Píšem prvý blog na margo blogov, mojich či vašich. chcem sa zaoberať otázkou, o úspechu blogov. Je to naozaj relatívne.
Z osobných skúseností viem, že niekedy dostane viac pozitívnych ohlasov či hodnotení blog od ktorého sa to menej čaká, to poteší, lenže práve mnohokrát sa stáva, že blog od ktorého si slubujeme viac, nakoniec skončí s jedným komentom či dvomi.
Ťažko nájsť vždy práve tému, ktorá zaujme najviac práve prítomných birdzákov. niekedy uvidím blog s fakt dobrou témou, potom si nadávam, že čo to nenapadlo mňa.
Úspešný teda býva ten, kto nájde dobú tému na blog, a dobre a zaujímavo ju spracuje.
Osobne píšem, čo chcem, čo ma napadne, niekedy si myšlienky aj zapisujem, a neskôr ich, či témy spracovávam.
Niekedy napíšem blog, len tak, čo ma práve napadne, ak je to aspoň podľa mňa zaujímavé, a úspech takéhoto blogu je relatívny niekedy prekvapivý, inokedy pod očakávanie, niekedy si zas dlhší čas držím dobrú tému, a nakoniec keď ten slávny blog napíšem, neskončí príliš úspešne.
Na druhej strane sa mi stáva, že ma niečo jednoducho inšpiruje, ako napríklad včera, videl som zopár grázlov v značkových veciach, niečo vo mne bolo, tak som zo seba len tak vyfúkol blog o fenoméne značkového oblečenia, a čuduj sa svete, blog ´bol veľmi úspešný, zaradil sa k najlepším, a najlepšie hodnoteným.
Niekedy, keď len silou mocou chcem niečo rýchlo napísať, rýchlo to napíšem, ale je to bez úspechu, alebo proste aj nie rýchlo, ale ak nie je dobrá myšlienka , a ani extra obsah, t.j. prázdne reči, tak to určite úspech nemá.
keď mám dobrú myšlienku, vyčerpávajúco a snaživo ju spracujem, tak to je aj kľúč k úspechu, keď sa to snažím odfláknuť, odzrkadlí sa to aj v úspechu.
Často ma prekvapuje , aké blogy sa dostávajú do TOP20 a podobne, no je to tak, nič na tom nezmením, a má to tak byť, kedže zaujali najviac birdzákov.

Chcem len apelovať na pointu tohto blogu. Niekedy si dlho pripravujem tému, a nakoniec bez úspechu prakticky, inokedy ma proste jak keby kopne múza, ide to jak nič, a má to aj úspech, no keď si to ani nepripravujem a ani ma nekopne múza je celý blog zväčša nanič.

napodiv napríklad moja prvá báseň , , Zabili, zabili´´, nejakým zázrak som ju za pár minút skomponoval, a bola veľmi úspešná, a úprimne povedané dobrá, písal som ´dalšie ale už ani zďaleka s takým úspechom.

A naozaj záleží to aj od toho ktorí birdzáci sú prítomní, či akú majú náladu.
, , úspech blogov je relatívny´´

 Úvaha
Komentuj
 fotka
freestyler01  19. 4. 2009 14:42
casto predava nadpis..
 fotka
teny555  19. 4. 2009 14:44
práve a nie najlepší nadpis aj dobrého blogu zasa odradí, a zaujímavý aspoň prinúti kliknúť aspoň na to
 fotka
bluepanter  19. 4. 2009 15:35
Celkom pekný článok . Treba si však uvedomiť, že niekedy je blog ako produkt. Záleží od toho ako dobre vieš svoj výtvor predať, potom už môžeš ubrať aj na kvalite, preto sú v TOP20 veci, ktoré sa ti možno zdajú nekvalitné.

Určite je však väčšia pravdepodobnosť, že blog, na ktorom dlhšie a dôkladnejšie zapracuješ, sa dostane na lepšie miesto. Články typu "horúca kaša" tiež môžu získať úspech, ale tie sa predávajú témou, ako si to aj napísal .
 fotka
zipporah  19. 4. 2009 20:33
rebríčky blogov nie sú relatívne, ale závisia od toho, koľko aktívnych prispievateľov, zvyčajne ide o priateľov a známych, prispieva do nich... neber ich vážne na sto percent; mňa raz pobavilo, keď mi dievča napísalo na môj blog, čo som spísala za rekordné sekundy, že tu prvý raz tu prečítala najlepší blog myslím, že tu úlohu zahral známy umelec Goya, ktorý pomútil hlavu mnohým, vrátane mňa, takže v tomto prípade to nebola pochvala na mňa, ale dôkaz Goyovej sily
 fotka
matwejo  19. 4. 2009 23:33
ja osobne si hodím nové blogy a už idem podľa nadpisu a tých prvých pár viet, ak ma to zaujme hodím si novú kartu na neho, takto prečítam cca 20 za sebou, okomentujem a cítim sa o trošku kultúrne naplnený, ... čiže u mňa dosti zaváži ten nadpis a pár viet, štýl tých viet a téma (čo býva väčšinou v nadpise schovaná) ... v poslednom čase si všímam chŕlenie blogov @depropex -a, asi podplatil témovú múzu, ale je to celkom fajn, ide mu to. Občas si všimnem aj počet odporúčaní, ale neberem ich na ťažkú váhu, lebo je to skreslené tou popularitou tých ľudí (väčšinou majú najväčšie odporúčania tí istí, tá "blogová šlachta" a nemám to zrovna dvakrát v láske)
 fotka
kakofonia  26. 4. 2009 18:26
no neviem uverejnila som taký blog za ako som sedela pri pooku alevbo aky nazov som tomu dala a myslela zze nebude uspesny ale on ma az 2 koment y!! no ved pre mna uspech ale asi hej zavisi to od nadpisu a temy
Napíš svoj komentár