T-mobile aj takto sa dá vyjadriť lojalita. V T-mobile (bývalom euroteli) sme ako rodina už niekoľko rokov, nie 2 či 4 ale dá sa to vyjadriť aj na 10 či možno viac. Niekoľko telefónov, zopár simkariet a paušálov - to všetko nás spája s týmto operátorom. Malé problémy za tie roky ktoré sa vyskytli, boli promptne a okamžite vyriešené. Boli aj väčšie, nie všetky išli hladko, ale neboli také značné, aby sa o nich písal blog. Pred nedávnom sa ale taká udalosť stala, problém ktorý ma presvedčil o tom, že T-mobile nie je tým správnym "partnerom" do nášho (rodinného) života. Tento problém sa vlastne stal mojim rodičom, nakoľko sú časovo tak vyťažení a vyrozprávali mi ho dopodrobna, budem sa Vám to snašiť opísať ako keby som tam bol ja. Za pochopenie vopred ďakujem.
Dva telefóny ktoré boli naposled zakúpené v Auparku u tohto operátora sa začali kaziť. Ich vada spočíva v tom, že sa hocikedy vypnú - sami od seba. Už dávnejšie sme (asi za roky vernosti u tohto operátora) dostali kartu (myslím že strieborná) ktorá nás oprávňuje pri nahlásení poruchy telefónu dostať od operátora náhradný mobilný telefón pokým náš telefón bude v oprave. Táto "výhoda" nás vlastne nakopla k tomu, aby sme telefóny išli reklamovať keďže bez nich nemôžeme byť. A tu sa začína celá naša príhoda.
Prišli sme do auparku, vystáli si dlhú radu na niekoľko desiatok minúr a keď sme došli k pultu, chalanovi asi vo veku 28 položili krabice s telefónmi, "vernostnú" kartu a vysvetlili o čo ide. Po troch minútach nám oznámil, že musíme ísť tam, kde sme telefóny kúpili. Toto je dosť zarážajúce pretože keď si v sieti jedného predajcu kúpite niečo nemôžete to vrátiť na inom mieste. Keď si kúpite kolobežku v Košiciach v Tesco, prídete do Bratislavy tak ju aj v Bratislave v hociktorom Tesco môžete vrátiť. Takže tento postup je dosť nelogický, ale našťastie sme tietelefóny kúpili v Auparku. Pre doplňujúce informácie - to že telefón treba donisť pri poruche tam kde ste ho kúpili je na zmluve ale ten kto nenosí okuliare a nemá ešte minimálne dve lupy tak to nemá šancu nájsť...
Ako prvé, nás predajca odporučil niekam kde majú špičkový servis a kde nám telefóny opravia, kde budú vedieť ako na to a že aby sme si tam zašli. Vtedy sme zopakovali našu požiadavku, že telefón sme kúpili tam a tam ho aj reklamujeme a žiadame zaň náhradné telefóny. Tu sme narazili na ďalší kameň. Predajca nám oznámil, že žiadne nemajú ale že nám zavolá vedúceho. Prišiel vedúci predajne (ešte mladší chalan) a keď bol oboznámený so všetkými našimi požiadavkami, potvrdil slová predajcu, že žiadne telefóny nemajú. Tak sme sa spýtali, že kedy budú mať telefóny? Vedúci odpovedal, že to on nemôže vedieť lebo majú teraz strašne veľa opráv. Na naše naliehanie, že my prídeme keď telefóny dostanú. Nato nám vedúci odpovedal, že on sa musí ísť spýtať skladníka že ako je to s telefónmi. Vtedy nám skoro vypadli oči z očných jamiek. Po otázke kto je vlastne vedúcim predajne, či on alebo skladník, len mlčky odišiel dozadu.
Keď sa vrátil povedal, že aj keď prídu telefóny, on to nemôže ustriehnúť. Tak sme mu navrhli, že my mu dáme telefónne číslo, a keď prídu telefóny tak nám zavolá a my prídeme. On nám na to odpovedal, že to sa nedá pretože ak príde niekto s pokazeným telefónom tak sa môže stať že mu ten telefón dajú a pre nás neostane. Po tejto čerešničke na koláči sme schmatli naše telefóny a odišli odtiaľ. Veľmi príjemne strávená hodinka aj dačo vo firme ktorej sme niekoľko rokov boli vernými zákazníkmi, platili všetky naše záväzky sme dostali akurát tak "po papuli". V týchto dňoch píšeme stažnosť ktorou sa samozrejme itak nebudú zaoberať a výpoveď nad ktorou len mávnu rukou. Teraz Vám dám ďalšie doplňujúce informácie. Keď sme končili v Rakúsku u jedného mobilného operátora, na druhý deň ako im výpoveď prišla, volal sám manažér pre styk so zákazníkmi a po ňom ešte dvaja ďalší zamestnanci, ktorí boli ochotní nám poskytnúť rôzne zľavy ak neodídeme. Neviem si predstaviť že by sa niečo takéto stalo u nás...
Účelom tohto blogu nebolo navádzanie alebo poškodzovanie nejakej strany. Chcel som len dať najavo SVOJ VLASTNÝ názor a opísať zážitok (alebo lepšie povedané udalosť) ktorý sa nám stal.
Tento bolg nájdete aj na:
» andrejkona.blog.sme.sk/c/151856/T-mobi...
alebo
» andrejkona.blog.sme.sk/...
Blog
Komenty k blogu
1
cicoooska
15. 6.júna 2008 00:33
este bud rad ze ste od nich nemali aj internet lebo by si dosiel o nerwy a po takych dvoch rokoch pouziwania aj o poriadny balik za par stiahnutych videi za mesiac...stalo sa nam
2
Sranda, v Auparkovom T-Mobile som si kupil aj ja pokazeny telefon. A este sa mi stalo ze mi taky zly Auparkovy predavac, ked vedel ze chcem vyskusat Rychly internet (a vedel to, lebo som sa viac krat opytal, ci to mozem do 7 dni vratit, lebo len chcem vyskusat najvyssiu rychlost, lebo mam uz svoj rychly internet, ale chcem skusit vyssiu rychlost), tak mi nedal kompletny obsah skatule, viem ze mi vsetko ukazoval (viem ze som videl cedecko), ale to cedecko potom v skatuli nebolo. Zistil som to az ked som vracal skatulu po 6 dnoch, a slecinka povedala ze tam chyba cedecko (ten zly predavac tam zial v ten den nebol, inak by som asi krical, nech zdvihne rit a pride sem).
Ja som to cedecko nestratil, lebo ja som doma tu skatulu vlastne ani neotvoril, celych 6 dni som ju chcel skusat, ale musel som odcestovat a nemal som cas.
A toto nie je uz omyl, alebo chyba, chyby sa stavaju, toto povazujem za podvod. Navyse ked som prisiel reklamovat telefon, ktory mi tiez dal ten zly predavac, paradoxne k nemu, a este si dovolil ma vyhresit, ze nemam klikat na "firemny zakaznici", ked chcem reklamovat telefon? To akoze zrazu nie som firemny zakaznik, ked mam problem? Firemny zakaznik som iba vtedy ked si chcem daco kupit? to co je za drzost... Nehovoriac o tom, ze sice mi telefon opravili (pre zaujimavost ked som ho kupil fungoval mi do prveho vybitia...), po opraveni v servise, ked bol uz vraj 100% funkcny, vydrzal dlhsie... Nieco vyse tyzdna tusim...
V Poluse ked som sa stazoval a siel vypovedat vsetky zmluvy aj za cenu zmluvnych pokut, mi predavac ukazoval, ze mu v systeme blika, ze som "velky zakaznik" (to sice nie je najvyssi status ich klienta, ale v kazdom pripade sa tvaril a tvrdil, ze ma ako zakaznika musi udrzat za kazdu cenu, lebo vraj som velky a dobry zakaznik) a ze mi slubuje, ze daco s tym spravi, minimalne ze mi odpustia ten rychly internet, lebo kedze vidi, ze som ho nikdy nepouzil (ani podla kontroly spotreby som nikdy ten modem nezapol), tak to vybavi atd atd atd....
Nestalo sa nic. Preslo par tyzdnov, potom som si povedal, ze ten rychly net poziciam kamosovi, ktory sa pristahoval kusok vedla, a nemal net, sak ked ho uz mam, tak nech ho nejak vyuzijem. A cudujte sa svete... Modem nefungoval.
Takze v Auparkovom T-Mobile nie len ze mi predali zly telefon, ze ma okradli o peniaze, tym ze ma podviedli pri "skusani sluzby Rychly internet" a nedali mi kompletnu skatulu, cim ma donutili porusit podmienku vratenia a sposobili mi vyssie naklady na komunikaciu, pricom ten modem dokonca ani nefungoval, a na dovazok sa este spraval predavac neprijemne, a dokonca si dovolil mi drzo tvrdit, ze ak mam pokazeny telefon, tak som zrazu neni firemnym zakaznikom (t.j. cakaj v rade dlhsi magor, trp, ze si bol taky sprosty a kupil si si u nas mobil!)
To sa stalo asi rok, rok a pol potom ako som zazil ine neprijemne situacie: vid clanok:
» www.birdz.sk/casak/clanok.ph...
Ked ma samovolne po 4 dnoch odpojili, hoci som mal byt v docasne obmedzenej prevadzke podla nich az 7 dni, co mi tvrdila aj teta na infolinke, do momentu ked som sa spytal, ze preco som bol len 4 dni. Zrazu zacala tvrdit, ze system vypina ludi nahodne, ako sa mu chce... Comu samozrejme verim, ved T-Mobile je nemecka "puntickarska spolocnost" a Nemci, ako spravny puntickari, urcite naprogramovali system, ktory nahodne odpaja ludi. To je blbost ako vysita...
A to, ze ak chcete dobit Easy kartu, tak vam v T-Mobile neporadia, vlastne vam nepomozu z nicim:
» www.birdz.sk/casak/clanok.ph...
to je len dalsi kliniec do hrobu
v kazdom pripade tieto dva clanky su len odvary proti tomu co si dovolili urobit v Auparku s mojim Rychlym internetom. A to je nieco co je uz moc. Vypovedal som prvy krat zmluvu, kde som mal viazanost a zmluvnu pokutu (samozrejme aj ten rychly internet, cize dve pokuty, stary rychly net mal pozicany kamos, a ten zrusim velmi skoro, kedze sa blizi koniec viazanosti).
Skoncil som s nimi, zaplatil zmluvne pokuty, nech si uziju posledne moje peniaze. Uz len cakam kedy skonci viazanost druheho rychleho netu (uz len 2 mesiace) a kedy miniem kredit na Easy karte (ktoru takmer nepouzivam), a ked ho miniem tak leti do smeti. V kazdom pripade nic si od nich nekupim, nikdy nevstupim do ich predajne. Dokonca som zacal uvazovat, ze na druhych mobiloch nebudem ani zdvihat, ked mi dakto bude volat z T-Mobilu
Pravdepodobne vlani v T-Mobile vymenili nejakych ludi, a ti sposobili, ze T-Mobile je taky aky je. V kazdom pripade mna stratili navzdy (sice ja rad odpustam, ale ak dakto presiahne vsetky hranice, tak potom uz cesta spat neexistuje).
Ja som to cedecko nestratil, lebo ja som doma tu skatulu vlastne ani neotvoril, celych 6 dni som ju chcel skusat, ale musel som odcestovat a nemal som cas.
A toto nie je uz omyl, alebo chyba, chyby sa stavaju, toto povazujem za podvod. Navyse ked som prisiel reklamovat telefon, ktory mi tiez dal ten zly predavac, paradoxne k nemu, a este si dovolil ma vyhresit, ze nemam klikat na "firemny zakaznici", ked chcem reklamovat telefon? To akoze zrazu nie som firemny zakaznik, ked mam problem? Firemny zakaznik som iba vtedy ked si chcem daco kupit? to co je za drzost... Nehovoriac o tom, ze sice mi telefon opravili (pre zaujimavost ked som ho kupil fungoval mi do prveho vybitia...), po opraveni v servise, ked bol uz vraj 100% funkcny, vydrzal dlhsie... Nieco vyse tyzdna tusim...
V Poluse ked som sa stazoval a siel vypovedat vsetky zmluvy aj za cenu zmluvnych pokut, mi predavac ukazoval, ze mu v systeme blika, ze som "velky zakaznik" (to sice nie je najvyssi status ich klienta, ale v kazdom pripade sa tvaril a tvrdil, ze ma ako zakaznika musi udrzat za kazdu cenu, lebo vraj som velky a dobry zakaznik) a ze mi slubuje, ze daco s tym spravi, minimalne ze mi odpustia ten rychly internet, lebo kedze vidi, ze som ho nikdy nepouzil (ani podla kontroly spotreby som nikdy ten modem nezapol), tak to vybavi atd atd atd....
Nestalo sa nic. Preslo par tyzdnov, potom som si povedal, ze ten rychly net poziciam kamosovi, ktory sa pristahoval kusok vedla, a nemal net, sak ked ho uz mam, tak nech ho nejak vyuzijem. A cudujte sa svete... Modem nefungoval.
Takze v Auparkovom T-Mobile nie len ze mi predali zly telefon, ze ma okradli o peniaze, tym ze ma podviedli pri "skusani sluzby Rychly internet" a nedali mi kompletnu skatulu, cim ma donutili porusit podmienku vratenia a sposobili mi vyssie naklady na komunikaciu, pricom ten modem dokonca ani nefungoval, a na dovazok sa este spraval predavac neprijemne, a dokonca si dovolil mi drzo tvrdit, ze ak mam pokazeny telefon, tak som zrazu neni firemnym zakaznikom (t.j. cakaj v rade dlhsi magor, trp, ze si bol taky sprosty a kupil si si u nas mobil!)
To sa stalo asi rok, rok a pol potom ako som zazil ine neprijemne situacie: vid clanok:
» www.birdz.sk/casak/clanok.ph...
Ked ma samovolne po 4 dnoch odpojili, hoci som mal byt v docasne obmedzenej prevadzke podla nich az 7 dni, co mi tvrdila aj teta na infolinke, do momentu ked som sa spytal, ze preco som bol len 4 dni. Zrazu zacala tvrdit, ze system vypina ludi nahodne, ako sa mu chce... Comu samozrejme verim, ved T-Mobile je nemecka "puntickarska spolocnost" a Nemci, ako spravny puntickari, urcite naprogramovali system, ktory nahodne odpaja ludi. To je blbost ako vysita...
A to, ze ak chcete dobit Easy kartu, tak vam v T-Mobile neporadia, vlastne vam nepomozu z nicim:
» www.birdz.sk/casak/clanok.ph...
to je len dalsi kliniec do hrobu
v kazdom pripade tieto dva clanky su len odvary proti tomu co si dovolili urobit v Auparku s mojim Rychlym internetom. A to je nieco co je uz moc. Vypovedal som prvy krat zmluvu, kde som mal viazanost a zmluvnu pokutu (samozrejme aj ten rychly internet, cize dve pokuty, stary rychly net mal pozicany kamos, a ten zrusim velmi skoro, kedze sa blizi koniec viazanosti).
Skoncil som s nimi, zaplatil zmluvne pokuty, nech si uziju posledne moje peniaze. Uz len cakam kedy skonci viazanost druheho rychleho netu (uz len 2 mesiace) a kedy miniem kredit na Easy karte (ktoru takmer nepouzivam), a ked ho miniem tak leti do smeti. V kazdom pripade nic si od nich nekupim, nikdy nevstupim do ich predajne. Dokonca som zacal uvazovat, ze na druhych mobiloch nebudem ani zdvihat, ked mi dakto bude volat z T-Mobilu
Pravdepodobne vlani v T-Mobile vymenili nejakych ludi, a ti sposobili, ze T-Mobile je taky aky je. V kazdom pripade mna stratili navzdy (sice ja rad odpustam, ale ak dakto presiahne vsetky hranice, tak potom uz cesta spat neexistuje).
3
Ja som bol proti T-Mobilu od začiatku...a keďže s T-Com a T-Mobile sú vlastne jedno a to isté...tak nemusím ani jednu spoločnosť...
...tiež nepríjemné skúsenosti...hlavne keď si dáš zaviesť internet od T-Comu za akciovú cenu 600 aj s DPH a na faktúre Ti príde 800 bez DPH...telefonáty na infolinku O800 123 456 ani
nepočítam...a najviac ma dorazilo teraz...ideme sa sťahovať a ten net sme si dávali s tou podmienkou...teda...ústnou dohodou, že sa bude dať tá linka preniesť....no a teraz sa už needá...proste sú tam technické prekážky...ale už som aj to počul....že sa technikovi nechce ísť na dedinu a zabávať sa s tým..akože mám dosť...fakt keby tu má orange ten fibernet, tak neváham ani chvíľku...a už si ho aj dávam...
...jediný operátor, ktorý stojí za to je Orange...ale čo mám robiť, keď nemám optiku až do domu???...proste.....človek si niečo užije, kým si dá internet či už ood T-Comu alebo u T-Mobilu....
...kamarát sa mi sťažoval...chcel si dať neobmedzený net od T-Comu a tiež sa pekne rozčúlil na tej slávnej infolinke...momentálne keď náhodou zavolá na tu infolinku, tak už ho poznajú po mene...
...tiež nepríjemné skúsenosti...hlavne keď si dáš zaviesť internet od T-Comu za akciovú cenu 600 aj s DPH a na faktúre Ti príde 800 bez DPH...telefonáty na infolinku O800 123 456 ani
nepočítam...a najviac ma dorazilo teraz...ideme sa sťahovať a ten net sme si dávali s tou podmienkou...teda...ústnou dohodou, že sa bude dať tá linka preniesť....no a teraz sa už needá...proste sú tam technické prekážky...ale už som aj to počul....že sa technikovi nechce ísť na dedinu a zabávať sa s tým..akože mám dosť...fakt keby tu má orange ten fibernet, tak neváham ani chvíľku...a už si ho aj dávam...
...jediný operátor, ktorý stojí za to je Orange...ale čo mám robiť, keď nemám optiku až do domu???...proste.....človek si niečo užije, kým si dá internet či už ood T-Comu alebo u T-Mobilu....
...kamarát sa mi sťažoval...chcel si dať neobmedzený net od T-Comu a tiež sa pekne rozčúlil na tej slávnej infolinke...momentálne keď náhodou zavolá na tu infolinku, tak už ho poznajú po mene...
Napíš svoj komentár
- 1 Soyastream: Októbrová
- 2 Mahmut: Kritický pohľad na Halloween a sprievody strašidiel
- 3 Dezolat: Pribehova hra o susedskej vojne. chatgpt. na pokracovanie.
- 4 Mahmut: Čistota Pána prichádza! Nečisté zmeň sa, lebo zahynieš!
- 5 Mahmut: O čítaní z oblakov a o premenách foriem Pravdy
- 6 Soyastream: Novembrová
- 7 Dezolat: Test hrania textovej hry s AI friends & Fables
- 8 Mahmut: O tých, ktorí na zemi zostanú a tých, ktorí z nej musia odísť