Kľúčové slová: epika, rozprávka, próza, poetika, látka, téma, problém tvar, detský aspekt, rozprávač, postava, priestor, čas, autorská rozprávka, štylistika, kompozícia
Recenzia
21 komentov k blogu
1
vaychuck
18. 6.júna 2009 22:54
Preco si si vybrala taku pracu?
3
a po anglicky?
to ti už školiteľka zrecenzovala? lebo potom ostávam v šoku, aké rozdiely sú medzi mojím a tvojím abstraktom... ja mám prírodné vedy, ty humanitné, takže tam rozdiely sú, a vidím, že aj v abstraktoch, sranda pekne vidieť písmo humanitných vied... už len tie slovesá a podmety... vzdych... všetkému tomu sa ja musím vyhýbať... dnes som ešte čítala druhú seminárnu prácu z psychológie od kamarátky, a to bol už taký divý rozdiel, že začínam mať traumu, že aj zabudnem písať niekedy humanitne ešte... vzlyk, snáď nie
to ti už školiteľka zrecenzovala? lebo potom ostávam v šoku, aké rozdiely sú medzi mojím a tvojím abstraktom... ja mám prírodné vedy, ty humanitné, takže tam rozdiely sú, a vidím, že aj v abstraktoch, sranda pekne vidieť písmo humanitných vied... už len tie slovesá a podmety... vzdych... všetkému tomu sa ja musím vyhýbať... dnes som ešte čítala druhú seminárnu prácu z psychológie od kamarátky, a to bol už taký divý rozdiel, že začínam mať traumu, že aj zabudnem písať niekedy humanitne ešte... vzlyk, snáď nie
5
@zipporah praveze mi to zrecenzovala prilis neskoro a nakoniec mi dala Fx...budem pisat uplne novu pracu
@lilu ako to myslis, ze som to nepisala sama? sama som to pisala...
@lilu ako to myslis, ze som to nepisala sama? sama som to pisala...
8
lilu, bc práca sa nepíše samostatne, teda ako doslovne, cieľ je zozbierať informácie z nekonečného množstva zdrojov:/ a potom to hodiť do bc v správnom slede, s odkazom na autora, čo je tiež obtiažne, sledovať toto tamto hento, na nervy zdĺhavé, bc je ako dlhá serminárka kopíruješ informácie, nedávaš tam odkazy v prvej osobe jedn. čísla... aspoň v prípade prírodovedných vied to tak je, s humanitnými netuším! ja som tuším ani jednu vetičku nemala ako o sebe, ani v úvode, ani v závere, všetku popularitu zhltli sekundárne metabolity
preto som bola prekvapená z abstraktu... aha, a pomáhala ti aspoň predtým, či povedala, ty si musela spraviť ako laik, neporadila ti nič, a teraz znášaš následky? neznášam, keď učitelia to berú tak, akoby sme bc práce písali každý deň... našťastie ja nemám školiteľku, ale supervizórneho génia
preto som bola prekvapená z abstraktu... aha, a pomáhala ti aspoň predtým, či povedala, ty si musela spraviť ako laik, neporadila ti nič, a teraz znášaš následky? neznášam, keď učitelia to berú tak, akoby sme bc práce písali každý deň... našťastie ja nemám školiteľku, ale supervizórneho génia
9
@zipporah presne tak, takmer nic mi neporadila, videla moju pracu az ked bola uplne zviazana, cize vtedy bolo uz neskoro...ako uz no comment
10
a ja,čo ešte rada píšem, som vlastne musela písať jeden neuveriteľne dlhý 50 stranový príbeh o metabolitoch, v takom štýle, že ak mi nevyjde praktická časť a nepôjde to do vedeckého článku, tak postrieľam všetky onosmy na Zemi... ten štýl mi proste nejde, kým som pochopila, čo odo mňa školiteľka chce... práca bola aj hotová priečilo sa mi všetko kopírovať už len... čistý plagiát ale vlastne je to práve cieľ, zosumarizovať informácie, čo bolo doteraz poznané, uverejnené, pred samotnou praktickou časťou...
11
tak je krava, bez komentára... neviem však, čo v takom prípade robiť, nestalo sa mi to, ale asi by som jej vynadala, mne to nerobí problém... skús
12
to ani školiteľ nie je, len gašparko s menom gašparko, aby sa nepovedalo a mohlo doplniť do kolonky supervisor v práci meno gašparko...
13
@zipporah mne prave to bolo vytknute, ze som len pospajala literatury, dala citacie a parafrazy...a ze to tym padom nebola autorska praca...tak neviem ake kriteria mate vy...
ja jej vynadam ked bude po vsetkom a ked uz mi to neuskodi
ja jej vynadam ked bude po vsetkom a ked uz mi to neuskodi
14
@zipporah a este mala tu drzost mi napisat do posudku, ze sa nestotoznuje s tym, ze bola moja skolitelka, kedze som nepostupovala v praci podla jej nariadenia...akoze mf...toto uz nema zmysel riesit
15
no to sa divím, no ide o to, že v prírodnom vede pracujeme s výsledkami prechádzajúcich výskumov, takže tam si vlastný názor nemôžem vlastne podať, lebo to je už ten výsledok (aspoň tak som to pochopila , teda tie výsledky treba zosumarizovať, čo nie je simple, keďže vede vládne anglina a tak si domyslíme, teraz by mi nerobilo problém preložiť si články, trochu som sa viac naučila z angliny, vtedy som tak priemerne vedela, zdržalo ma to kus, nie však tak, ako iných, ktorí mali hodne viac , niektorí aj 30-40 článkov... bleb... všimla som si inak takú vec vo vašich humanitných predmetoch, fakticky sa to asi inak berie, mám kamošku na archeológii, a presne to isté zažila, čo ty, dva razy tuším za sebou, ty iba raz, tak ešte to dobre... jej prácu som však nevidela, teda neviem posúdiť, či tak písala ako ty
16
a nechcem sa nejako navážať do humanitných predmetov všeobecne, to nie... ale pomaly začínam mať čoraz horšie skúsenosti s ľuďmi, ktorí buď študujú nejaký ten odbor, alebo sú pedagógmi, minule ma nasral filozof jeden, mal som chuť sa ho opýtať: "Vy ste človek?" ("A čo je človek?" možná prípadná odpoveď jeho , proste začínam klesať na duchu čo sa týka môjho postoju, a prečítala som si aj dve práce z môjho naj odboru, psychola, s jedným som bola veľmi spokojná s témou (high seekers - vyhľadávači senzácií), druhý ma totálne dorazil dnes, nasrala som sa ako sa patrí, že takými doslova chujovinami sa psychologia ešte v dnešných časoch zaoberá, či to zaostalosť či ako, hanba, škoda rečí, toja len tak čítala medzi riadkami som, sklamanie na celej čiare, také sprostosti proste dávno viem a nečakala som, že týmito sprostosťami sa ešte niekto zaoberá...
17
@zipporah len jedno ti poviem, myslim, ze rozculovat je to posledne co nam pomoze, bohuzial na vyske musim brat veci tak ako ich prinasaju okolnosti, nic sa neda robit...
18
K mnoznemu cislu. Dobre som sa pobavila na vysvetleni, preco shelia v praci pouzila ,,my" rozpravanie. V bakalarskej praci sa totiz nepouziva preto, lebo ktosi spolupracuje s konzultantom, ale preto, ze ide o odbornu pracu. Jednym z jej kriterii je pouzivanie autorskeho pluralu.
A komentar k abstraktu: Najprv sa treba naucit syntax, az potom sa mozes odhodlat pisat. Nechcem ta v ziadnom pripade urazit, ale predpokladam, ze nie si jesitny clovek a vezmes moj komentar ako radu (tak bol aj mieneny). Drzim palce, aby sa druha praca pacila a aby s nou boli spokojne obe strany.
A komentar k abstraktu: Najprv sa treba naucit syntax, az potom sa mozes odhodlat pisat. Nechcem ta v ziadnom pripade urazit, ale predpokladam, ze nie si jesitny clovek a vezmes moj komentar ako radu (tak bol aj mieneny). Drzim palce, aby sa druha praca pacila a aby s nou boli spokojne obe strany.
19
Úspech (resp. neúspech) študenta svedčí niečo aj o učiteľovi... Bolo teda od nej prefíkané nepriznať sa k práci, ktorá neprešla. Ale zároveň poriadne svinstvo to bolo. Ale tak to asi chodí...
Snáď to teraz už vyjde.
Inak, ak Boh a učitelia dajú, tak ja budem písať bakalárku tiež čoskoro. Mám už vybratého školiteľa aj tému:
,,Peloponézska vojna - výprava na Sicíliu"
Snáď to teraz už vyjde.
Inak, ak Boh a učitelia dajú, tak ja budem písať bakalárku tiež čoskoro. Mám už vybratého školiteľa aj tému:
,,Peloponézska vojna - výprava na Sicíliu"
Napíš svoj komentár
- 1 Hovado: Opäť som späť
- 2 Tomasveres: Motivácia je nezmysel
- 3 Hovado: Spomienky
- 4 Protiuder22: Oheň
- 5 Hovado: Každé bláznovstvo, 3 dni trvá
- 6 Hovado: Venované kajke
- 7 Hovado: Zopár myšlienok
- 8 Hovado: Prečo ľudia kričia
- 9 Hovado: Duša mačacia
- 1 Soyastream: Októbrová
- 2 Dezolat: Pribehova hra o susedskej vojne. chatgpt. na pokracovanie.
- 3 Mahmut: Kritický pohľad na Halloween a sprievody strašidiel
- 4 Soyastream: Novembrová
- 5 Mahmut: O tých, ktorí na zemi zostanú a tých, ktorí z nej musia odísť
- 6 Hovado: Opäť som späť
- 7 Tomasveres: Motivácia je nezmysel
- 8 Dezolat: Test hrania textovej hry s AI friends & Fables
- 9 Hovado: Spomienky
- 10 Protiuder22: Oheň