najskor som si myslela, ze je to preto, ze som bola prilis mlada a prilis dotlacena do niecoho co som este nechcela

potom som si myslela, ze je to cele iba z toho dotlacenia a ze to s niekym inym prejde, nepreslo

potom sme boli dvaja rovnaki, ale nevedeli o tom a snazili sa nebyt

potom som sa stratila v alkohole a chvilkovych pocitoch, ze to preslo

nepreslo.

neprejde.

ziadna snaha nepomoze, iba uskodi.

a pritom som najbenevolentnejsi clovek akeho poznam a je to strasne nefer.

ahoj, som B a som asexuál.

každý môj vzťah stroskotal na tom, že som ho nechcela "posunúť ďalej".

a bolo ich dosť, pretože zaľubovanie, bozkàvanie a túlenie sa mám rada.

ahoj, som B, pravidelne sa zaľubujem, bozkávam a túlim, nežiarlim, ľúbim otvorené a všepohlavné vzťahy a väčšinu času trávim sama alebo s pivom.

ahoj, som B a viem, že sa nemôžem príliš zaľúbiť, lebo viem, ako dopadli ľudia, ktorí sa zaľúbili do mňa.

ahoj, som B a asi raz budem mať veľa mačiek a vínnopivnú pivnicu.

 Záchod
Komentuj
 fotka
laurikaaa  9. 9. 2015 19:13
Koľko máš rokov?
 fotka
burble  9. 9. 2015 19:25
@laurikaaa zachvilu 22
 fotka
laurikaaa  9. 9. 2015 19:27
Myslela som si že viac... Kebyže máš nejakých 26 rokov tak by som chápala, že to stroskotá na " neposúvaní sa ďalej "

no nič, neopúšťaj sa
 fotka
burble  9. 9. 2015 19:29
@laurikaaa neposuvanie sa dalej je moj eufemizmus pre sex nó

ja by som spolu bývala zobrala sa hocičo, ale jak asi možem dojsť do toho štádia

a nikto mi nezakáže opúšťať sa!
 fotka
willbebetter  9. 9. 2015 19:33
a co vsetko si skusila na to aby to preslo?
 fotka
purenarcissism  9. 9. 2015 19:35
ja mám 23 a mám rovnaký problém
ale do bodky!!!!
to som nevedela, že sú aj iní ľudia, čo to majú rovnako
 fotka
grietusha  9. 9. 2015 19:36
@willbebetter akože čo má prejsť? asexualita? a čo všetko si skúšala na to, aby ťa prešla heterosexualita?
 fotka
laurikaaa  9. 9. 2015 19:37
To je jedno čo je posúvanie sa, mladí ľudia by mali rešpektovať pomalé tempo.. Samozrejme " žiadne tempo " ti nebude tolerovať nik...
 fotka
hoperpohroma  9. 9. 2015 19:38
ahoj B
nie si jedina na svete, aj ked neobycajna
ale su taki viaceri
a casom na takeho urcite natrafis
10 
 fotka
sveter  9. 9. 2015 19:41
@8 akože nik, napríklad človek s rovnakým "problémom" určite, prípadne nejaký skvelý tolerantný človek taktiež.



ahoj, B, som S, maj sa krásne, dáme pivo, keď sa ho naučím piť! (už som sa skoro naučila)
11 
 fotka
burble  9. 9. 2015 19:42
@purenarcissism skus tumblr, tam je kopa. ale odporucam od neho rychlo zabudnut heslo, nie je dobre sa tomu vystavovat vo velkych davkach.

@willbebetter je vseobecne povaxovane za celkom neslusne pytat sa cloveka ako prisiel na svoju sexualnu (ne)orientaciu

@grietusha pod na pivo
12 
 fotka
sisi092  9. 9. 2015 19:43
a to akože ani necitite nejake bublanie v podkroví ked po vás behaju chlapské ruky?...viete ako to myslim ?... Necítíte volanie z jaskyne? ..nic?... ostávate na sucho aj z toho bozkávania?
13 
 fotka
willbebetter  9. 9. 2015 19:43
@grietusha no predpokladam ze ked niekto zisti ze ma takyto problem, hned to nezadefinuje ze ahaaa som asexual, ale skusi to nejakym sposobom zmenit. tak ma zaujimalo co skusila. simple question.
14 
 fotka
borovy  9. 9. 2015 19:43
asi si flegmatik, máš málo temperamentu
16 
 fotka
burble  9. 9. 2015 19:44
@sveter pod na pivo

@hoperpohroma zatial som nasla cloveka, ktory je krasnou definiciou pojmu "asexualny bohaty uchyl"
15 
 fotka
purenarcissism  9. 9. 2015 19:44
@12 práve som umrela
17 
 fotka
burble  9. 9. 2015 19:44
@borovy to teda doboha isto nie som
18 
 fotka
burble  9. 9. 2015 19:46
@sisi092 ze sa takto pekne pytas tak ti teda odpoviem, ano, citim ho pri bozkavani, prestanem ho citit ked sa niekto do toho "podkrovia" pokusi dostat.
19 
 fotka
burble  9. 9. 2015 19:49
@willbebetter mne to pride podobne ako pytat sa transrodovych ludi na genitalie no, celkom drze ale chapem to.
20 
 fotka
sisi092  9. 9. 2015 19:51
@burble no vsak ja len v dobrom, ako to potom podla mna nie si asexualka, asi máš len nejaky blok z penisu myslím si, napr. ja mam hrozny blok že sa bojim že otehotniem, ale v hlave ho mám, telo hovorí druhe chapeme sa.. ci ?.. lebo asexualka by asi ani nebola dole pripravená... ci netušim.
21 
 fotka
burble  9. 9. 2015 19:55
@sisi092 prosiiiom, precitaj si najskor nieco o asexualite a potom mi tu pis kokotiny. ako neotehotniet viem a rovnako to mam s vaginami ako s penismi.
22 
 fotka
willbebetter  9. 9. 2015 19:57
"ahoj, som B, pravidelne sa zaľubujem, bozkávam a túlim, nežiarlim, ľúbim otvorené a všepohlavné vzťahy a väčšinu času trávim sama alebo s pivom."

po tomto som si myslela ze aj debata bude otvorena, ale v poriadku, respektujem a ak ta to urazilo tak sa ospravedlnujem.
23 
 fotka
kills  9. 9. 2015 20:00
bublanie v podkrovi whaaaaaaaaaaaat
24 
 fotka
willbebetter  9. 9. 2015 20:02
@grietusha a este bajdvej k tvojej otazke ktora je v komente posledna - skusala som toho celkom dost
25 
 fotka
sveter  9. 9. 2015 20:02
@12
proste ja chcem sisi mať v nejakej kabelkovej verzii vždy poruke a keď sa budem mať napiču, tak jej poviem, že nech ma poteší.



@15 za týždeň som tam, keď sa zorientujem, že v ktorej časti mesta žijem, ako sa správne chodí po brnenských chodníkoch, idem na pivo.
26 
 fotka
burble  9. 9. 2015 20:07
@willbebetter ja viem, ze to nebolo na birdzi a teda sa to nerata, ale uz som bola viackrat prilis otvorena a nefopadlo to priaznivo. ale myslim si, ze v sprave som ti odpovedala dostatocne. uz len napisanie verejneho blogu ma stalo dost odhodlavania sa, na rozdiel od teba tu nie som velmi anonymna.
27 
 fotka
outsider  9. 9. 2015 20:22
ja ani nemám čo posúvať ďalej, som na tom horšie alebo lepšie ?
28 
 fotka
grietusha  9. 9. 2015 20:53
@willbebetter ono samé o sebe to nie je problém, to sa nedá riešiť. ale môže to spôsobovať problémy. jak tu burbľa opisuje. a myslím, že sa na to prichádza asi rovnako podobne, ako na akúkoľvek inú orientáciu

no a k čomu si došla pri tých pokusoch teda?

@b nendzem, o polhodinu idem spať
29 
 fotka
narazuvzdornaa  9. 9. 2015 21:19
ľudiaaaaa šak čo ste za kokoty zase




30 
 fotka
pijemzelenycaj  9. 9. 2015 21:24
ja by som ti sem dala uplneho hug smajilika.
lebo na mna vplyva tento blog nejak smutne. mozno ani nie si smutna. ale tak mam z neho dojem.
33 
 fotka
burble  9. 9. 2015 21:52
@narazuvzdornaa neprekvapivo ale. mam iba mobil, takze :ehm: toto je najblizsie k hugu.

also @pijemzelenycaj , :ehm: , som. nie vzdy.
34 
 fotka
pinkhero  9. 9. 2015 21:56
Tesi ma volam sa Pinkberry Tobinka>xD
35 
 fotka
burble  9. 9. 2015 21:57
@grietusha cájk, to mi len akurat vtedy napadlo ako to vyjadrit
36 
 fotka
burble  9. 9. 2015 22:00
@grietusha inac ale si tusim prvy clovek co nepohol brvou ked som sa comeoutla
37 
 fotka
burble  9. 9. 2015 22:00
@pinkhero ahoooooj
38 
 fotka
ygor  9. 9. 2015 22:12
Čau B, dúfam že budeš pozývať keď budeš mať tú víno-pivnú pivnicu!
39 
 fotka
burble  9. 9. 2015 22:17
@ygor ahhh, sympaticky mlady muz, pozyvam!
40 
 fotka
georg21  9. 9. 2015 22:27
@30
A to je pre teba alebo pre koho iného zlé, že sa nechceš posunúť ďalej?
41 
 fotka
grietusha  9. 9. 2015 22:36
ale šak si si asi všimla, aká som ja v takýchto otázkach. mám piči, každého vec, jeho sračky (tým to nepodceňujem a už vôbec nemienim povedať, že nie som ochotná v čomkoľvek pomôcť, pokiaľ je treba ) a nevidím jediný dôvod, prečo by ma mali také veci na druhých udivovať.
42 
 fotka
slif  9. 9. 2015 22:54
Tejto diskusii dávam Spravodajských 10/10 a vyzdvihujem koment o príručnej Sisi knižke, pobavilo

Chcem sa hrať s tvojimi mačačírmi, prosím si pozvánku ak by k tomu prišlo! A ináč verím tomu, že si nájdeš ešte niekoho kto chápe o čo sa jedná gl :happy:
43 
 fotka
burble  9. 9. 2015 22:58
@georg21 samozrejme si ako krestan nemozes mysliet ze je na tom cosi zle, zejo? .... a co by si povedal na to, ak by s tebou zena odmietala spat aj po svadbe?

...inac som sa tomuto na birdzi vyhybala aj preto ze som to tak nejak nechcela zoficialnit a seba zostigmatizovat a uplne si to priznat, ale ma to na moj zivot taky vplyv, ze asik prisiel cas no

@grietusha ja len podotykam, a bol to pre mna celkom fajn moment a vzhladom k zvycajnym reakciam si to dost vazim, nepochybujem o tvojom mampicizme a tak, a este raz, pod na pivo, uz som mesiac fulltime v brne a este sme neboli na pivo
44 
 fotka
georg21  9. 9. 2015 23:06
@burble Chcel som sa spýtať, prečo si smutná z toho, že ťa opúšťajú kvôli tomu, že s nimi nechceš mať sex...
Ja by som to bral ako znamenie, ktoré by ma viedlo k tomu, aby som bol verný jednej na celý život...

A ty si po svadbe? V takom prípade by sa za mňa asi nevydávala keby vedela, že nechce so mnou mať sex. A keby to bolo na základe nejakých jej problémov, tak by sme to spolu rozumne riešili, nie sa rozvádzali.
46 
 fotka
narazuvzdornaa  9. 9. 2015 23:25
@44 ,,V takom prípade by sa za mňa asi nevydávala keby vedela, že nechce so mnou mať sex. "



Odpadla som šesťkrát po sebe.
47 
 fotka
georg21  9. 9. 2015 23:35
@narazuvzdornaa asi sa nedozviem prečo? napísal som to len tak veľmi zjednodušene, lebo neviem čo tu burble má v mysli...
48 
 fotka
burble  9. 9. 2015 23:37
@narazuvzdornaa paci sa mi jak jegeorg zjednoduseny ale predtym jak som prisla otumblr heslo som videla aj zjednodusenejsich ludi coneni kompliment
49 
 fotka
georg21  9. 9. 2015 23:50
@burble Takže máš "odpor" všeobecne k mužom?
No, napr. vedecké výskumy hovoria, že napr. v prípade problému dosiahnuť orgazmus, je len v prípade stáleho partnera možné "vyliečiť" tento problém. Je to aj logické. A nahráva to manželstvu.

Ako sa dá skrývať sexualita? Ako to myslíš?

Ja si len myslím, že je podstatnejšie vzťah budovať v tých priateľských sférach (dôvera, rozhodnosť, pravdovravnosť, autentickosť, láskavosť...).

Lebo to sexuálne, vytvára veľmi silné puto, ktoré potom zanecháva, ako sa tu raz jedna slečna vyjadrila "mesačný žiaľ" v nás. A to je podstatou našich sklamaní.
Hľadáme stále niekoho, s kým nám bude dobre, namiesto toho, aby sme budovali priateľstvo a neskôr manželstvo s tými, ktorých máme, pre ktorého sme sa rozhodli lebo vieme kto to je a chceme ho spoznávať.
A to sexuálne je predsa iba zlomok z toho spoločného života... :letim:
50 
 fotka
georg21  9. 9. 2015 23:59
@48 hej, radšej seba zhovadím a neviem čo... ako napísať niečo čo by sa ťa mohlo nepríjemne dotknúť... :letim:
51 
 fotka
ygor  10. 9. 2015 00:02
Och, ja som dostal pozvanie a ešte aj kompliment v jednom! To sa často nestáva.
Vlastne vôbec!
52 
 fotka
midnight  10. 9. 2015 00:08
@georg21 odpoviem ti kľudne aj ja, lebo je to pomerne jasné.
lebo si tým v podstate implikoval že "ak ma baba ľúbi, hocijako silno, tak to nie je dostatočný dôvod na svatbu, lebo o tom či sa za mňa vydá alebo nie rozhoduje to či so mnou chce mať sex alebo nie"

čiže si vlastne strápnil celý ten váš koncept toho ako to je s láskou a sexom až po svatbe a spravil si z posvätného celoživotného zväzku lásky a porozumenia a oddanosti trápny triviálny pas do piče (doslova slight_smile:.

asi preto odpadla šesťkrát po sebe, tipol by som si

@burble ahoj B, som M a chvíľu som bol tvoj spolubývajúci, a s tým že si asexuál tak úplne nedokážem súhlasiť. nie že by sa mi to ťažko chápalo (vrámci možností), alebo že by som neveril že to existuje (verím a viem že áno), alebo by som bol kokot čo si myslí že je to liečiteľné rovnako ľahko ako homosexualita (ehm ehm chápeme že a prečo je toto vtip, žejo? , ale tak nejak mám ...skúsenosti ktoré mi vravia že to pravda nie je. plus z toho čo som si o nej preštudoval nespadáš poriadne ani do jednej z jej typov.

skôr sa podľa mňa jedná o ...efekt nejakého mechanizmu v tvojej psychike (ehm... v zmysle že nejaká soft vec, nie hardwired), napríklad (najtriviálnejší, najhlúpejší a najmenej pravdepodobný a zároveň jediný čo mi napadá) to že sa príliš zameriavaš na absurditu celého aktu a tak ...to prebije tie štandardné inštinkty a veci. plus vieš že sú momenty kedy sa ti to nestáva. ako si vlastne aj v blogu napísala, že si sa stratila v alkohole a chvíľkových pocitoch že to prešlo.

nemyslím že sa reálna asexualita dá potlačiť alebo utlmiť alkoholom či chvíľkovými pocitmi (rovnako ako to asi nejde pri homosexualite). poznám ale niekoľko iných kategórií vecí a psychologických mechanizmov ktoré sa dajú potlačiť alebo utlmiť alkoholom či chvíľkovými pocitmi.

preto som náchylný si myslieť že sa jedná skôr o niečo spadajúce do niektorého z týchto mechanizmov. a ak ťa to naozaj štve, že to je tak ako to je, tak by som povedal že to príliš skoro a ľahko vzdávaš. čo je na jednu stranu aj pochopiteľné, lebo je to komplikovaná a ošemetná a nepríjemná téma na dlhé zaoberanie sa ňou, ale na druhú stranu tým nič nevyriešiš. toto mi nepríde ako "zmierenie sa", ale rezignácia. a rezignácia úľavu obvykle neprináša. čiže by som možno skúsil psychológa, a nie, nemyslím to vôbec nijak v zlom, práve naopak. lebo si myslím že by mohol pomôcť. prinajmenšom zistiť o čo skutočne ide.

pri niektorých veciach skrátka samodiagnostika nie je ideálny postup.



53 
 fotka
georg21  10. 9. 2015 00:10
@midnight k prvému odseku. Tak som to samozrejme nemyslel, ale je to jedno z kritérií každého relatívne zdravého človeka. Nie je na tom nič zlé. Jednoducho ak ťa niekto nepriťahuje, tak sa asi nezamiluješ... :letim:
54 
 fotka
midnight  10. 9. 2015 00:16
@georg21 samozrejme že k prvému odseku, to ani nebolo treba písať lebo k tomu druhému nemáš dôvod ani právo sa vyjadrovať

"Jednoducho ak ťa niekto nepriťahuje, tak sa asi nezamiluješ..."

čiže som mal pravdu (v tom čo tvrdím odkedy zajko skonvertoval), Ježiš a Boh ťa/vás sexuálne priťahujú
a si povrchné hovádko, mne sa už cca tri razy stalo že som sa zamiloval bez sexuálnej príťažlivosti. To je mimochodom to čo mnoho ľudí zvykne označovať za čistú, pravú/vyššiu lásku

pekný večer želám
55 
 fotka
georg21  10. 9. 2015 00:20
@midnight Hej a cca 3 razy si sa rozišiel...

Nehovorím, že sa na tom má stavať vzťah. Ten má byť o priateľstve v dôvere, autentickosti, láskavosti, rešpekte... A každá žena, ktorá si uvedomuje svoje poslanie byť matkou, vyberá si napr. podvedome partnera, ktorý bude nie len dobrým partnerom ale i otcom. Je to prirodzené...

A už si prosím odzvykni mi tu písať nejaké vulgarizmy, nechce sa mi to čítať... a tiež tú iróniu... :letim:
56 
 fotka
georg21  10. 9. 2015 00:23
@midnight za 1. vetu @55 sa ti ospravedlňujem...
57 
 fotka
sveter  10. 9. 2015 00:24
ježiš ľudia, jebe vám?

hinten fešák boží, mám len taký pocit, alebo nechápe, že čo je to asexualita a že niečo také existuje, a že to nie je "odpor k mužom", dopiče veď sama napísala, že všetko to má rada, až na sex.
proste tí ľudia nechcú sex. chápeš.

a k spolubývajúcemu, ako to, že sa to nedá "potlačiť"? a koľko homosexuálov žije v heterosexuálnom partnerstve? majú deti? koľko heterosexuálov malo sex s osobou rovnakého pohlavia?
mení to ich sexualitu? popiera?
rovnako, ako ťa vedia k veciam donútiť iní ľudia, vieš sa aj sám.
58 
 fotka
sveter  10. 9. 2015 00:26
prepáčte že som vás netagla, ale veď vy si to nájdete. a vlastne nemusíte ani nejak extra reagovať, len som sa chcela vyjadriť.
59 
 fotka
vladqog  10. 9. 2015 00:29
@georg21 na teba a ludi tebe podobnych sa bez vulgarizmov a ironie reagovat neda

suhlsim s midnightom
60 
 fotka
georg21  10. 9. 2015 00:30
@sveter Ja sa jej len pýtam. Chápem čo to je, len ju chcem povzbudiť k tomu, aby ďalej skúmala či sa to nedá nejako zmeniť ak to napr. spôsobili nejaké veci, ktoré sa dajú ovplyvniť apod... čo som samozrejme doteraz nenapísal. :letim:
61 
 fotka
georg21  10. 9. 2015 00:33
@vladqog spôsob vyjadrovania ale nehovorí o tom druhom ale o tom od koho také reči idú... mne sa tiež veľa vecí nepáči, a napr,. stále aj tu vidím ľudí v tých istých sračkách. A štve ma to.
Lebo robia to isté, tak isto myslia.

Tak sa snažím písať aj o nejakých iných spôsoboch konania, myslenia... a chápem, že aj preto ako to podávam a čo podávam som pre druhých debilko a pod. Ale nevadí... nech si každý zoberie čo potrebuje.
62 
 fotka
sveter  10. 9. 2015 00:33
@georg21 sexualitu neovplyvníš. potlačíš, ale nezmeníš. a uznaj, že mať sex proti vlastnej vôli, nie je v poriadku.
63 
 fotka
melancholik  10. 9. 2015 00:35
ak tomu všetkému správne rozumiem ... nemala si ešte sex ... a pri tom si mohla mať (rovnako s mužom ako aj ženou si sa cítila na to pripravená ale ak malo dôjsť k aktu, tak si cúvla a necítila už nič ...) z toho vyvodzuješ že si asexuálna ...

mňa pri tom všetkom napadá asi len jedna veľmi nevhodná otázka na ženu (takto verejne)
64 
 fotka
georg21  10. 9. 2015 00:36
@sveter Hej. Nie je to ok.
Však som jej aj poslal len také "objatie"... @40
65 
 fotka
sveter  10. 9. 2015 00:38
ježiš ja idem už preč spať, lebo mám chuť tu na každého človeka reagovať a nerada to robím pod cudzími vecami

dobrú noc birc čaute sa, čítajte s porozumením hlavne!!!!!
66 
 fotka
molline  10. 9. 2015 01:00
,,najskor som si myslela, ze je to preto, ze som bola prilis mlada a prilis dotlacena do niecoho co som este nechcela

potom som si myslela, ze je to cele iba z toho dotlacenia a ze to s niekym inym prejde, nepreslo"

Presne tu sa nachadzam teraz... Asi pojdem v tvojich slapajach :/
Proste rozmyslam ci je to mnou alebo tymi chalanmi, no nwm...

Hlavu hore dievca tie macky a pivecko neznie zle... Proste sa skus tym netrapit aj ked viem ze sa mi to lahko hovori...
76 
 fotka
burble  10. 9. 2015 02:59
@molline a ved sa kludne vydaj, ale len ak nemozes inac, neni to nic moc a bolo by to na kopu blogov ak by som chcela popisat co sa vo mne deje, ono vddiet sa zalubit ale nemoct mat plnohodnotny vztah je....well, napicu, sama s nikym nechcem byt aby tym netrpel...kk a mala som kopec piva, ale chapes co chcem povedarmt, byt ace je na picu, spominala som ze som si vybrala galaxy ace mobillebo mi ho bolo luto? ta asi tak..
78 
 fotka
pravnik  10. 9. 2015 08:32
@burble neviem, ked to niekomu takto vysvetlis a uprimne povies, tak by to mal chapat a myslim ze ak je normalny tak ta neprestane mat rad, aj ked mozno zacne hladat druhy vztah... tu nastava otazka ze ako pocitujes neveru a co to pre teba znamena, kedze si za otvorene vztahy tak asi dokazes mat rada viac ludi naraz, ale to je podla mna celkom fajn...
79 
 fotka
slif  10. 9. 2015 09:36
@midnight @georg21

Dosť bolo internetov.



80 
 fotka
purenarcissism  10. 9. 2015 09:41
aha, tak tu sa každý štvrtok poobede schádzajú esejisti birdzu...
81 
 fotka
acvd43xa7w  10. 9. 2015 09:46
mrzi ma to. kto chce, to pochopi, kto nie, to nepochopi. ale pride mi to, ze moc sa tyras za nieco, co nedokazes ovplyvnit.

otazkou ostava, ci ty opustas chlapov, pretoze mas strach z toho, ze im nedokazes poskytnut to, co si myslis, ze chcu, alebo oni opustaju teba po tom, ako sa im priznas.

ak je to ta prva moznost, tak je tu moznost na zmenu.
82 
 fotka
narazuvzdornaa  10. 9. 2015 11:19
Omg, hanbim sa, ze vobec citam tuto diskusiu (a budem radsej neadresne pindat nez niekoho tagovat a snazit sa vysvetlovat svoj point, lebo nechcem byt zodpovedna za rozduchavanie pisatelskych vasni niektorych panov)

Prosiiiiim folks, kym sa k tomu este vyjadrite, zabehnite si dva kilometre, upecte chleba a prichylte tulavu macku.

(Ale velmi by ma zzaujimali reakcie na tento blog napisany muzom, muzi maju pravo rozhodovat o sebe, right?)
83 
 fotka
mrspunk  10. 9. 2015 12:57
ahoj B, podľa mňa si super, že si to takto zverejnila, lebo stále celkom tabuizovaná téma a to je škoda
podelím sa s tebou o moje nedávne zistenie, možno ti bude zbytočné a možno nie. nech je človek akokoľvek "freaky" nemusí ostať sám s veľa mačkami pokiaľ nechce. vždy sa dá nájsť milujúci tolerantný partner. napr ja sex milujem neskutočným spôsobom, boli časy keď som ho chcela a mala stále. ale žiaľ kvôli zdravotným problémom som ho musela začať obmedzovať a neviem či raz nedospejem do štádia, kedy ho už proste nebudem môcť mať a chcieť vôbec. bála som sa, že kvôli tomu so mnou nikto nevydrží a teraz som asi rok v skvelom vzťahu, kde mám istotu, že sa nemusím pre nič stresovať lebo najhlavnejšie je, že sa máme. takže smutná nebuď, treba sa tešiť z toho akí sme. *
84 
 fotka
pinkhero  10. 9. 2015 13:30
Chej ty vole vy vobec nechapate ze mozte milovat vsetkych ( vyvolenych felaz) rovnako silno ako milujhe niekto svoju holku? Aaah sila lasky sa nerozdeluje medzi to kto do akej kategorie spada :0
Ja... Ugh. ... @B som obklopena buznami a je to to najlepsie co som vo svojom zivote mohla spravit ty tepli chlapci su tie najroztomilejsie stvorenia a ich existencia mi prinasa do mojho zivota tolko lasky a svetla ze hocake vztahy mam u....ale mne staci ze sa mam s kym hrat a koho objat ... Ja sa nepotrebujem ..to(&spol ... Mozno len sa tulit a to obtazujem vsetkych felas okolo seba :I sto chuti kazdy mne staci toyo viem ze tebe nie... Ale skus sa skamaratit s buznami su fuckt nevinne sladky a mozno dospejes k niecomu...dalej xD

Jo ty vole a milujem mudrlantov ktory rozpravaju take veci ako midnight .... Aaaa kamo pochop ze vsetky super psychologicke rozdelenia supodla vacsiny ... A vacsina nie je JEDNOTLIVEC kapis kamo nemozes ju presvedcovat ze to co citi nie je pravda lebo ina osoba ktota citi kkt a vie len ucebnicu tvrdi ze to nie je pravda xD
85 
 fotka
pinkhero  10. 9. 2015 13:43
@84 bez toho trapneho zmurkajuceho smajlika :0
86 
 fotka
mygate  10. 9. 2015 14:23
ahoj B. si odvazna. a si jeden z najzaujimavejsich dobrunkych ludi co poznam.
(a k teme ti ani nemam moc co napisat. a aj tak uz isto vies vsetko sama. a zalubovanie, hladkanie a mojkanie je super. )
88 
 fotka
miaja  10. 9. 2015 15:50
nečítala som síce všetky komentáre, ale tie čo som čítala mi prídu také, akoby hovorili : "kým si nemala sex tak nemôžeš vedieť že ho nemáš rada" ... títo ľudia fakt nič nevedia o asexualite kks.... no nevadí... a inak videla som dokument o asexuálnom páre a proste zlatí boli a tam sa ich pýtal ten "moderátor" že čo spolu robievajú a oni, že všetko (chodia na prechádzky, na pikniky, hrajú spoločenské hry, chodia do reštaurácií, túlia sa, bozkávajú sa) akurát že spolu nemajú sex... no však ale ved úplne fajn vzťah ... tak snáď (ak chceš) taký raz budeš mať aj ty
89 
 fotka
antifunebracka  10. 9. 2015 17:00
trochu chapem aj georga... ani sama sa spravit nevies? ved si najdi nejakého impotenta a vybavene
90 
 fotka
georg21  10. 9. 2015 22:57
Tak možno nie, ale na tom nezáleží, hlavne rob veci pre to, aby si sa neuzatvorila do seba...
92 
 fotka
sadistrom  11. 9. 2015 22:38
Screenshot
94 
 fotka
burble  17. 9. 2015 18:03
@midnight dobre, po týždni som sa dostala k počítaču a prečítala si všetko pekne s triezvou hlavou.

a prepáč že som tak vybehla, mala som pred sebou asi piate pivo vtedy a v poslednom čase bývam pod vplyvom celkom samonasieracia a nadávam úplne všetkým, čudujem sa že sa so mnou bavia vlastní rodičia momentálne. takže fakt sorry and so on.

v podstate čo si napísal je pomerne reasonable, akurát robíš chybu v tom, že považuješ asexualitu za čiernobielu binárnu vec, takisto ako pri sex. orientácii alebo pohlaví to nie je niečo s 2 možnosťami, ale spektrum. a áno, nie som úplne na kraji toho spektra, sú isté stavy, momenty, činnosti... kedy sa cítim ako neasexuálny človek, ale v skutočnosti som celý ten čas proste na tom istom mieste spektra blízko k úplnej asexualite, ale nie úplne tam. chápeš?
95 
 fotka
midnight  26. 9. 2015 14:39
tiež bývam pod vplyvom v poslednom čase dosť jedovatý na všetkých... najviac na tých ktorých mám najradšej :/

nepovažujem ju za čiernobielu binárnu vec, ale... nestretol som sa s ňou dosť ráz na to aby som vedel presne odhadnúť kde sa dejú tie odtiene. preto som sa zameral hlavne na to že "ak sú momenty kedy sa to dá odbúrať, bude to skôr niečo iné".

" takisto ako pri sex. orientácii alebo pohlaví to nie je niečo s 2 možnosťami, ale spektrum."

pohlavie je niečo s dvomi možnosťami. alebo okej, s tromi, ale jedna z tých možností je potom vyslovene genetická porucha. odmietam sa nechať zmagoriť LGBTI nezmyslami, lebo miešajú biologické pohlavie s psychologickou identitou. psychologická identita má odtiene, to je mi jasné, lebo tiež som taký mix mužskej a ženskej psychiky že uf bordel, ale... nič to nemení na tom že biologické pohlavia sú dve štandardné funkčné a jedno ktoré je genetickou poruchou (androgýn). ale o tom sa mi nechce diskutovať, nie to ešte hádať, lebo to nemá význam.

späť k tvojmu okraju... chápem rovnako ako keď som písal ten prvý koment, a ...viac sa mi to asi nepodarí, bohužiaľ . čiže ti k tomu asi nemám čo viac povedať, bohužiaľ či našťastie, neviem, máš aspoň o jedného človeka menej čo ti o tom bude permanentne mudrovať pričom to nemá zažité...
96 
 fotka
midnight  26. 9. 2015 14:39
a... ďakujem, prepáčujem
Napíš svoj komentár