Zamysli sa
8 komentov
1
tomas
23. 1.januára 2009 16:30
Pochybujem ze Albert Einstein pouzival Mac.
3
@gabosh aj Hitler bol iny... Byt iny nemusi byt vzdy len dobre.
Mne sa nepaci, ze proste Apple sa prezentuje mrtvymi osobnostami, ktore na 100% nepouzivali ziadny produkt od Apple a vlastne nesuhlasili s takouto propagaciou...
Keby tam boli zijuce celebrity, ktore pouzivaju Mac, ok, alebo zijuci architekti, maliari, dizajneri, reziseri. Ale hento je len dalsi dovod preco nemam rad firmu Apple.
Mne sa nepaci, ze proste Apple sa prezentuje mrtvymi osobnostami, ktore na 100% nepouzivali ziadny produkt od Apple a vlastne nesuhlasili s takouto propagaciou...
Keby tam boli zijuce celebrity, ktore pouzivaju Mac, ok, alebo zijuci architekti, maliari, dizajneri, reziseri. Ale hento je len dalsi dovod preco nemam rad firmu Apple.
4
@tomas
Holt, reklamna kampan z roku 1998 je pre mna velmi dolezita... A jej myslienka je len taka, ze tyto ludia boli vynimocny aj napriek tomu, ze nesli s prudom a boli odvazny skusit nieco nove a v 98 bol marketshare applu taky ze ist do apple a nebyt designer alebo podobne, tak teda fakt proti PC prudu...
dobru myslienku ma ta kampan...
Holt, reklamna kampan z roku 1998 je pre mna velmi dolezita... A jej myslienka je len taka, ze tyto ludia boli vynimocny aj napriek tomu, ze nesli s prudom a boli odvazny skusit nieco nove a v 98 bol marketshare applu taky ze ist do apple a nebyt designer alebo podobne, tak teda fakt proti PC prudu...
dobru myslienku ma ta kampan...
5
@tomas vravíš, akoby si už nemal ani pomáli od Apple všetko, čo sa dá mať Celý Birdz.sk by sa mohol onálepkovať ako "Made on Mac" - Coda, » www.panic.com/coda/... & Adobe Photoshop for Mac , iMac & MacBook Pro powered
Áno, Mac používajú taktiež samozrejme architekti, maliari, dizajneri, reziseri, zvukáry, nahrávacie štúdia, grafici atď.. od kedy tá značk a produkty od nej existujú. Nedali ich tam preto, lebo nie su až tak zaujímaví a nevystihujú vynímočnosť jednotlivca. Čo bolo pre tú kampaň, ako spomenul vyššie Mišo dôležité a čím chceli osloviť. Teraz je už Apple Cool & Style trendy značka, ktorá je u mladých jednoducho iN!
Okrem toho, tu máš verzie, kde sú povedzme aj čerstvejšie celebrity, ako na pôvodnom spote:
Think Different 2007:
Think Different 2008 Edition
(Všimni si obamu, ten a jeho tým fičia len na Macoch a IT bieleho domu sa kôli tomu "refreshuje"
Áno, Mac používajú taktiež samozrejme architekti, maliari, dizajneri, reziseri, zvukáry, nahrávacie štúdia, grafici atď.. od kedy tá značk a produkty od nej existujú. Nedali ich tam preto, lebo nie su až tak zaujímaví a nevystihujú vynímočnosť jednotlivca. Čo bolo pre tú kampaň, ako spomenul vyššie Mišo dôležité a čím chceli osloviť. Teraz je už Apple Cool & Style trendy značka, ktorá je u mladých jednoducho iN!
Okrem toho, tu máš verzie, kde sú povedzme aj čerstvejšie celebrity, ako na pôvodnom spote:
Think Different 2007:
Think Different 2008 Edition
(Všimni si obamu, ten a jeho tým fičia len na Macoch a IT bieleho domu sa kôli tomu "refreshuje"
6
@xcorpi to nema nic s Obamom, v Bielom Dome sa pouzivaju Macy uz asi u poslednych 2-3 prezidentov (Obama mozno len kupuje novsie modely nic viac)
8
@tomas konečne už existuje nejaký luxusný článok, kde je ukázané, ako sa dajú ľahko a rýchlo zrušiť všetky deficity iPhone - » www.macplanet.sk/portal/?p=1964...
Napíš svoj komentár