11 komentov
1
cltr0n
16. 6.júna 2022 21:56
To je tá čo narafala? </3
4
@cltr0n @3 najpamätnejší moment z tohtoročného preteku, podľa mňa. Každopádne teším sa na budúci, 100. ročník. Prídu do LMH a LMDH kategórie Peugeot, Cadillac, Ferrari, Porsche, BMW, Acura. 2024 príde Lambo a vráti sa Alpine. Pecka!
5
No áno tie placky sú asi nuda keď v prvej lige sú 3 vyrobcovia a v druhej iba jeden
6
@cltr0n @5 hej, aj mňa viac baví sledovať pretekať sa výrobcov áut, než nejaké súkromné garážové tímy. Ako budúcnosť WEC a Le Mans je práve v tých plackách, GTčka ako Corvette tam už nebudú zastúpené. Fajn ale je, že organizátori prišli na spôsob, ako prilákať výrobcov späť do tej najvyššej kategórie bez toho, aby sa od nich vyžadovali tak vysoké náklady na vybudovanie vlastného prototypu.
7
No a práve placky a siluety neznášam a aj preto si nejaký závod zapnem veľmi sporadicky
8
@cltr0n @7 tak ono sú také divné, a GTčka sú určite na pohľad sympatickejšie, ale niektoré sa mne páčia a koniec koncov, stále je to auto... Kým to má uzavretý kokpit, tak som s tým ok.
Ja som sem kedysi pridal aj svojho favorita
» www.birdz.sk/teal/obrazok/be...
Ja som sem kedysi pridal aj svojho favorita
» www.birdz.sk/teal/obrazok/be...
9
Hmmm britské auto toto na plackach najviac neznášam - zoberieš motor ( ak máš vhodný) šasi od dallary alebo orecy, zladis nalepia logo a je hotovo. Síce je to stále pomerne náročná vec ale vôbec to nereprezentuje výrobcu Ja mám najradšej gt4 alebo TCR ...
10
@cltr0n @9 no ale to je kvôli peniazom. Ak by to ACO/Fia nevyšpekulovali takto, tí výrobcovia by neprišli vôbec, kvôli nákladom, ktoré vytvorenie takého prototypu obnáša.
Takto má výrobca na výber z dvoch možností, 1. LMh auto si vyrobia sami (Toyota, Peugeot, Glickenhaus, Ferrari) alebo 2. LMDh to je to o čom píšeš, vyberieš si podvozok od jedného zo 4 dodávateľov, povolený motor je tuším od Bosch, prevodovka tiež len jedna, batérie budú od Williams AI, oni na tom vybudujú akurát svoj bodywork a za lacný peniaz môžeš prísť pretekať v Európskom WEC alebo aj v Americkej IMSA, keďže to bude spoločná kategória pre oba šampionáty, pretože náklady sa prerozdelia.
Zároveň, obe tieto kategórie budú papierovo vyrovnané a každý teda môže prísť pretekať o celkové víťazstvo. Podľa mňa je to vymyslené super. Jediné mínus je, že tie autá už nebudú tak rýchle, ako doteraz.
Takto má výrobca na výber z dvoch možností, 1. LMh auto si vyrobia sami (Toyota, Peugeot, Glickenhaus, Ferrari) alebo 2. LMDh to je to o čom píšeš, vyberieš si podvozok od jedného zo 4 dodávateľov, povolený motor je tuším od Bosch, prevodovka tiež len jedna, batérie budú od Williams AI, oni na tom vybudujú akurát svoj bodywork a za lacný peniaz môžeš prísť pretekať v Európskom WEC alebo aj v Americkej IMSA, keďže to bude spoločná kategória pre oba šampionáty, pretože náklady sa prerozdelia.
Zároveň, obe tieto kategórie budú papierovo vyrovnané a každý teda môže prísť pretekať o celkové víťazstvo. Podľa mňa je to vymyslené super. Jediné mínus je, že tie autá už nebudú tak rýchle, ako doteraz.
11
Áno, ja s tým súhlasím. Ide o veľké peniaze. Radšej budem sledovať Le Mans aké sa mi nepáči ako žiadne.
Napíš svoj komentár
- 1 Krásnej den vám všem
- 2 Takmer aktuálna fotka. Hej, ...
- 3 Moja strelecká, teda zo súťaže,...
- 4 Pozývam :) Link s podrobnejšími informácii...
- 5 TO - BN nová cesta
- 1 Pri pomerne miniatúrnom vodopáde na takú...
- 2 Sometimes may be good sometimes may...
- 3 Taj po snahu…
- 4 Mesiac pocuvam falling in reverse :)guess...
- 5 PERFECTION! Not rly. Ale nie...
- 6 Leto come back plz
- 7 Brzda
- 8 Takže moji milý fanúšikovia takýto fešný...
- 9 Obrázok od Obivankenobi
- 10 Obrázok od Yacopsae