Na hodine dejepisu schválne uvádza iné dátumy.
Váš syn nevhodne dokazuje svoju silu na pracovnej výchove tým, že dievcatám pritahuje zveráky.
Nedovolený vstup do školy.
Pozerá sa na mna cez zelené priesvitné pravítko a smeje se mi, že som zelený.
Dáva stále pozor, ci dávam pozor, a ked si myslí, že nedávam pozor, tak nedáva pozor.
Bez povolenia padá zo stolicky.
Bez vyzvania vybrala na hodine telesnej výchovy kozy a celá trieda cez ne skákala.
Vedomosti vašej dcéry sa rovnajú nule. Pre postup do vyššieho rocníka je potrebné, aby ich minimálne zdvojnásobila.
Napovedá nedovoleným spôsobom. Dievcatám siaha na mliecne vaky.
Zlomil zemepisnú mapu o hlavu spolužiaka. Plátno to vydržalo, je nutné opravit rám.
Bije spolužiacku dáždnikom, pricom nie je jeho.
Pravidelne chodí do školy nepravidelne.
Zjedla pomôcky na výtvarnú výchovu.
Olizuje temperové farvy a diví sa, že potom zvracia.
Behá po stene.
Spal na hodine tak tvrdo, že ho neprebudil ani príchod pána riaditela, ktorý strašne dupe a funí.
Lezie do pätmetrovej výšky na dvojmetrový strom.
Nepíše si co hovorím, píše iba to, co potrebuje.
Cez prestávku silno kopal do dverí a ked bol napomenutý, kopol si drzo ešte raz.
Stá-le sa hlási.
Plul na schodoch na nižšie postaveného ucitela vyššieho rocníka, cím znížil jeho vážnost.
Ohrozoval spolužiakov nožíkom, ktorý potreboval až na tretej vyucovacej hodine.
Smrká mi do výkladu.
Nechá sa od spolužiakov ochytávat a nehlási to ucitelovi.
Svojim spevom úmyselne rušil hodinu spevu.
Neustále sa smeje a odmieta mi povedat na com.
Vyliezol na okno a tam sa usadil.
Pocas písomky vnucuje spolužiacke správne odpovede.
Mocí do výšky ocí.
Rozbil okno a vyhováral sa, že nomôže dýchat.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.