Určite sa mnoho ľudí na Slovensku už pokúšalo niečo reklamovať a teda vedia koľko je s tým problémov...30denná lehota na vybavenie, často neuznanie, bez krabice a bločku nič neuznajú, jednoducho, musíte byť obrnený trpezlivosťou a tlačiť na nich.
Čo však taká reklamácia v USA?
Nedávno som si objednal spoločenskú hru z USA. Hra došla celá v poriadku, okrem jedného dieliku, ktorý vyzeral akoby bol nalomený (Obrázok)V podstate prkotina, ale skúsil som napísať na ich zákaznícky servis. Do hodiny(!) prišla odpoveď že je im ľúto že som dostal poškodenú hru, a že budú viac ako radi ak budú môcť škodu napraviť, nech pošlem svoje kontaktné údaje. Poslal som ich a za ďalšie cca. 2 hodiny mi napísali že novy dielik na ich náklady posielajú a mal by prísť do 14 dní.
Ostal som asi takto . Do 3 hodín vybavená reklamácia cez mail, bez bločkov a podobných vecí, bez akejkoľvek lehoty, považujú to za svoju povinnosť vymeniť mi poškodený tovar.
@piter09 napríklad faktúru Neviem odkiaľ objednávaš, ale ak je to normálny obchod musíš dostať faktúru ktorá slúži ako bloček.
Neviem kde si mal problémy s reklamáciou, ale ja som zatiaľ natrafil na obchody kde boli predajcovia ochotní. Napríklad teraz, mp4 som reklamoval, chýba mi USB kábel, nevadí, pošlú, bude sa to riešiť keby mi chceli vrátiť peniaze. Opravili, do 30 dní sa to vrátilo. Predtým sa mi stalo že poľský servis mi ako náhradu 16€ slúchadiel poslal také čo nemali hodnotu ani 50 centov, predajca pokrútil hlavou a na náklady obchodu mi dal tie 16€ čo k tomu boli. Ja mám skúsenosti s reklamáciami pozitívne aj na slovensku...
rozdiel SVK a zahraničie! dnes som písala do blogu ako som pochodila s reklamovaním Iphonu v ORANGE. nervy 300, záruka na ten mobil mi bola úúúplne na prd.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
ja som napr. zatial v alze alebo v deichmane s reklamaciami nemal problem...
tiez som reklamoval kombo z nemecka a islo to vpohode