-Ž: Čoraz viac sa menej detí narodí..
-Ž: Tuná sa narodí málo detí, už skoro vôbec..
-U: Čo je základnou myšlienkou islamu?
-Ž: Púť do Mekky..
-U: Základnou myšlienkou kresťanstva je viera v aký život?
-Ž: V posvätný..
-D. H.: .. napríklad národ..
-U: Čo je to národ?
-D. H.: ... Potóóm.. Jazyk?
-U: Dáke minerálne pramene.. Monika?
-M. Ko.: Škorytnica..
-M. J.: ..potom Liptovská Mara na Dunaji..
-U: Na čom? ? ? ?
-M. J.: Na Dunaji..
-U: Toto, čo tu tečie, je Dunaj? ?
-M. J.: No..?
-U: V akom pásme je Slovensko?
-M. J.: V západnom severnom
-U: No v akom miernom pásme?
-M. J.: V miernom.
ETV
(prednáška o eure)
-U: ..budete si môcť normálne aj z bankomatu vybrať peniaze..
-K. O.: Aj mince?
-U: A doteraz si si mohla desaťkorunáčku vybrať?
-U: Pozrite sa, koľko tie nohavice musia prejsť, aby sa dostali z Bangladéša až na Slovensko..
-K. O.: Dva kilometre aj s cestou..
CH
-Ž: Keď napríklad nalejem piesok do vody..
-U: Ja by som si to vaše vajíčko aj požičala.. (veľkonočné vyrobené z vreca
-Ž: To je kurča!
DEJ
-U: Ešte sú pyramídy aj inde ako v Egypte?
-D. Č.: V Gize..
-U: To je Egypt, vieš, moja?
-U: Aby ste vedeli, kde sa nachádza Grécko..
-D. Č.: Kde?
-U: No kde asi? V Španielsku, ňe Daniela? Španielska dedina..
-U: Dobytok čo potrebuje?
-D. Č.: Trávu
-Z. O.: Rhodské koloseum..
-U: Vieš čo chceš?
-Z. O.: Nie.. Čo? Či jáj, neviem.
OBN
-U: Chorý myslí na čo?
-D. Č.: Na smrť..
-K. O.: Včielka Maja...(Lieta okolo mucha)
-K. O.: Romantický zvuk.. (Nejaké zbíjanie von na ihrisku
-K. O.: .. A toto lepšie vonia.. Počúvaj..
TVZ - tovaroznalectvo
-U: Udáva sa v PER-CEN-TÁCH..
-Ž: V promile?
-U: Čo sa suší zo zeleniny?
-Z. O.: Ovocie..
Stresy pred písomkou z TVZ:
-I. J.: Plodová zelenina.. Paradajky, paprika, melón.
-R. P.: Melón je zelenina? ?
-U: Najlepšie mäso majú ošípané od 70 do 90kg.
-M. J.: No tak to aj mám dobré
-U: Vymenujte mi typy vín podľa oblasti..
-I. J.: Podľa oblasti? No poznáme aj podľa farby, napríklad červené..
EAP
-U: Čo sa meria v kilometroch?
-D. H.: Autá..
-D. T.: Ideme na novú lekciu? (látku)
HOK
-U: Aj keď tu bol riaditeľ, stále ste rečnili..
-Ž: To bol riaditeľ ? ? ?
API
-Ž1: Veď už nás pustite, už aj ostatní išli domov.
-U: A keď si niekto odsekne ruku, aj vy si odseknete?
-Ž1: Hej! !
-U: Aha, on má odseknutú ruku!
-Ž2: Kto? ? ?
-U: Kde bude ten trojuholník? Tu, tu, alebo tu? (ukazuje na tabuľu)
-J. V.: (pozerá úplne inde) Tam..
MAT
-D. H.: Čo mám?
-U: Jedna..
-D. H.: Fasa..
-U: Koľko je 1 mínus 2?
-M. J.: Nula..
TV
-U: Nemám pero, nemáte niekto? (na telesnej von)
-Z. M.: Počkajte, v ponožke mám jedno..
-U: Dobre, Diana má jednotku z volejbalu..
-D. T.: Otec bude hrdý
-U: Zápis.. Telefóny máte mať vypnuté (Z. M. zazvonil mobil)
-Z. M.: Veď mám, to sa mi teraz nechtiac zapol.
SJ/L
-U: Čo je najlepším zdrojom informácií? Tu to máte napísané dokonca farbným
-K. O.: Neviem..
-U: No teraz vám to chýba akurát
-K. O.: Rozum? ? (pamäť)
-U: (diktuje poznámky) Hrdinovia ...
-Ž: ... zomierajú
-U: ... sú bohatí ľudia
-U: ..vynechajte si zo 10 riadkov, to si doma spoznámkujete. No a napíšte si ...
-M. Ku.: No to bude môj zošit vyzerať ako ementál
-L. Ku.: Prečo?
-M. Ku.: Tak ja si tie poznámky nejdem písať
Odpoveď:
-U: No čo to bol za výrok?
-I. J.: Myslím, lebo som.
-U: Čo mi poviete o talianskom baroku?
-I. J.: Vznikol v Taliansku.
-U: Tak český barok.. Kto tam patrí?
-I. J.: Ten.. Belo?
-U: Komenský.. No povedzte nám niečo o Komenskom.
-I. J.: Noo.. Čítal Bibliu..
-U: A v čom tá podstata baroku spočívala?
-I. J.: V bohoch..
-P. Bu.: Chrám Matky Božej v Paríži.. Tam bola tá... Rosalinda?
-U: Esmeralda.
INF
-U: Kto chýba? Repová?
-Ž: Tú nepíšte..
-U: Programy na uloženie..?
-Ž: Powerpoint.. Či čo?
-U: „Coreldraw..“
-J. G.: Koreld.. čo?
-U: ..draw
-J. G.: S „u“ či s „vé“?
-U: „vé“
-J. G.: Dvojité? ?
-U: Je to usporiadané podľa rokov narodenia.. Napríklad, že Škorupová (ona), 93..
-J. G.: Tisíc osemsto..
ANJ
-D. T.: Toto môj brat teraz preberá..
-U: On je tiež prvák? (stredná škola)
-D. T.: Nie, piatak. (základná škola)
-U: Prečo sme tam nedali „have“?
-Z. M.: No tak, lebo sme dali „had“.
-U: Ako ste vedeli?
-R. P.: Som si tipla..
-U: Katka a vy ste si tiež tipli?
-K. R.: Asi hej.
CH
-U: Čo máme na dneská? ?
-zo zadu: Syrokrém
(učiteľka myslela, aký referát máme na dnes)
RUJ
-U: Máte 15 rokov? (po rusky)
-L. Ko.: Ja.. (nemecky)
-J. G.: Yes (anglicky)
LYŽIARSKY
(Učiteľ (M. D.) sa niečo pýta..)
-Z. O.: Hej.
-U: Aké hej? Hovorí sa „áno“
-Z. O.: Sorry..
„Rozhovor“ medzi učiteľom M. D. a žiačkou J. G., ktorá ide okolo neho na lyžiach:
-M. D.: Pokrčiť kolená, hore hlavu ...
-J. G.: Ticho buďte, lebo do vás hodím guľu..
(Učiteľka E. A. preskočila na lyžiach nejaký hrb)
-J. Č.: To bolo dobré
-L. Ku.: ? ? ?
-J. Č.: Mám päťku z geografie, musím si to nejako opraviť..
(E. A. nás učí geografiu)
Je to možné?
4 komenty k blogu
1
deends
17. 5.mája 2009 17:05
flííííípne poniektoréé
2
toto (nielen) ma pobavilo:
"Rozhovor“ medzi učiteľom M. D. a žiačkou J. G., ktorá ide okolo neho na lyžiach:
-M. D.: Pokrčiť kolená, hore hlavu ...
-J. G.: Ticho buďte, lebo do vás hodím guľu.."
"Rozhovor“ medzi učiteľom M. D. a žiačkou J. G., ktorá ide okolo neho na lyžiach:
-M. D.: Pokrčiť kolená, hore hlavu ...
-J. G.: Ticho buďte, lebo do vás hodím guľu.."
3
niektore boli fakt dobre, osobne sa mi najviac pacilo to s tym syrokremom
u nas na skole sa taketo veci uverejnuju v skolskom casopise, je to strasne uzasne
navyse, mam kamarata, co kazdy den nejako takymto stylom odfajci nejakeho ucitela... takze tak
tiez by som mohla rozpravat o vselijakych zazitkoch... no najkrajsie, co som zazila asi bolo, ked si spoluziacka napisala tahak na ruku a ked bola odovzdat pisomku, ucitelka si to vsimla, tak sa jej opytala: evka, co to mas? ona pozrela na ruku, strhla sa a vravi: to nie je moje!
u nas na skole sa taketo veci uverejnuju v skolskom casopise, je to strasne uzasne
navyse, mam kamarata, co kazdy den nejako takymto stylom odfajci nejakeho ucitela... takze tak
tiez by som mohla rozpravat o vselijakych zazitkoch... no najkrajsie, co som zazila asi bolo, ked si spoluziacka napisala tahak na ruku a ked bola odovzdat pisomku, ucitelka si to vsimla, tak sa jej opytala: evka, co to mas? ona pozrela na ruku, strhla sa a vravi: to nie je moje!
4
ja nemôžem také výbuchy som pri niektorých mala
aj nám v triede sa darí trieskať takéto veci ale nikdy pri sebe nemam pero a papier a vedšinou sa smejem tak dlho až zabudnem na čom
aj nám v triede sa darí trieskať takéto veci ale nikdy pri sebe nemam pero a papier a vedšinou sa smejem tak dlho až zabudnem na čom
Napíš svoj komentár
- 1 Tomasveres: Motivácia je nezmysel
- 2 Protiuder22: Oheň
- 3 Hovado: Opäť som späť
- 4 Hovado: Zopár myšlienok
- 5 Hovado: Prečo ľudia kričia
- 1 Mahmut: O tých, ktorí na zemi zostanú a tých, ktorí z nej musia odísť
- 2 Tomasveres: Motivácia je nezmysel
- 3 Protiuder22: Oheň
- 4 Hovado: Opäť som späť
- 5 Hovado: Zopár myšlienok
- 6 Hovado: Prečo ľudia kričia
- 1 Soyastream: Októbrová
- 2 Mahmut: Kritický pohľad na Halloween a sprievody strašidiel
- 3 Dezolat: Pribehova hra o susedskej vojne. chatgpt. na pokracovanie.
- 4 Soyastream: Novembrová
- 5 Mahmut: O čítaní z oblakov a o premenách foriem Pravdy
- 6 Mahmut: O tých, ktorí na zemi zostanú a tých, ktorí z nej musia odísť
- 7 Dezolat: Test hrania textovej hry s AI friends & Fables
- 8 Tomasveres: Motivácia je nezmysel
- 9 Protiuder22: Oheň
- 10 Hovado: Opäť som späť
- BIRDZ
- Lucinka799
- Blog
- žiacke hlášky..