nó, nó - ja už som videl aj bystričanov kadečo dovádzať Ale nie sme tu predsa na to, aby si kydali na seba. Ja poznám takých aj onakých, odtiaľ aj z inokadiaľ.
vy to tam teraz máte fajnovo vyriešené, čo sa termínov týka myslím - vďaka tým rekonštrukciám...čo som počul tak jeden úžas vraj zimný semester končíte až 18. januára? môžem mi potvrdiť, alebo vyvrátiť tento fakt?
neviem čo znamená fajnovo, nám už prednášky skončili, tento pondelok máme posledné semináre a už nám začali predtermíny skúšok tento týždeň, a skúškové máme cca do konca januára so.
@sechs Študujem v BB na akadémií dramatických umení, som druháčka. Vezmeš ma na kávu? Som super, som krásna, som milá, zhovorčivá a vôbec mi nevadí, že si úchyl.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
26 komentov
študijný výskyt: Akadémia umení - odbor scenáristika a dramaturgia, druhý ročník
mimoštudijný výskyt: ako kedy.
výskyt v období spánku: Uhlisko
není! snaží se býti!
Som tu na priváte, ale som z BR, takže ďaleko to nemám
prene ten! máme až takú zlú povesť?
nó, nó - ja už som videl aj bystričanov kadečo dovádzať Ale nie sme tu predsa na to, aby si kydali na seba. Ja poznám takých aj onakých, odtiaľ aj z inokadiaľ.
tá posledná veta ma ale potešila
áno, to sú tie naše žabo-myšie vojny so ZV
no a Ty teda kde študuješ/pracuješ?
prvý ročník? nepoznáš náhodou istú pani Fobelovú? Chodí nám prednášať základy estetiky
vy to tam teraz máte fajnovo vyriešené, čo sa termínov týka myslím - vďaka tým rekonštrukciám...čo som počul tak jeden úžas vraj zimný semester končíte až 18. januára? môžem mi potvrdiť, alebo vyvrátiť tento fakt?
fajnovo bolo myslené ironicky ale keď vravíš, že to máte takto, tak teda tvoj odbor zrejme nepodlieha zmieneným rekonštrukciám budov/budovy umb
my sme začínali v polke septembra, takže žiadne omeškania nemáme
Hej a ešte, že Island!