@ssnehulienka sama si to napisala ...chodis domov ..to znamena ze tam tvoj domov- zivot neni to je studentske zitie nie normal zivot a viem o com hovorim je medzi tym rozdiel
@unspoken žiť niekde pre mna definicne znamená tráviť tam podstatnú časť roka, čo v brne robím, domov chodím na návštevu, tak to asi každý vnimame inak, shit happens
@burble ked vyjdes skolu...budes mat vlastny byt a budes zamestnana potom mi povedz kde zijes ...preto je asi rozdiel medzi studentskym zivotom a zivotom ...ale nejdem sa tu so studovanymi dalej bavit lebo na mna vytiahnu este niaku poucku
@burble ono ti to dojde neskor ja len vravim ze viem ze je rozdiel niekde travit vela casu a studovat ako niekde travit vela casu a zit...ale ty si stale ziak ked budes zit pochopis neviem to asi vysvetlit
ale tak komentar @13 to celkom vystihol
žijem a študujem v Prahe. práve v tejto chvíli ponocujem.
a nech mi nikto nevraví, že tu "nežijem" len pre to, že nemám stabilné zamestnanie a vlastné bývanie (dosť nerealistické pre vééľmi veľa ľudí imho, nehovoriac o tom, že nechať sa vykorisťovať korporáciami plus štátom práve pokladám za živorenie, nie žitie), som doma všade a nikde.
žijem tam, kde práve prespávam, žijem pokojne aj na ceste a bude to život v zahraničí.
Vacsiu kokotinu jak pise @unspoken som uz velmi dlho necitala, looool
(a nepotrebujem ziadnu odpoved to je len konstatovanie, ale ak o niekom hovorim vraj by som mala tagovat
@unspoken a čím je teda to žitie charakterizované podľa teba, prosím? ak by som napr. ostala bývať u rodičov a chodila do školy vo svojom rodnom meste, tak by som tam tiež zrazu nežila, lebo by som nemala zamestnanie a vlastné bývanie?
akože áno, tiež vidím rozdiel v tom, keď niekto niekde regulérne býva a niekto každý druhý týždeň ide domov na 3-4 dni, kde má svoj sociálny život v plnom prúde.