Nakoľko mi nedalo, musel som predsa len pridať ešte jedno osobitné zamyslenie, ako teda môj komentár. Keďže veľmi rád špekulujem na spôsob, čo by bolo keby bolo, kedže veľmi rád mám, kedy si viem niečo ozrejmiť na podklade práve štúdia biblických textov, a tiež postupne tomu všetkému sa učiť, píšem teda v týchto myšlienkach.
O čo teda ide. Teda ešte vám v krátkosti odpoviem.
Ja som nikoho neodsúdil, ani neposúdil, ja som šiel na to z odborného hľadiska čo sa týka tejto problematiky.
Zásadne totiž neuznávam v diskusii sentimentalizmus, čo isto dobre viete, že sentimentalizmus je prítomný v každom spektre... v ekonomike, zdravotníctve, školstve, pedagogike, teológii, filozofii... proste v akejsi každodennej realite, aj v bežných rozhovoroch najčastejšie máte sentimentalizmus so všetkými jeho prvkami, teda spôsob povyšovania vášho(alebo môjho) pohľadu na danú problematiku z momentálneho citového rozpoloženia, alebo nejakej nálady, bez rozumovej úvahy.
A dajte si otázku, či teda sa bavíme na úrovni teda tohoto spomínaného sentimentalizmu ako takého, alebo klasicky diskutujeme v tom zmysle, že teda ja poviem názor, vy poviete názor, ak máte odlišný, alebo aj protikladný, mne to osobne nevadí, pokiaľ naozaj už nezasahujete nejakým spôsobom do mojej dôstojnosti, a samozrejme z mojej strany pokiaľ ja nezasahujem do vašej dôstojnosti, a to sa týka všetkých zúčastnených.
Ak vám v krátkosti poviem.Teda áno.
Deti z fatimy, boli v podstate negramotné dietky, ktorých si vybral Pán Boh. Určite je to ťažko pochopiteľné, pretože deťom sa Panna Mária predstavila ako Nepoškvrnené Počatie.
Nechcem tu nič nové rozooberať lebo domnievam sa, že málokto je tomu schopný porozumieť, tomu v podstate nerozumie pravda nik. Lebo je to niečo, čo je sväté, posvätné, čo je duchovné, čo sa vymyká bežnej realite života, vymyká sa to bežnej realite každodenného dňa, a pre mnohých je to zaiste veľká neznáma.
Tento pojem máme pravda v cirkvi ako slávený sviatok 8.december, čo značí, že následných 9 mesiacov odpočítaných, je obdobie, kedy sv. Anna nosila vo svojom živote Matku Kristovu.
Pre úplnosť teda vysvetľujem, teda sviatok ôsmy december je sviatok, kedy sv. Anna počala Pannu máriu.
Mnoho kresťanov (katolíkov) dokonca ani tomu nerozumie, čo konkrétne značí tento sviatok, ôsmy december, nakoľko samotne mätúce je aj príslušné evanjelium aplikované na tento deň slávnosti, ktoré hovorí o zvestovaní Pána, a nie o počatí Panny Márie....
Anjel hovorí Panne..." hľa panna počne a porodí syna..." môžete si ho teda v biblii prečítať pravda, ale čo je finta.
Ale tento evanjeliový text je totožný na 25.marec, nie na ôsmy december. Cirkev v dobrom úmysle zaradila na 8.12 tento evanjeliový text, ale ako jediný raz sa vyslovene mýli. Samozrejme nemýli sa v ničom čo sa týka viery a mravov, len ten text je mätúci, lebo o Nepoškvrnenom počatí Panny márie sv. Annou nemáme v biblických textoch nijakú správu, podobne ani to, ako sa volali rodičia Panny Márie, a predsa ich sviatok si ctíme 26.júla, čo je mena Anny celkom obľúbené meno medzi slovenskými ženami.
A nie jeden kostol, kaplnka a podobne je zasvätena Joachimovi a Anne.
Záverom mojej reflexie by som vám povedal, že je veľmi dobré študovať biblické texty, práve preto, aby človek neupadol do akýchsi sentimentálnych pocitov, kde buď budeme sa ako kresťania všetci do jedného ľutovať, odpúšťať, milovať, odprosovať, chváliť alebo haniť, nenávidieť, bočiť jeden od druhého pre rozdielne náboženstvo, alebo iné ľudské ohľady. preto je dobré byť v každom ohľade mierny.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.