Zvláštni nápad slovenskej agentúry.
Hovoria si „Bojovníci proti kríze“, a ich „trik“ spočíva v tom že budeš nakupovať to čo si pred krízou bežne nakupoval, čím opäť zvýšime predaj určitého tovaru a následne firmy príjmu zamestnancov aby stíhali vyrábať produkt pre užívateľov. Možno to bude fungovať ale ako na to príde niekto komu znížili plat a už si nemôže dovoliť nakúpiť to čo pred tím, a čo taký čerství absolvent. Nemá peniaze za čo by si čokoľvek kúpil , nemá prácu za ktorú by dostal peniaze. Takže ten začarovaní kruh sa opäť uzavrel bez výsledku. Nemyslím si že je to zlí nápad ale aj tak treba začať od velikánov ako sú veľké firmy a tak, lebo bežní človek(jedinec) to isto nezmení.
je to presne tak ako si napisal..akurat vcera v telke davali anketu s rakusakmi ci by boli ochotni oni za polovicu svojho platu utratit na plazmovu telku..vsetci odpovedali NIE..tak sa teda pytam, ako to ze ked rakusak zaraba skoro 3000€ mesacne a slovak len o jednu nulu menej, slovak je ochotny..lebo slovak je je*nuty..lebo za take blchy 300€ ako je pre rakusaka musi dret cely mesiac..nenavidim tento stat!!! je to hrozne tu zit, ked nemas z coho zit!!
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.