľov, ktorí marihuanu vyrábajú, držia a predávajú."
 fotka
ikuska02  13. 6. 2010 15:16
o tej marihuane sa na to pozri prosím z tej strany, že oni to nechcú zlegalizovať len na lekárske účely, ale aby feťáci mohli mať legálne pri sebe dávku ? chápeš a to je trošku rozdiel oproti lekársvu ja viem oni si to nežen aj tak,ale zlegalizovať to by bolo oveľa horšie lebo aj tie 3 dávky, ktoré môže mať pri sebe môže predať aj ked bude tvrdiť, že je to pre jehgo vlastnú potrebu !
 fotka
moncici777  13. 6. 2010 15:17
podla mna nenib to zla myšlienka,ked to bude prospešne ako liečivo prečo ich za to trestať,to je iné keď tým budu škodiť iným...
 fotka
imosk  13. 6. 2010 15:18
» www.mladiliberali.sk/...

pozrite na tú hlášku
 fotka
imosk  13. 6. 2010 15:20
milos111 dnes 14:53 do fóra: Tak to sa vám teda podarilo



@imosk nie si nahodou poj..maďarka, veď ma pravdu!



ehm.....
10 
 fotka
anzu  13. 6. 2010 16:15
Mne sa hlavne páči, ako SaS= otázka drog. Proste ako keby to bolo všetko, o čom tá strana podľa tých haterov bola. A každý, kto ich volí, ich volí len kvôli tomu, nie je možné, aby to nebol feťák. Úplne vyspelý prístup, fakt.
11 
 fotka
areyco  13. 6. 2010 16:15
článok plný emócií, trochu sa kroť a keď vychladneš napíš znova
12 
 fotka
koki818  13. 6. 2010 16:25
oni to nechcu legalizovat ale dekriminalizovat co je velky rozdiel
13 
 fotka
strommen2428  13. 6. 2010 16:38
sulík je feťak ak si si nevšimla .... veď aj ten jeho prejav je na urovní pubertiaka , myslím si že spáva s radičovou .... proste pre normalnych Ľudí pravicová vláda nič dobré neprinesie ...a pochybujem o tom že ste tu milionarske deti ....a autorke članku .... myslíš si že ako pravica zníži ten ficov štatny dlh ? .... 1. možnosŤ mohla by rozpredaŤ štát ...keby bolo čo ...bohužiaĽ to už urobili v rokoch 1998-2006 .... takže tie peniaze budu maŤ len od teba a tvojich detí .... pišeš o niečom o čom nemaš ani šajn .... hlavna vec že trendy SAS je v parlamente .... inač tam by sa aj SAS hodila ...no nie ta strana ale boeing 737 scandinavian air system ...jedna dobre mierena pecka a je po probleme
14 
 fotka
mrnobody  13. 6. 2010 17:13
@malapohroma niečo ti uniká, tu vôbec nejde len o drogy - marišku, ide o to že ak dnes povolíme marišku, byť pre vlastné použitie tak potom čo príde zajtra ??? Niečo tvrdšie ??? V čom zase "povolíme" ???
15 
 fotka
ratsanares  13. 6. 2010 18:34
@mrnobody

nikto nic nepovoluje... dekriminalizuje

a aj to sa podari len tazko... je to program, ktory sa nikdy neplni na 100 percent...

a prepac za to ze si sem tam pofajcim, necitim sa ako fetak, neuspesna troska, alebo ze by som prechadzal na tvrde drogy...

vsetko je v cloveku... ty s tym asi mas problem



@strommen2428

ty zase vyzeras jak postihnuty a aj tak by si moj hlas vo volbach dostal, ak by si vo mne vzdbudil doveru ... to ze sa vyjadruje ako pubertiak, je urcite prijemnejsie ako ked sa prejavuje niekto ako z tretej cenovej skupiny...

neprinesie nic - lebo si nedockava kopka nestastia, obcas treba vydrzat... Fico by nam dal najradsej aj nebo, ale potom by uz nebolo nad hlavou
16 
 fotka
malapohroma  13. 6. 2010 18:38
@ratsanares no konecne niekto kto to vystihol!
17 
 fotka
cortes  13. 6. 2010 19:43
ved oni chcu len dekriminalizovať, nie povoliť.... Ved podľa mna je to normálne aby dakto dostal za jednu cigaretu trest do vezenia....

Ano mám veľa kamošou čo uživajú marihvanu a podľa mna sú oveľa normálnejší ako tí akresivný kokoti čo stretávam furt napitých na ulici každý den
18 
 fotka
petronellka  13. 6. 2010 19:46
Len tolkoto k tomu : nesuhlasim
19 
 fotka
robo0000100  13. 6. 2010 20:17
A čo tak SaS a homosexualita?..
20 
 fotka
teny555  13. 6. 2010 20:36
Hej, máš pravdu. Osobne som veľmi rád, že na čele štátu budú Radičová, Sulík a Figel
21 
 fotka
eveve  13. 6. 2010 21:00
drogy sú a vždy budú...ale človek si ich musí zhánať...ak budú legalizované nikto ich zhánať nebude a budeš si ich môcť kúpiť v obchode!! nie je to normálne...tu neide o to že "kúsok marihuany"... kam tento svet speje keď dovolíme takéto látky...nestačí alkohol a cigarety?! Súhlasím s tým že keď ťa nájdu s marihuanou tak ti daju 5 rokov a za vraždu 3 (ako to povedal Krajcer v predvolebnej relácii na Markíze)...súhlasíim aby sa dali vyššie tresty za vraždu a menšie za marihuanu...v Žiadnom prípade nelegalizovať...myslím si že ak budú chcieť takýto zákon schváliť bude veľa protestov...
22 
 fotka
ceresienka  13. 6. 2010 21:17
ako však fajn. feťáci sú a budú. ale ak to bude legálne tak si môžu niektorí povedať - však je to legálne neublíži mi to. a je vedecky dokázané že to spôsobuje schizofréniu...

nevyhadzuje sa dosť prachov za reklamy proti fajčeniu? zlegalizujme marihuanu- nech sa vyhadzujú aj nato?
23 
 fotka
skippik  13. 6. 2010 21:29
Je tam jeden zásadný FAIL ktorý mení podstatu celého čo chce Sulík presadiť.



On nechce LEGALIZÁCIU ale DEKRIMINALIZÁCIU čo je zásadný rozdiel.



Nechcú ju povoliť ! Len nechcú niekomu pokaziť život aby mal záznam v Trestnom Registry pretože bol raz nerozvážny a fajčil ju ...
24 
 fotka
ratsanares  13. 6. 2010 22:06
@ceresienka @eveve

tak uz si podme pichat tu marisku do zili...

ake legalizovanie, o tom sa predsa nevravi...

zaujmavem ze statistika jasne poukazuje ze v Holandsku nie je zvysene mnozstvo schizofrenikov, ale aj tak som proti uplnej legalizacii.

Slovaci su nachylni vsetkemu omamnemu lahko podliehat -

viz Fico.
25 
 fotka
godot  13. 6. 2010 23:01
suhlasim. chcem pravicovu vladu. chcem zmenu, pretoze od ´89 tato spolocnost stagnuje.



a vypecene mozgy su aj budu a neverim tomu, ze ich bude pribudat po dekriminalizacii, ktora i tak nenastane.
26 
 fotka
pettulqa  13. 6. 2010 23:45
skôr mi príde strašne stupídne stále na všetko kydať...ľudia sa stále vadia kvôli politike a kvôli tomu, že tamten sympatizuje so Smerom a henten so Sas..a práve na toto by som skôr reagovala: "vy ste len takí sprostí alebo úplne slepí?"
27 
 fotka
chesteeer  14. 6. 2010 00:16
Stalo sa mi, že títo voliči SaS (a že ich v mojom okolí nie je málo) argumentovali tým, že prečo, keď sú povolené cigarety a alkohol, nie je povolená (pardón, dekriminalizovaná) aj marihuana. Uvedomujem si, že ty si takto v blogu nereagovala, a preto možno budem vyznievať mierne (po spätnom prečítaní možno trochu viac) off topic, ale hodí sa mi to tu zhrnúť.



Vieš si predstaviť, čo by sa stalo, keby zakázali alkohol a cigarety? V mojej mysli sa vybavila situácia, podobná nejakému masovému protestu, revolúcii. Jednoducho, drogy aj alkohol sú v našej spoločnosti tak pevne zakorenené, že by to bolo nepredstaviteľné. Aj napriek tomu, že o škodlivých účinkoch týchto látok sa všeobecne vie. Takisto, ako sa vie o škodlivých účinkoch drog (teraz myslím tých tvrdých), a viaceré výskumy (či životné skúsenosti) tvrdia, že marihuana je mostom ku týmto tvrdým drogám. A áno, teraz čakám vlnu komentov na štýl, že to vôbec nie je pravda, z jednej cigarety sa nič nestane, atď. A áno, možno sa nič nestane (u drvivej väčšiny ľudí to nič neovplyvní), ale verte či nie, sú prípady, kedy ľudia ktorí si zapálili jedného jointa skončili veľmi zle. A prečo chceme našu spoločnosť vystaviť tomu (priznávam, pomerne malému) riziku, že sa to v niektorých prípadoch stane? Ako som spomínal vyššie, zbaviť spoločnosť alkoholu alebo cigariet je v tomto momente nepredstaviteľné, ale uznáš, že fajčenie marihuany nie je zďaleka natoľko rozšírené ako pitie alkoholu. V tomto prípade ešte je možné zakročiť, a (aj) preto nevolím SaS. Pretože dekriminalizácia, hoci nespôsobí masové fajčenie trávy, je to maličký krôčik k tomu.



Predstav si situáciu, niekde na chate, veselá zábava, kopec ľudí. Niekto vytiahne trávu, a postupne joint koluje. Tí ktorí sú proti si nedajú, nie preto, že by riskovali väzenie, ale preto lebo sú presvedčení, že je to zlé. Ale čo so slabšími osobnosťami, ktoré tam budú. Ak si dám, budem členom partie, ale čo ak sa to prevalí, a budem mať zápis v registri trestov? Ak tam bude táto hrozba nejakého súdneho konania, (možno) to toho človeka donúti aj na základe toho ten joint odmietnuť. A ja viem, ono to vyznieva ako strašné klišé, z nejakých klipov, brožúrok rôznych neziskových organizácii, dokumentov o šikanovaní... ale podľa mňa, tá situácia nie je taká nereálna. Ide o to, že ak zákon ostane taký aký je v súčasnosti, bude to ďalší argument PROTI vzatiu tej marihuany.
28 
 fotka
mrnobody  14. 6. 2010 10:16
@chesteeer sakra ty si to krásne povedal. Len by som dodal že výskumy ukazujú že aj mariška po dlhodobom užívaní škodí... najme na mozog - degeneruje... ovšem to huličovy človek ťažko vysvetlí ale ja fakt sranda že sú ľudia ktorí si myslia že drogy či alkohol škodí no mariška nie.
29 
 fotka
lola8  14. 6. 2010 16:09
milujem, ked sa ludia staraju do niecoho, o com hovno vedia..
30 
 fotka
anik359  14. 6. 2010 16:26
suhlasim

kto drogy chce zozenie si ich tak ci tak

a nemyslim si ze ked je v koalicii este aj KDH tak budu drogy povolene aj niekde inde ako len v zdravotnictve



a pre vas ktori nesuhlasite

to ma byt v koalicii radsej fico???
31 
 fotka
jin15  15. 6. 2010 00:11
@chesteeer Predstav si ze v Norsku je zakazany tvrdy alkohol, Ak nevies co tym chcem povedat skus si niekde zistit ako to je so skandinavcami a alkoholom a neboli ziadne prostesty a to maju ten alkoholizmus v krvy viac zakoreneny ako slovaci.



Vies to s tymi drogami a vyskumom Vyzkumnik na vzorke 1000 ludi na tvrdej droge pride s otazkou aka bola vasa prva droga a kedze alkohol nieje v povedomi ludi brany ako droga povedia ze mariska. Pervitin a extaza sa viac spaja s alkoholom ako s travou a tvrdsie drogy su na slovensku a v cechach naviazane prave na tieto dve drogy nie na marihuanu. Ako som uz niekde pisal, vstupna brana k tvrdym drogam nema na sebe marihuanovy list ale je v kazdom z nas, kazdy si urcuje svoje hranice. Poznam kopu ludi ktory si ich urcili k marihuane aj kopu tvrdych fetakov ktory si tie hranice skratili prave marihuanov potom ich aspon nenapada tolko blbosti.

Takisto zdoraznujem ze zavyslost na trave je dusevneho charakteru kedze to nieje tabak .

A prepac ze ta chytim za slovicko jedna cigareta nikomu neublizila , pretoze po tej prvej ti asi tak na 85 percent ani nezapise.

Btw cudoval by si sa aj kolko ludi prvy zazitok s marihuanov odradil o drog vratane jej samej.



@mrnobody vacsina vyzkumov na marihuane je robena jej odporcami, ale mas pravdu skodi na mozog zabija mozgove bunky, ktore sa ale po case dokazu obnovovat, mozog degeneruje fetovanie a pervitin ktore ho nenavratne poskodzuju. A to ze ta vobec nepocuvaju a tvrdia si svoje tak najprv sa pozri na seba ci nerobis to iste



Ku koncu asi sa naserem a kazdeho kto tu hovori o fetakoch zlincujem jeho vlastnou zaslepenostou Potom budu z tych co poukazuju na problem s romskou mensinou fasisti ti co chcu mat ceny dole komunisti a kazdy chlap ktory pozrel porno kde bolo vidiet muzsky ud bude rovno buzerant, pretoze verte tomu ale slovo fetak je odvodene od slova fetovat (chemikalie) A nie fajcit (rastlinu) ... Dakujem za predvedenie kratkozrakosti a ukazovania silnej moralky tym ako potlacime schopnost nacuvat. A ak chce niekto kritizovat moju schopnost nacuvania, mal som prilezitost nacuvat mnohym ktory sa v probleme vyznali neboli odporcami len tak ze to do nich vsetpoval niekto odmala alebo chcel byt cool ze drogy neberie (doba je ina a v roznych komunitach a pri roznych individualitach je odpor ku ganji cool pretoze ludia su na seba hrdy, co je vlastne pochopitelne) A verte mi taky ludia davaju protesty na inej urovni ako obcasny kritici, ktory svoj nazor povazuju za neochvejny.

Ja som presvedceny ze v ramci politiky dnesneho slovenska by mala byt zlegalizovana koli doplneniu statneho rozpoctu, ale z hladiska ludskeho len dekriminalizovana aby sa jej dostupnost prilis nezvacsila ( Viete dekriminalizacia neznamena ze bude nad pokladnou vedla cigariet) Ale v lekarstve je tato latka uplne podcenovana hlavne na slovensku. A ked uz sa tu uvadzaju priklady uvediem aj ja jeden. Predstav si cloveka choreho na rakovinu co zomiera v bolestiach , teraz mu na to nakidaju kopu liekov ktore vlastne aj tak nic nezlepsia len beru cloveku prezitky z poslednych dni ... Pozri sa co im daju v kanade a preco je to velmi pouzivana alternativa prave proti bolestiam



hawk dohovoril som
32 
 fotka
strommen2428  15. 6. 2010 11:11
jedna zasadna otazka pre všetkych ...čo dobre urobila pravica počas rokov 98-06 že ste ňou všetci tak omamení ? .....nič sa nebojte fico dal veĽmi zaujimavu ponuku pre kdh ...taku ktora sa neodmieta .....
33 
 fotka
jin15  15. 6. 2010 14:45
@strommen2428 nebudem tu obhajovat pravicu mala svoje chyby ale aspon slovensko postupovalo.

Co urobil Fico ked ho obhajuju tolko?

Vies ja sa cudujem tym jeho volicom ze si este nevsimli ze nema chrbtovej kosti, tuzbe po moci obetuje aj svoju dusu diablu... Ako kydal na meciara a nakoniec si s nim podaval ruku, takisto ako teraz hadzal na opoziciu a zrazu im dava navrhy na spolupracu ... Uz len preto som volil radsej pravicu pretoze ten clovek nema moralky ani za mak. Cely cas vo vlade ignoroval vsetku kritiku, ten clovek vidi len seba a ludom naokolo len muti hlavy tym ako nas madari znicia, ako pojdeme vsetci do riti bez neho a priputavanim si k sebe hlavne take skupiny ludi, ktore su vo volbach najsilnejsie. Myslim ze skoro kazdy okrem par vynimiek mali dost spinavu kampan, ale nikto tak ucelovo zameranu na udrzanie si moci ako on. To je teda premier , demagog ani med
34 
 fotka
strommen2428  15. 6. 2010 15:01
@jin15 ...ano mozno mas pravdu ale kto to nerobi ....v politike ide stale len o moc si myslim ... pozri na sas a kdh maju uplen rozdielne programy da sa povedat ze spoja proti sebe ale len preto aby mali par kresiel zatvaraju oci a idu do toho spolu , spomen si na figela v predvolebnych diskusiach ako povedal ze so sas nikdy a pozri sa co robia teraz ...myslism si ze pre obycajneho cloveka je smer a kdh mozno tou prijatelnejsou cestou ako pravica ...tí su dobry len milionarom a podnikatelom , ...
35 
 fotka
chesteeer  15. 6. 2010 17:06
@jin15 Zavádzaš, V Nórsku nie je zakázaný alkohol. Sú naň veľké dane, a predáva sa v špecializovaných obchodoch ale nie je zakázaný. Fľaša whisky stojí v prepočte okolo 40 Eur, i keď pri priemernej mzde okolo 3500 Eur (zisťoval som) to možno tak draho ani nevychádza. A vyhlášky o zákaze pitia na verejnosti sa prijímajú aj v našich mestách.



Ďalej tvrdíš, že Nóri, alebo severania všeobecne majú alkoholizmus zakorenený v krvi viac ako Slováci. Na Slovensku pripadá na jedného obyvatelľa 11 litrov alkoholu za rok, v spomínanom Nórsku je to len 6 litrov. ( » www.czso.cz/csu/redakce.nsf... $FILE/zdrav08.pdf)



Aby nedošlo k nedorozumeniu, ja som za aby sa zrušil/obmedzil predaj alkoholu, ale nemyslím si, že je to vzhľadom na súčasné slovenské pomery možné.



A čo sa týka marihuany samotnej, podľa mňa zákon taký aký je má význam z hľadiska prevencie. Je fakt, že aj napriek tomuto zákonu 60% mladých má skúsenosť s trávou. Ale nazdávam sa (a možno je to naivné) že dekriminalizovaním, by to percento bolo vyššie, nie dramaticky vyššie, ale v takomto prípade sa každá desatinka ráta. Mladí začali huliť vo veľkom, tak im znížime tresty, lebo by sa v budúcnosti neuplatnili. A keď nastane situácia, že sa takto rozšíri extáza, alebo iná droga, tak zase len znížime tresty? To nie je riešenie.
36 
 fotka
mafulo4  19. 8. 2010 00:58
Screenshot




Ja mam v pici ked chcem zohnam drogy zohnam drogy, ked zbrane tak zbrane a hocico co je nelegalne poznam aj par policajtov co maju doma drogy

Ak chces vyskusas tvrdsie ak nie tak nevyskusas .Navyse marisa je aj v tom ze si pestujes a to je vyborna vec.



Inac myslim ze cigareta je podstatne horsia nez marihuana.

Sas nalakalo buzerantov a mladychh ludi aby ich sli volit a aj tak z toho nic nebude.



Boha to je demokracia vsat tu nemozes robit nic slobodne bez nasledkov. Ked sa buzeranti chcu vziat tak prosim mam v pici pokial my ho nebudu chciet napchat do riti a adoptovat si dieta.
Napíš svoj komentár