Cauko potrebujem poradit zistil som ze mam lave vajko vacsie ako prave ale... myslim semenik ze je vacsi... je asi raz taky velky ako ten pravy... tak neviem ci totak ma byt inak je tam vsetko v poriadku asi... len ten lavy semenik je odost vacsi...
Teraz sa modli, aby ťa nezvozili, alebo nemali blbé poznámky
Ja si myslím, aj keď nie som odborník v tomto smere, že nič v prírode nie je dokonalé, takže je to v poriadku. Síce tá veľkosť, že raz taký veľký... no, tu by som sa trochu zamyslela, alebo navštívila odborníka a nie birdz
tak dik moc ale predtim som mal tusim obydva rovnake mozno je to preto lebo este furt rastiem alebo tak... tak odbornika najprv som si chcel overit ci to naozaj je v poriadku a keby nebolo tak az potom... nebudem ukazovat vajka doktorke koli tomu ze sa mi nieco nepozdaava
mňa kvoli tomu poslala moja obvodná k urológovi (nič príjemné), je to normálne, maximálne ťa môžu vyšetriť či náhodou nejde o nejaký nádor alebo o nejakú chorobu, ale podľa mňa to nič nebude, nemusíš sa pre to trápiť
to je všeobecné známe že to tak ma byť , je to normálne... to som videl aj v dokumentárnom filme o ludskom tele ze to tak ma byť a doktori to potvrdzujú .... = ľavé ma byť väčšie a trochu nižšie ....
hej .. ani u zien to nieje symenticke, ale ked mam pravdu povedat nikdy som nezistila ktore je vacsie a ktore mensie, ale rovnake urcite u nikoho nie su .. ale slubujem, ze v dohladnej dobe zistim
no tak nieje uplne ze mega velke ale ked to chytim tak je to citit ze je vacsie o kus u urologa som bol velakrat aj knemu este pojdem ale len som cchel vediet aby som bol kludny alebo aby som vedel co to je
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
25 komentov
s kludnym svedomim sa vam priznam ze aj ja to mam take,lebo to tak ma byt,vacsina to tak ma