Ako, fakt už neznesiem tie podúrovňové reklamky na "koberce, ktoré letia", na úchvatné "ceny z ktorých sa urobíme". Neznesiem počúvať ako si to nemám robiť rukami ale mám si "ho nechať vykúriť"...ako..to už sme klesli až na samé dno dna dôstojnosti aby tu dospelí vyštudovaní ľudia na postoch komunikácie s masmédiami potili takéto kraviny?!

Vôbec mi nepríde zaujímavá reklama, ak je nejaká holka celá vyčapená an aute..akože ultra cool. Najlepšie ešte nejaký ten latex a tak..žúžo. Ako, rozumiem že autami sa zaoberajú väčšinou muži a preto sa žena používa ako predmet, ktorý sa "hodí na náš tovar a trochu pritiahne pozornosť". To už ste naozaj tak zúfalí, že nedokážete zaujať tým, čo naozaj predávate?!

Lenže fajn, autá. Na to sme si všetci zvykli. Sú a budú spojené so ženami. Ale čo do čerta má nejaká polonahá animácia spoločné s kobercami? Uvádzam len tento príklad lebo každodenným prevážaním sa po meste vidím x takýchto bilbordov. Neviem, príde mi to ponižujúce a trápne.

No ale sánka mi spadla až pri reklame na isté elektrodomy. Podľa nich by som sa mala z ich cien uspokojiť. No akože sorry ale kto toto už vymyslel? Má tento človek rodinu? Deti? Chodí každý deň domov? Vysvetlí svojim ratolestiam čo to vlastne znamená? Prečo si tá teta sťahuje nohavičky?...asi ťažko.

Ako som nedávno čítala v slovenskom denníku Sme, že každý kto tvorí reklamu by ju mal tvoriť tak, aby sa potom nehanbil priznať sa za ňu.
S týmto názorom sa stotožňujem a odkazujem ľudom, ktorých sa to týka, aby sa zamysleli a nedávali polonahé prsnatinky pomaly aj na zubnú pastu.

 Je to možné?
Komentuj
 fotka
dinqa  3. 11. 2008 18:43
v poslednom odseku nemao byť "že" sorry.P
 fotka
janushka21  3. 11. 2008 18:59
5 bodov
 fotka
martinka1112  3. 11. 2008 20:41
dobré,...a čo tá reklama v krotej sa spieva:,,vianoce šalalá nepípa mobil som zúfalá,...ďalej to neviem
 fotka
klidopido  5. 11. 2008 16:56
no dneska je úroveň tých čo robia reklami dosť zakrpatená,

ale nechápem to tiež to už nemá logiku všade napchať polonahú ženu,
 fotka
oliwerko102  20. 1. 2009 16:51
Sám nevidím nijaký racionálny dôvod takéto reklamy nevymýšľať. A bez ohľadu na to, je to nelogické, že sa takéto reklamy vyskytujú? Obchodníci potrebujú na svoje produkty upozorniť. Darí sa im to? Áno. Tak prečo to nerobiť?

Pobúri ma v reklame starý muž? Nie. Pobúri ma polonahá žena? Nuž, mňa nie. To len moja trocha do mlyna.
 fotka
dinqa  20. 1. 2009 17:01
@3 fajn, tvoja vec.
 fotka
dinqa  20. 1. 2009 17:02
opravujem *@5 fajn, tvoja vec.
 fotka
sexiritka  29. 3. 2009 22:50
mno Tak ja si akože myslim že je to pravda akože niektore reklamy su Velmi ale velmi trapne ako napriklad ale ja už ani neveim už posledne dome je viac reklam ako filmou alebo ked film trva 45minut len polovica je reklama no nie ? alebo že hipernova niečo reklamaju ideme tam a bud to neni alebo to je ovela drahsie akože toto nelubim zato su reklamy lebo sa to nemina.................................... a aby nalakaly ludi ...................... zato su reklamy keby že su neni reklamy na bud markize alebo na jojke alebo to je jedno tak nevyziju len na filmoch pretože za reklamy sa plati len s toho vyzije markiza alebo joj alebo stv1 2 len s toho takže takto ale stymto nič nenarobime ale čo už
Napíš svoj komentár