Vždy, keď mi povie: "Ale ja teba ľúbim viac.", dosť to zabolí. Dúfam, že je to iba zo srandy, lebo keď nie je, tak je to dosť blbé. Ťažko sa to vysvetľuje a možno to vyznie totálne hlúpo, ale mám trošku problém s vyjadrovaním citov. To však neznamená, že nemilujem. Milujem, úplne a všetkým čo mám. 

Som chladná? Som preto bezcitná? Lebo už aj to som si v minulosti vypočula. A bolí to, lebo nikto nevidí, čo je pod povrchom. A to je smutné. Keď chceš moje city nájsť, musíš sa so mnou rozprávať. Musíš počúvať a musíš byť trpezlivý. Šťastní tí, čo nemuseli zažiť to, čo ja. Čo spokojne našli svojho partnera už v prvých pokusoch. Ja som to šťastie nemala. A o to viac som sa natrápila a o to viac som strpkla. Je pre mňa proste ťažšie vyjadriť sa, lebo vždy si spomeniem ako to dopadlo. 

Tak dúfam, že bude mať trpezlivosť a ochotu sa rozprávať. 

 Blog
Komentuj
 fotka
zoodiac  12. 4. 2016 11:40
usti sa ze ta odobera (alebo mu toto napis v liste
/ak hovoris o sebe tak je zvlastne, ze tak mlada vravis o zatrpknuti, ale snad je taka doba, ze clovek ma v 20-nieco uz za sebou niekolko vztahov (a niektori aj niekolko zamestnani) . dnes je to o metode pokus/omyl, ale malo kto si uvedomuje to, co si popisala, ze kazdym vztahom tratis. ak by to tak nebolo, nemilovali by sme. ale ak milujes, tak si ten kedysi milovany clovek kusok z teba odnesie a mozno to ani nechce a moze ta aj nenavidiet, ale je to tak. ale kto povie detom, ze s laskou sa nezahrava? bezni ludia na taketo zistenia prichadzaju kdesi v polke zivota a nielen stastni su ti co to nezazili, su aj umni, lebo laska o stasti moze byt, ale vztah je o rozume...

kura ale som mudry kazdopadne, to co si povedala dava uplne zmysel. dava zmysel ze si opatrna, dava zmysel to ze kazdy prejavuje city inak a dava zmysel aj to ze prejavy naklonnosti sa striedaju a nie su naraz rovnako intenzivne - niekto to vola, ze vzdy jeden miluje viac. je to uplny BS ale na to musia ludia prist casom.
na druhej strane laska sice nie je o prejavoch ale bez nich sa niekedy tazko vnima. je to ako ked povies frajerovi - ved sa pozname uz roky musis vediet co si myslim, ako to vnimam, co ma trapi, ale nikto nikomu do hlavy nevidi a tak sa treba prejavit. to sa netyka len prejavovania lasky ci citov. je to logicky princip fungovania spolocnosti. mozno raz budeme mentalne na urovni akehosi telepatickeho chapania a potom budu mat utiahnuti, zatrpknuti ci introverni ludia konecne pokoj a nikto ich nebude obvinovat z toho ze im nezalezi . ale dovtedy bud svojmu okoliu das nieco najavo alebo o tom nebude vediet. mas talent? prejav ho. mas nazor? prejav ho. mas starost? tak sa ozvi. si sikovny? predaj sa. no a ak lubis ved to je to najkrajsie... ale ak na to potrebujes cas , mal by ti ho dopriat
 fotka
savvym  12. 4. 2016 14:24
kazdy miluje svojsky. Nie menej, ci viac, ale tak ako dokaze. Bud opatrna, ale neber to moc vazne. Vsak o tom nie je stastie, len sa trapit ustavicne.
 fotka
naughty_bex  12. 4. 2016 19:47
@zoodiac fuh...dalo to dosť námahy to celé pochopiť a prečítať a viem, že občas číta môj blog....resp. vie o ňom. Nehovorím, že je taká doba, len je smutné, že ja v mojom veku (22) mám za sebou niekoľko vzťahov a je 100%ná pravda, že každý si so sebou vzal kúsok mňa. Akoby som prišla o kúsok identity a nikdy som už nebola človekom ako pred tým. Je smutné, že po svete chodia snílkovia ako ja....naivní hlupáci, čo veria, že ľudia sú dobrí viac než zlí. Veria, že ten človek nesklame. A potom, každým sklamaním stratíš trošku dôvery v ľudstvo, v ľudí, v lásku a tak ďalej. Si veľmi múdry človek. V skutočnosti by som sama nenapísala lepšie to čo si tu popísal ty. Veď tak to je. Možno je niekedy, že jeden miluje viac, ale ja to tak nevnímam momentálne. Myslím, že dostávam koľko dávam. Veľa lásky, pozorumenia a citov. A som za to vďačná. Len sa niekedy bojím povedať koľko cítim, lebo viem ako to dopadlo toľkokrát. Sánka dolu
 fotka
naughty_bex  12. 4. 2016 19:48
@savvym Áno. Dať môžem iba toľko koľko mám. Nechcem však počuť, že to nestačí.
 fotka
zoodiac  12. 4. 2016 19:59
@naughty_bex ja verim ze existuje prakticky navod ako na lasku a vedie cez pragmaticke zmyslanie ale to sa s romantickou laskou o akej tu hovorime principialne vylucuje. inymi slovami laska je slepa lebo je o pocitoch (ja by som to ani nenazval citmi). mozno taka ma byt ta prava romanticka zalubena laska. ale to nie je laska co vydrzi. v zivote sa vsetko meni. nic nedokaze zotrvat vo svojej podobe. pyramidy, ludia, povahy a ani vztahy. ale to neznamena ze to je zle alebo ze to uz nie je laska. je to laska len je ina. je to laska ozajstna. lebo ta slepa s realitou nic nema. keby si to len vsetko ludia dokazali uvedomit, keby dokazali pouzit aj rozum, zamysliet sa, zhodnotit, rozhodnut sa, vediet preco to chcu a preco su s nim/s nou a stat si za tym..
navod je, vzdy bol aj bude - staci sedliacky rozum.
ale implementovat to do praxe sa prakticky rovna zazraku. navyse nestaci ak to spravi len jeden , musi byt toho schopny aj druhy.

medziludske vztahy su asi ten najkomplikovanejsi mechanizmus ktoreho fungovanie sa rovna loterii. ved niekedy nevieme vydrzat ani sami so sebou tak ako zit s niekym inym? a este naveky?

*musis sa z toho dostat, nech uz si ktokolvek laska nie je nieco co by nam malo zivot nicit. popracuj na sebe, nevzdavaj to a nepodliehaj negativnym emociam. vyhybaj sa im, kompenzuj ich a ked ani jedno nepojde tak ich zuzitkuj na nieco pozitivne. mas na to. viem, uz preto ze o tom hovoris
 fotka
naughty_bex  12. 4. 2016 21:20
@zoodiac ďakujem krásne za komentár....neviem, kto si, ale páči sa mi, čo píšeš.
 fotka
zoodiac  12. 4. 2016 21:37
@naughty_bex no lebo mna to mrzi co tu pises , vidno ze s tym bojujes len sa stracas...
 fotka
naughty_bex  12. 4. 2016 21:59
@zoodiac ale snažím sa... a myslím, že to zvládnem
 fotka
zoodiac  12. 4. 2016 22:03
@naughty_bex dobre, som na teba hrdy
10 
 fotka
althinka  12. 4. 2016 23:05
súhlasím, že netreba pozerať na lásku a vzťahy fatalisticky ono ak zažiješ sklamanie, nieto viac ... je absolútne prirodzené, že sa bojíš, že to už nie si ty ... a že ľúbiť znamená odhaliť sa a dovoliť niekomu, aby sa mi zahryzol pod kožu tak, aby mi vedel extra ublížiť .. a rovnako chápem, že vážiš slová či prejavy, prípadne máš cynizmus ako obranu .. ozaj ti rozumiem

bola som rovnaká .. veľmi som sa bála, nedôverovala som ... prvý vážny vzťah mi zobral tú krásnu naivitu a schopnosť ľúbiť výhrad ... a druhý ma obral o dôveru, ktorá nesmie v normálnom vzťahu chýbať ... a preto som bola cynická, ustrašená a presvedčená, že nik nesmie za istú hranicu ... a preto som svojim chladom a neschopnosťou vysvetliť ublížila úžasnému chlapovi ... a sebe ...

ale život je nevyspytateľný tri roky v očistci samoty ... a druhá šanca od života ... a ten chlap ma pretvoril zbavil ma hnevu, nedôvery a presvedčil ma, že pod tou chladnou cynickou kôrkou ... som stále ja ... a keď som sa jej striasla .. dokážem ľúbiť úprimnejšie a viac ... ako som to kedy dokázala ...

a ako to skončilo? môj "liečiteľ srdca" je už štyri roky mojim manželom a úprimne ... dnes ho ľúbim viac ako včera ... a menej, ako ho budem ľúbiť zajtra preskákali sme veľa ... a spoločných 10 rokov ... hovorí za všetk ... či sme už boli priatelia ... nepriatelia ... alebo partneri hlavne držím palce, aby mal tvoj partner dostatok pochopenia a vyčkal ... kým sa zbavíš strachu ... a nebudeš sa báť svoju lásku prejaviť napln

ozaj zo srdca všetko dobre
11 
 fotka
zoodiac  13. 4. 2016 15:00
aha nasiel som song pre teba a tvoju situaciu
Screenshot
12 
 fotka
naughty_bex  13. 4. 2016 22:42
@zoodiac jeeej to poznám
13 
 fotka
naughty_bex  13. 4. 2016 22:42
@althinka wow držím palce a ďakujem
14 
 fotka
johnysheek  13. 4. 2016 23:19
dievča dievča.. to že ti niekto povie, že on viac.. neznačí že ty málo či primálo!
15 
 fotka
zoodiac  14. 4. 2016 01:02
@naughty_bex tie slova sa ti podla mna hodia
16 
 fotka
naughty_bex  16. 4. 2016 15:08
@johnysheek a čo to značí?
17 
 fotka
naughty_bex  16. 4. 2016 15:08
@zoodiac každopádne pesnička jak vínko
18 
 fotka
johnysheek  16. 4. 2016 19:26
@naughty_bex presne to co povie.. ze mu na tebe velmi zalezi... ci v tom ?chces? hladat nieco ine?
19 
 fotka
naughty_bex  17. 4. 2016 12:48
@johnysheek nechcem
20 
 fotka
johnysheek  17. 4. 2016 16:36
tak potom vyriesene.. niektore veci prosto treba radsej prijimat bez premyslania s doverou..
Napíš svoj komentár