Patrixo
37-ročný muž, akýkoľvek, jedi
najnedávnejšie lognutie
včera 18:57
5554 dní na BIRDZi
regnutý od 12. októbra 2009
"Satan usmrtil menej ludi ako Boh, preto sa ho bojim menej" - satanista SMD
19 komentov
1
milgamman
13. 3.marca 2021 00:55
» www.martinus.sk/?uItem=242454...
2
Ja sa ho nebojím vôbec lebo neexistuje. Kresťania popisujú Satana ako osobu, ktorá je nepriateľom Boha a Boh si s ním nevie rady resp. je skoro na rovnocennej úrovni s Bohom a Boh momentálne prehráva…To je ale nezmysel, pokiaľ Boh nie je všemohúci, tak nie je Boh, ale len nejaká ďalšia postavička z mytologického panteónu. Satana si vymysleli kresťania a rôzne podobné sekty na strašenie ľudí. Rovnako ako Santa Clausa, ktorý nosí darčeky a pod.
4
@darksider96 @2 Majster vegán. Beriem ťa ako človeka čo má nejakú poruchu, alebo mu niekto v detstve ublížil. Pritom je super, že si! Lebo vieš dobre ľudí zabávať. Ale prosím ťa, aspoň sa nevyjadruj k tomu o čom nevieš nič. Nie, takto Satana nepopisujú kresťania. Najprv čítaj o tom, o čom chceš hovoriť - potom hovor. Lebo hovoríš nezmysli.
5
@kierkegaard @4 Nie, takto Satana nepopisujú vôbec kresťania... Tie blogy a drísty kresťanských mentálov ktorých je na nete plno (a nielen na nete) to tak vôbec nepopisujú Ale niekomu s tvojím IQ to ťažko vysvetlím. Paradoxne ani neviem prečo na teba reagujem.
6
Vidim, ze typek je katolik. Tak uz mi to je jasne Pokial by existoval nejaky nezavisly diabol alebo nieco podobne znamenalo by to, ze je na rovnakej urovni ako Boh. Nemozu ale z principu existovat dvaja Bohovia, dve povodne a zvrchovane priciny… Ale to hlupemu a sentimentalnemu krestanovi nevysvetlim
7
@darksider96 @5 Tak ja tie blogy nečítam. Ja keď chcem o tom niečo čítať, tak sú to teologické či filozofické články v karentovaných časopisoch alebo knihy. Tie blogy nechám pre ľudí ako ty, čo majú vyššie IQ. My s nižším IQ budeme čítať radšej niečo relevantné. ? Reaguješ a budeš reagovať dovtedy , dokým sa mne bude chcieť dávať protireakcie. Lebo musíš mať posledné slovo, si ako loptička čo je na povrázku a dokým si ťa bude človek spúšťať hore a dole tak dovtedy budeš reagovať . ?
8
@darksider96 @2 kresťania satana vôbec nepopisujú tak, ako si napísal.. už vôbec ho nekladú na roveň Boha či nekonštatujú, že by si s ním Boh nevedel rady..
ba práve naopak, základom kresťanskej náuky je skutočnosť, že Boh, dobro, láska nad ním nakoniec zvíťazí... nie je o tom pochybnosť či nejaká podmienka.. je to fakt..
kým však príde ten čas, majú Božie stvorenia (ľudia ale i anjeli a medzi nimi satan) slobodnú vôľu..
ba práve naopak, základom kresťanskej náuky je skutočnosť, že Boh, dobro, láska nad ním nakoniec zvíťazí... nie je o tom pochybnosť či nejaká podmienka.. je to fakt..
kým však príde ten čas, majú Božie stvorenia (ľudia ale i anjeli a medzi nimi satan) slobodnú vôľu..
9
@darksider96 @6 úbohé útoky in persona vôbec nepridávajú silu tvojej argumentácii, ba práve naopak..
a opätovné konštatovanie nepresných a nesprávnych informácií tiež neznačí, že je to správne..
tobôž ak si sám zvolíš tézu a potom ju vyvrátiš a použiješ to ako dôkaz niečoho, čo v prvom rade ani nebolo otázne..
a opätovné konštatovanie nepresných a nesprávnych informácií tiež neznačí, že je to správne..
tobôž ak si sám zvolíš tézu a potom ju vyvrátiš a použiješ to ako dôkaz niečoho, čo v prvom rade ani nebolo otázne..
10
@kierkegaard @7 Ok, v poriadku. Myslis, ze s tymi nemam skusenost? Tie tvoje teologicke ci filozoficke blaboly vychadzaju z jednej knihy – Stary zakon. Keby si strucne prestudujes Wikipediu co hovori na tuto temu, tak zistis, ze v principe krestanstvo, islam a judaizmus vychadzaju zo Stareho zakona (co je mimochodom ta x-krat prekrutena rozpravka, ktora nedava ziadne logicke odpovede). Tiez mozes zistit, ze tieto zapadne viery maju svojich predchodcov vo vychodných nabozenstvach, ktore su ovela starsie a rozsiahlejsie. Konieckoncov, vychodne civilizacie su koliska vedy, kultury a pod. Vacsina zapadnych filozofov od modernych az po starovekych greckych sa tiez odvolavala prave na ucenia vychodu... Takze tak
11
@johnysheek @8 Cize existuje niekto kto je nezavisly na Bohu (vid. @6 ) a Boh sa mu musi prisposobovať? Preco sa mu musi prisposobovat? Tak potom by som si vybral za Pana toho "Satana“ lebo ten tvoj boh stoji za hovno...
13
@darksider96 @11 ako som písal vyššie - vymyslíš si tézu a jej popretím sa tváriš, že máš pravdu..
začnime teda poriadne a od začiatku - čo znamená nezávislosť na Bohu? kde sa tvrdí, že satan je na Bohu nezávislý v ponímaní ako to naznačuješ?
vravíš čosi o prispôsobovaní sa.. kto komu? satan Bohu či Boh satanovi? a kde si našiel takúto tézu, že by sa Boh prispôsoboval satanovi? /okrem iného je toto výslovne v biblii odmietnuté priamo Bohom/
a koho by si si ty vybral za "pána" je v podstate len tvoj problém, lebo na to, aby som si ja vybral nejakú možnosť, by som chcel poznať a vedieť, čo skrývajú a predstavujú ostatné možnosti..
ty však zjavne nemáš (či len ignoruješ?) informácie o tom, čo znamenajú či aké sú jednotlivé možnosti, ale napriek tomu si chceš vyberať... relevantnosť takého výberu je nulová...
začnime teda poriadne a od začiatku - čo znamená nezávislosť na Bohu? kde sa tvrdí, že satan je na Bohu nezávislý v ponímaní ako to naznačuješ?
vravíš čosi o prispôsobovaní sa.. kto komu? satan Bohu či Boh satanovi? a kde si našiel takúto tézu, že by sa Boh prispôsoboval satanovi? /okrem iného je toto výslovne v biblii odmietnuté priamo Bohom/
a koho by si si ty vybral za "pána" je v podstate len tvoj problém, lebo na to, aby som si ja vybral nejakú možnosť, by som chcel poznať a vedieť, čo skrývajú a predstavujú ostatné možnosti..
ty však zjavne nemáš (či len ignoruješ?) informácie o tom, čo znamenajú či aké sú jednotlivé možnosti, ale napriek tomu si chceš vyberať... relevantnosť takého výberu je nulová...
14
@darksider96 @10 a síce si to asi nemáš kapacitu uvedomiť, ale tvoja premisa o vychádzaní kresťanstva zo starého zákonu, resp. ako si to ty nazval teologické a filozofické bláboly nabúrava na skutočnosť, že existuje čosi ako nový zákon a fakt, že nový zákon v mnohom popiera či mení starý zákon..
prepáč, ale fakt by si si mal najprv veci poriadne naštudovať, nielen prečítať pár článkov.. potom sa ľahko odmieta niečo, o čom viac než faktografiu máš len svoju subjektívnu predtsavu
prepáč, ale fakt by si si mal najprv veci poriadne naštudovať, nielen prečítať pár článkov.. potom sa ľahko odmieta niečo, o čom viac než faktografiu máš len svoju subjektívnu predtsavu
15
@johnysheek @14 To ty nemas kapacitu si to uvedomit Ten Novy zakon ma byt argument? Vsak krestanska cirkev chcela monopol, tak vsetko starsie preklinali alebo dezinterpretovali... Krestanstvo co ma vsetky svoje zvyky, tradicie, regulacie, tak to su len pozostatky Stareho zakona, ten vychadza z judaizmu, ten z egyptskej hermetiky, to od mezopotamie, ti od sumerov a ti od Vedskej Vychodnej spolocnosti. Cize ked patras hlbsie (co malokto), zistis, ze krestanstvo je v podstate degenerovany hinduizmus… Odporucam ti knihu od Stephena Knappa – Proofs of Vedic Culture's Global Existence. Ta ma na konci vyse 120 bibliografickych zdrojov... Prajem prijemne citanie
16
BTW, tie vase krestanske nauky a blaboly su to len pozostatky deviacii pozostatkov prekrutenin mytologie viacerych autorov, ktori sa inspirovali starsimi poprekrucaninami… Poznas hru telefon? Tak asi taka je vierohodnost. Dnesna Biblia dokonca nie je ani teisticka… Je to neosobny mytologizmus.
17
@johnysheek Vedy o ktore sa zaujimam podavaja realitu, ktora sa da overit, z velkej casti je to zaklad celej modernej vedy, kdezto krestanstvo tvrdi, ze Zem je stara 4000 rokov a podobne kokotiny...
Krestanstvo je zalozene na tom, co niekto hovoril, niekto napisal o niekom, co nieco napisal. Ved aj Biblia ma x neznamych autorov a bola davana dokopy velmi selektivne od roznych zdrojov. Doteraz nie su originalne rannokrestanske dokumenty uznane cirkvou…
Ale dokaz toho, ze biblicke pribehy su mytologia je v tom, ze mas Vedske predlohy realnych udalosti, ktore potom mozes vidiet aj v Biblii, ale skreslene na mytologiu.
Poznas tieto Vedske pribehy z pred 5000 rokov?
– Adam a Eva
– Matka Panna
– Bozi syn, pastier
– zabijanie novorodeniatok zlym kralom
– Abraham a Sara
– Kriz
– Sestcipa hviezda
– Trojjedinost Boha
– Nebo, peklo
tak to su Vedske koncepty, toto nema s krestanstvom nic spolocne, okrem toho teda, ze to kreszania prebrali, zle pochopili, sami zmytologizovali a vyhlasili za svoje "ucenie“.
Krestanstvo je zalozene na tom, co niekto hovoril, niekto napisal o niekom, co nieco napisal. Ved aj Biblia ma x neznamych autorov a bola davana dokopy velmi selektivne od roznych zdrojov. Doteraz nie su originalne rannokrestanske dokumenty uznane cirkvou…
Ale dokaz toho, ze biblicke pribehy su mytologia je v tom, ze mas Vedske predlohy realnych udalosti, ktore potom mozes vidiet aj v Biblii, ale skreslene na mytologiu.
Poznas tieto Vedske pribehy z pred 5000 rokov?
– Adam a Eva
– Matka Panna
– Bozi syn, pastier
– zabijanie novorodeniatok zlym kralom
– Abraham a Sara
– Kriz
– Sestcipa hviezda
– Trojjedinost Boha
– Nebo, peklo
tak to su Vedske koncepty, toto nema s krestanstvom nic spolocne, okrem toho teda, ze to kreszania prebrali, zle pochopili, sami zmytologizovali a vyhlasili za svoje "ucenie“.
18
sefe... ty si tak velmi vzdelany a potom robis take lapsusy v zakladnych tezach, ze je to az povazlive..
skutocnost, ze co do etickej noriem a pravidiel je viacero filozofickych ci nabozenskych smerov podobnych neznamena, ze si poprel existenciu Boha..
spolocne prvky su jedna vec... filozofia a smer, kam to vedie a co je cielom je druha a tam sa to tak uplne nezhoduje, ze ano?
.. pre zaciatok hovoris cosi o monopole krestanov a dezinterpretacii..
urcite si si vedomy, ze niekolko storoci boli krestania prenasledovani, muceni a vrazdeni... takze mas pravdu.. islo im jedine o monopol... preto to cele vydrzli..
ak by ti to co i len trosku prislo divne, mozno by si pochopil, ako velmi sa v tejto teze mylis.. ale tebe to pride v pohode.. lebo ved krestania dnes "ovladaju" paetinu sveta, tak tomu tak urcite bolo vzdy..
hlavne v dobach, kedy hierarchia medzi krestanmi a v prvotnej cirkvi fungovala uplne inak, nez teraz.. ale tento logicky nezmysel tvojho tvrdenia ti vobec nevadi.. tak vela mas nacitane.. smutne..
vravis o naukach a blaboloch.. vies, ked sa chceme bavit na urovni je znevazovanie nazoru druheho dost ubohe.. co ak ti ja poviem, ze blabolom je to co citas ty a z coho vychadzas? uznas si chybu a zmenis nazor? posunie ta to v skumani tychto veci dalej?
nie.. tak to nerob ani ty.. potom to vyzera ako keby si ty objavil pravdu a bola jedina, zarucena.. a ver mi, nie je.. na kopec veci nemas odpovede ani ty.. takze odkial beries tu istotu a bohorovnost svojich tvrdeni?
vravis o prekrucani mytologie.. a ze biblia nie je teisticka.. pricom biblia popisuje skutocne udalosti spred 2000 rokov, ktore ti ludia zazili a vedeli o nich, inak by uz v tom case vznikali "antitezy" o tom, ze ide o klamstva.. o nich som vsak doteraz nepocul..
taktiez sa odvolavas na vedecke myslenie..
co ja viem, tk vedecke myslenie by malo byt zalozene na pochybovni.. pochybovani aj o vlastnych zaveroch a predstavach vychadzajuc z toho, ze sa clovek moze mylit ze to musi skumat a hladat tu pravdu.. stale dokola.. nie s jasnym koncom "uz ju mam"..
nehovoriac o tom, že opaet vytahujes nepresne a nepravdive tvrdenie... co ja viem, krestania ani nahodou netvrdia, ze zem je star 4000 rokov.. ano, nejake sekty to tvrdia, ale bavime sa o krestanstve, nie o tom, ze si kdesi nejaky jednotlivec nieco vymyslel a teraz to ides vyvracat.. takze skutocne si najprv cosi nastuduj, ak to chces hejtovt a argumentovat proti tomu..
a ano, odporucam ti studovat si aj tie krestanske texty a s otvorenou myslou... nielen tie "zarucene pravdive" krestnstvo popierajuce zdroje.. fakt ta to ma sancu niekam posunu..
argument o neznamosti autorov je irelevantny... sposob ako vznikala biblia a co obsahuje je postaveny na niecom inom.. a len znamost autora neznamena, ze to je jediny sposob ako nieco overit
co sa selektivnosti tyka odporucam opaet raz nastudovat si, ako a preco sa niektore spisy dostali a niektore nie.. potom pochopis, ze to nebolo sposobom preberania fazuliek, ale ze je z tym cosi ovela hlbsie..
taktiez spominas neustale védu a ju ako predlohy.. ale uplne stracas ponatie o tom, ako je biblia a krestanska nauka vystavana.. co hlasa.. co je jej podstata.. co je mytologia.. co je pribeh a co fakt.. co je umelecke dielo/krasna literatura a co historicke..
proste.. fakt sa ti tzko odpisuje, ked splietas jedno cez druhe a akurat dokazujes, ze o tom vlastne nic nevies..
skumaj do hlbky z oboch stran.. nielen z jednej..
skutocnost, ze co do etickej noriem a pravidiel je viacero filozofickych ci nabozenskych smerov podobnych neznamena, ze si poprel existenciu Boha..
spolocne prvky su jedna vec... filozofia a smer, kam to vedie a co je cielom je druha a tam sa to tak uplne nezhoduje, ze ano?
.. pre zaciatok hovoris cosi o monopole krestanov a dezinterpretacii..
urcite si si vedomy, ze niekolko storoci boli krestania prenasledovani, muceni a vrazdeni... takze mas pravdu.. islo im jedine o monopol... preto to cele vydrzli..
ak by ti to co i len trosku prislo divne, mozno by si pochopil, ako velmi sa v tejto teze mylis.. ale tebe to pride v pohode.. lebo ved krestania dnes "ovladaju" paetinu sveta, tak tomu tak urcite bolo vzdy..
hlavne v dobach, kedy hierarchia medzi krestanmi a v prvotnej cirkvi fungovala uplne inak, nez teraz.. ale tento logicky nezmysel tvojho tvrdenia ti vobec nevadi.. tak vela mas nacitane.. smutne..
vravis o naukach a blaboloch.. vies, ked sa chceme bavit na urovni je znevazovanie nazoru druheho dost ubohe.. co ak ti ja poviem, ze blabolom je to co citas ty a z coho vychadzas? uznas si chybu a zmenis nazor? posunie ta to v skumani tychto veci dalej?
nie.. tak to nerob ani ty.. potom to vyzera ako keby si ty objavil pravdu a bola jedina, zarucena.. a ver mi, nie je.. na kopec veci nemas odpovede ani ty.. takze odkial beries tu istotu a bohorovnost svojich tvrdeni?
vravis o prekrucani mytologie.. a ze biblia nie je teisticka.. pricom biblia popisuje skutocne udalosti spred 2000 rokov, ktore ti ludia zazili a vedeli o nich, inak by uz v tom case vznikali "antitezy" o tom, ze ide o klamstva.. o nich som vsak doteraz nepocul..
taktiez sa odvolavas na vedecke myslenie..
co ja viem, tk vedecke myslenie by malo byt zalozene na pochybovni.. pochybovani aj o vlastnych zaveroch a predstavach vychadzajuc z toho, ze sa clovek moze mylit ze to musi skumat a hladat tu pravdu.. stale dokola.. nie s jasnym koncom "uz ju mam"..
nehovoriac o tom, že opaet vytahujes nepresne a nepravdive tvrdenie... co ja viem, krestania ani nahodou netvrdia, ze zem je star 4000 rokov.. ano, nejake sekty to tvrdia, ale bavime sa o krestanstve, nie o tom, ze si kdesi nejaky jednotlivec nieco vymyslel a teraz to ides vyvracat.. takze skutocne si najprv cosi nastuduj, ak to chces hejtovt a argumentovat proti tomu..
a ano, odporucam ti studovat si aj tie krestanske texty a s otvorenou myslou... nielen tie "zarucene pravdive" krestnstvo popierajuce zdroje.. fakt ta to ma sancu niekam posunu..
argument o neznamosti autorov je irelevantny... sposob ako vznikala biblia a co obsahuje je postaveny na niecom inom.. a len znamost autora neznamena, ze to je jediny sposob ako nieco overit
co sa selektivnosti tyka odporucam opaet raz nastudovat si, ako a preco sa niektore spisy dostali a niektore nie.. potom pochopis, ze to nebolo sposobom preberania fazuliek, ale ze je z tym cosi ovela hlbsie..
taktiez spominas neustale védu a ju ako predlohy.. ale uplne stracas ponatie o tom, ako je biblia a krestanska nauka vystavana.. co hlasa.. co je jej podstata.. co je mytologia.. co je pribeh a co fakt.. co je umelecke dielo/krasna literatura a co historicke..
proste.. fakt sa ti tzko odpisuje, ked splietas jedno cez druhe a akurat dokazujes, ze o tom vlastne nic nevies..
skumaj do hlbky z oboch stran.. nielen z jednej..
Napíš svoj komentár
- 1 Oxidbromu: Čoho a prečo sa toho bojíte?
- 2 Samsebou30: Polovička Threads je so statusmi , , kto začne rok 2025 single”, ale...
- 3 Yoss: Zbohom vianoce www.youtube.com/watch?v=f40...
- 4 Zajko235: Dnes som ešte dojedal vianočný šalát a zákusky zisťujem, ...
- 1 3kratadost: Cim viac boxujem, tym menej chapem, ako dokazal byt Tyson taky rychly...
- 2 Oxidbromu: Čoho a prečo sa toho bojíte?
- 3 Oxidbromu: Vaše silvester plány?
- 4 Samsebou30: Polovička Threads je so statusmi , , kto začne rok 2025 single”, ale...
- 5 Willbebetter: Mam chut po 2529360172 rokoch napisat blog
- 6 Milgamman: Z vianočných dialógov: Mamka: pes je úprimný, nikdy ti neublíži, ...
- 7 Protiuder22: Vtipná hádanka: Uhádni svoju ďalšiu myšlienku.
- 8 Azizi: Squid Game 2 je na svete!
- 9 Yoss: Zbohom vianoce www.youtube.com/watch?v=f40...
- 10 Zajko235: Dnes som ešte dojedal vianočný šalát a zákusky zisťujem, ...
- 1 Tomas5555555: Zelám nábožné a spasené Vianoce. Prvých 5 birdzákov ktorí zverejnia IBAN pošlem finančnú odmenu....
- 2 Tulipanoo: pod stromcekom som si nasla zlomene hrnce, namiesto vysokeho bradateho typka vo Vanskach...
- 3 Nats: dali sme si s frajerom rovnaku knihu na vianoce < 3
- 4 Tulipanoo: rodinna hadka 5 hodin po prichode je nas novy rekord
- 5 Karamella: Ako správny workoholik som dostala od rodičov súpravu do ambulancie v tmavomodrej farbe ...
- 6 Robinson444: Túto bombu zahrali dnes na FMku skoro som havaroval pri refréne ...
- 7 Tequila: kto schudol tento rok viac, lana del rey alebo tones and i? mam...
- 8 Mezomus: ja sa uz neviemkolky rok pytam, co mam ja so zidovskym buricom, ...
- 9 Thunderstorm: Čína bola zaujímavá skúsenosť. Som rada, že sme vypadli a len tak skoro...
- 10 3kratadost: Cim viac boxujem, tym menej chapem, ako dokazal byt Tyson taky rychly...