Týmto by som chcel obhájiť vieru v Jediného Boha v troch osobách, Boha Otca, Boha Syna, Boha Ducha Svätého, nakoľko som videl množstvo jednak už videii, a jednak teda falošných argumentácii od iných vierovyznaní, ktorí pochybujú neoprávnene vo svätých záležitostiach.

Veriť v Boha, je pre mňa najsamozrejmejšia, najsvätejšia, najnormálnejšia vec, akú som kedy mohol spraviť, a teda postupne, keď som sa o tom samozrejme, ako človek dospieva, kladie si mnohé otázky, prečo je to tak.

Videl som samozrejme ako som teda spomínal mnoho videí, ktorí spochybňujú poslanie katolíckej cirkvi. Žiaľ, nevidel som ani jedno, ktoré spochybňujú poslanie islamu, hinduizmu, a iných denominácii, ktoré kradnú identitu pravého kresťanstva tým, že síce jedine Pána Boha vyzdvihujú, a majú pekné piesne, ktoré aj ako rímskokatolík poznám, a tiež sa spievajú trebárs na mládežníckych svätých omšiach.

Prečo je rímsko katolícka cirkev najsprávnejšia? Z hľadiska viery, vierouky, mravouky, exaktného poznania Písma Svätého nepoznám iné dôvody, prečo by som nemal zložiť totálnu dôveru. Vlastníme 7 sviatostí, ktoré nik nemá, bránime rodinu a jej poslanie, zastávame sa týraných ľudí, ľudí na okraji spoločnosti, a mnohí dennodenne modlitbami a pôstom, sebazaprením, často aj telesnými, veľmi veľa obetujú to pre ľudí, ktorí nie sú na správnej ceste, a hriech ich natoľko pohltil, že zapreli Boha, opustili vieru, a dostali sa do slepej uličky. Je toto podľa vás nesprávna cirkev?

Videl som teraz teda jedno video, ktoré som skomentoval. Je to môj pohľad, a všetko, čo som napísal, myslím úprimne a na chválu a česť víťaznému Božiemu
Baránkovi, Pánu Ježišovi Kristovi. Totiž už Ján Krstiteľ ho veľmi správne, samozrejme naplnený Duchom Svätým oslovil a pomenoval ako.... "Hľa, Baránok Boží, ktorý sníma hriechy sveta. Samozrejme, túto vetu podložím priamo z Písma Svätého, a nachádza sa to konkrétne v týchto súradniciach Svätého Písma....Evanjelium Ján 1, 29-34.

V nasledujúcich riadkoch prikladám moje katolícke presvedčenie, ktoré som napísal.

Ak teda by som sa mal nestranne vyjadriť, a ja som ortodoxný katolík.... Pán Boh otvára raj tým, ktorý v neho veria...

Viera je preto veľmi podstatný prvok ku spáse, avšak nevnímam ho ako jediný. Omšový kánon v liturgii obety jasne zdôrazňuje, a týmto podopieram svoju argumentáciu, že len jedine Pán pozná úmysly sŕdc, ktoré nie sú otvorené, a teda pravdepodobne skryté pred očami ľudí, ktorí nanešťastie hriechom stratili prirodzený prvok pri rozpoznaní pravej viery...... "dobrotivo prijmi do svojho kráľovstva aj ostatných našich zosnulých bratov a sestry i tých, ktorých, ktorých vieru iba ty si poznal".

Neviem, či sa mýlim, alebo nie, prekonzultujem to ešte s teológmi, ale tým myslím úprimne, jedno. Iba cez Ježiša vedie cesta do neba, nikoho iného.

Sv. Otec František pravdepodobne neúmyselne(na škodu veci, lebo to týmto výrokom z Rímskeho misála to ani priamo nepodložil, a teda logicky na to nemyslel) neuviedol, pretože mu to asi neprišlo v tej chvíli na um.

To video som videl samozrejme viackrát, a je veľmi hanebné. Ja by som to nedovolil, pretože pochybujem, že v budhisticko satanovej "svätyni" by napríklad dovolili uctievanie, adoráciu najsvätejšieho Kristovho Tela a Krvi, ako sa to deje dnes hocikedy cez deň v katolíckom kostole keď je adorácia.

Nechcem nikoho poučovať, pretože ja sa tiež musím držať samozrejme vieroukou katolíckej cirkvi a to, čo mi píše jasne Písmo Sväté, ale teda jedno je úplne isté. Na miesto Svätého Otca by som povedal takto....

Ak je momentálne kresťanstvo slobodné, a hockto môže prísť na svätú omšu, zaujímať sa o kresťansko - katolícke dianie, upevňovať si neustále vedomosti, o ktoré sa teda aktívne zaujíma, prijme sväté sviatosti, zastáva hodnoty života a monogamnej rodiny, nasleduje Pána Ježiša na krížovej ceste, dodržiava desatoro, uznáva sviatosti cirkvi, pretože tie sú viditeľé znaky, a ak sa aj previní, koná okamžitú nápravu, a robí pokánie pre svoje chyby, lebo všetci hrešíme, pre toho je brána do neba otvorená. Apropo v konečnom dôsledku v nebi, respektíve na súde sa dozvieme celú pravdu. Asi toľko Filip. Ja by som to triezvo zhodnotil, pretože musíme pozrieť aj okolnosti.

Keby mal pápež úmysel adorovať pred satanovou sochou v budhistickom chráme, pretože pre mňa sú oni satanisti, ok.... podľa mňa vtedy totálne zaprel Boha.

Ale vieš, prísť ako pápež do toho štátu, poviem drzo, ale rozumej tomu, vynadať budhistom že sú slepí kkti, lebo veria v nejaký tymián zapálený pred sochou nejakého bláznivého démona, že tí sto bohovia ti môžu zachrániť život, lebo každý oltár má uctiť iného démona, je takisto nezmysel... pretože je to ich kultúra. Dobre vieme, ako kresťania, že, a teraz citujem Písmo Sväté, že

..."v nikom inom niet spásy len v Ježišovi, ktorý je cesta pravda a život..." dvaja rovnocenní vodcovia nemôžu byť, pretože nemajú rovnaké kvalitatívne názory.

Na toto slúžia vedomosti použité z Písma Svätého, najmä Evanjeliá a starý zákon, kde jasne Pán Boh odovzdal Mojžišovi desatoro, a prvé prikázanie predsa jasne opisuje. . nebudeš mať iných Bohov okrem mňa. Pán Boh chce nás uchrániť.

Asi toľko. Pochválený buď Ježiš Kristus!

 Skutočný príbeh
Komentuj
 fotka
meksoner  20. 1. 2014 12:49
preboha
 fotka
zajkousko  20. 1. 2014 13:24
"Ale vieš, prísť ako pápež do toho štátu, poviem drzo, ale rozumej tomu, vynadať budhistom že sú slepí kkti, lebo veria v nejaký tymián zapálený pred sochou nejakého bláznivého démona, že tí sto bohovia ti môžu zachrániť život, lebo každý oltár má uctiť iného démona, je takisto nezmysel... pretože je to ich kultúra."

prečo tam potom ten pápež išiel, a keby jedenkrát, veď pápežej je ten kompetentný aby tak učinil...
bál sa o život,, veď ide o spásu aj týchto ľudí, lebo idú nesprávnym smerom...
ak im toto nepovedal:
"Ja som Pán Boh tvoj, nebudeš mať iných bohov okrem mňa, aby si sa im klaňal. "
potom všetky jeho oficiálne cesty boli zbytočné...
ja som obyčajný smrteľník bez nejakých vysokých škôl a pápež je len predsa osobnosť, čo ma potom na to povedať Boh...
V posolstvách jasne čítam, príde čas, keď sa zjednotia všetkí náboženstva v jedno univerzálne...
nie je toto náhodou začiatok všetkého toho ča sa začalo diať už za JánaPavla II, a to nebolo iba jedno stretnutie bolo ich asi 7, toto už nie je náhoda, toto je jasny úmysel, že niekde a u niekoho je jasny zámer zničiť Cirkev na zemi...
pokračoval v tom aj Benedikt XVI. a pokračuje a vlastne završi to František I.
nikdy v histórii sa diablovi - reprezentovaného Slobodomurármi nepodarilo vniknúť do Cirkvi tak ľahko ako po
II. Vatikánskom koncile, vtedy sa sa začal naplno prejavovať modernistický zámer zničiť cirkev, svedčia o tom zmeny v liturgii napr.
a pokračuje to tichým Františkovým súhlasom k homosexual, sobášom, roznym vyhláseniam, ako, že aj ateisti sa dostanu do neba, čo Bohužiaľ musí vždy nakoniec Vatikán dmentovať, že nešlo o taky, alebo onaký úmysel...
jedna vec je absolutne ale istá, žijeme posledné časy rozkladu cirkvi na zemi, ľudia a hlavne neveriaci plesajú, akého máme láskaveho a konečne dobrého pápeža a prečo by aj nie, stači sa dobre správať, konať dobro a že exituje nejaký Boh, v ktorého v prvom rade treba prijať vieru, už nie je podstatné
 fotka
vreskot000  20. 1. 2014 16:02
mas uplnu pravdu, pozri Filip, ani mne sa to nepáči, jediné, čo môžem spraviť je odteraz dennodenne na umysel obetovať sv. omšu za prave katolícke učenie. Inak to nemá zmysel, lebo bez Boha sme stratení
 fotka
igorv  8. 2. 2014 11:44
Ako vieš, že katolícke učenie je to najsprávnejšie? Prvá cirkev nemala nič z toho, čo má terajšia katolícka cirkev. Mnoho veci prislo postupne s jednotlivými pápežmi.
Ak ma viera v Ježiša Krista automaticky spasí (a ja verim, že tomu tak je), prečo by som mal pravidelne chodiť na svätú spoved keď mi ta viera v JK zaručuje odpustenie hriechov?

Nechcem tu dehonestovat RKC, ani vyzdvihovať iné kresťanské cirkvi. Som pokrstený a pobirmovaný. No hľadám kam v cirkvi patrím. Poznam katolikov, viem že úprimne v Boha (väčšinou) veria. No katolícky radikalizmus voči iným cirkvám a cirkevným spolocenstvam je príliš veľký. Ja sa stretavam s krestanmi mimo RKC, tvorimw spolu spoločenstvo mladých ľudí, zdielame svoje trapenia, ale aj stastia, modlime sa spolu, robíme dobre veci pre spoločnosť, ale aj pre Boha, organizujeme evanjelizačné akcie.

No nič nie je perfektné. Som za väčšiu ekumenu medzi kresťanmi a uvedomenie si, že sme všetci Božie deti, ktoré ma Boh rovnako rad bez ohladu na to v ktorej cirkvi žije, akú ma farbu pleti, ako sa oblieka a akú hudbu pocuva...
 fotka
vreskot000  8. 2. 2014 13:59
pozri, nehovorím že som katolícky radikalista, lebo každý extrémizmus škodí.ak chcem poznať pravosť Ježiša Krista, musím otvoriť Písmo Sväté. On je svetlo, ktoré mi osvetluje cestu do neba, atd... mame mnoho samozrejme prirovnaní. nič nie je perfektné, ale musíš vychádzať z učenia.

na katolíckej cirkvi nie je jediná chyba v učení. pozri. myslíš si že lekár ktorý ordinuje, a ma na starosti kardiovaskularne choroby nikdy v živote si nezapálil cigaretu, alebo nevypil kvapku alkoholu? mýliš sa. povedať, že katolíci sú zlí, lebo sú zakomplexovaní, je to isté, ako prikázať očnému doktorovi, že ako žije, nesmie si dať na seba okuliare, lebo je to urážka jeho povolania. on lieči zrak iných a svoj nevie.... asi toľko.
 fotka
zajkousko  8. 2. 2014 20:18
@igorV

"Ako vieš, že katolícke učenie je to najsprávnejšie?"

ako môžeš napísať takuto vetu?

spochybnil si hneď 1. Božie prikázanie:

"Ja som Pán Boh tvoj, nebudeš mať iných bohov okrem mňa, aby si sa im klaňal. Miluj svojho blížneho ako seba samého."

ak si neni presvedčení o pravosti učenia a existencii Pravého Boha Stvoriteľa, potom je tvoja viera na zlých základoch...
Ježiš založil cirkev na Petrovej skale, ona bola, je a bude večná...
spochybňovať Pravého Boha je pre kresťana ťažký hriech, z ktorého ak chce (prijať sviatosť oltárnu) by sa mal vyspovedať...
dobrý kresťam príjíma telo Božie pravidelne, Ono je predsa, pokrmom našej duše, vo sviatosti príjimame telo Božie, je nám každodennou posilou, nádejou, láskou ..

a nakoniec, máš pravdu, že Boh miluje všetkí svoje deti, ale jedine tí, ktorí príjmu pravu vieru Boha budú skrze cestu, ktorou je Jeho Syn Ježiš Kristus spasení...

obrovský pozor na to!....
Napíš svoj komentár