Timothy Mosley bol vtedy na svojom 2. vrchole, vyprodukoval veľmi pestrý a živý album, ktorým nakopol aj svoju kamarátku Nelly. Škoda, že po tomto počine nenasledovala ďalšia qalitná spolupráca. Furtado sa nepodarilo dostatočne spropagovať ďalšie dosky a Timbo sa vydal cestou tvorby euro-šlongu
@antifunebracka Tak je, len poopravím, že išlo o tretí Timbalandov top. Nezabúdajme na Beatclub éru 2002 - 2003. To bol tiež mimoriadne originálny zvuk, aj keď asi nebolo ani jednej skladby, v ktorej by nebolo niečo odsamplované. Osobne roky 1996-1998, kedy sa preslávil svojou tvorbou majú len málo skladieb, ktoré majú moje uši radi.
Neveril by som pred desiatimi rokmi, že Furtado takto klesne. S takýmto albumom na účte a mať behom pár rokov minimálnu podporu vydavateľstva.
Timbaland je zato stále trendy značka.
Tvoria veľa odpadu, ale z času na čas vznikne niečo super.
Odporúčam vypočuť si aktuálny NBA Playoffs: Every Second Counts - niečo na štýl Ch. Cornellovho albumu Scream
Taktiež Tink - Ratchet Commandments alebo Jussie Smollett - Good Enough či Grown Woman od Beyonce odporúčam
A keď máš rád Nelly Furtado pozri si toto:
Tá baba má ešte aj hlas ako Nelly, nehovoriac o zvuku
Mne sa páči aj jeho preverená klasika. Get UR Freak On či Pony hádam nikdy nezostarnú. Nelly spravila chybu, že na poslednom albume nespolupracovala s Timbalandom. Je medzi nimi veľká chémia, ktorá sa očividne nedá nahradiť. Timbova značka je, žiaľ, momentálne veľmi nevyrovnaná. Na jednej strane aj v poslednej dobe odviedol pár x veľmi dobrú prácu (Beyonce, Timberlakeov predposledný album), na 2. strane to aj veľa x dosral (Jay Z, Timberlakeov posledný album, vlastné sólovky a aj ten Cornell...). Už dávno proste nie je spoľahlivý áčkový producent, ktorý si za beat mohol pýtať pol melónu. A tá baba sa mi neľúbi, práve pre tú až imitáciu NF.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.